Benim sanırım 4-6 gün arasında değişirdi mesaim, yani pek de bir şey fark etmiyormuş. 😂 Sizin kaç gün mesainiz olurdu?


Sen ben olabilir misin acaba? 😂 Benim de herhalde 5-6 olurdu, elimden geldiğince off günlerimi haftalık maksimum 1-2 olarak tutmaya çalışıyorum
Cevap
10Cevap
Haftada 5 gün giderim 1.5 2 saat kalırım çok şey değil yani
Dış görünüşünden de belli serbest meslek erbabı gibi gezerdim
7 gün mesaim olurdu...
4 gün. Zaten doğru düzgün işe de gitmiyorum.
20 dakika😁
Ben bu hafta izinli sayılırdım:)
1-2 gün olurdu
Çalışmazdım 😂
3-4 falan
12 saatcik
10 saat
10 saat
Her gün
Sıfır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?