Evet arkadaşlar roman abramovitch chelsea'yi satmak zorunda kaldığı için ve avrupa'nın hemen hemen her yerinde ambargo'ya maruz kaldığı için göztepe'yi almak için girişimlere başladı ve konuşulan rakam 80 ila 100 milyon dolar arası. Sizce abramovitch göztepe'yi alırsa 3 büyükler lig'te şampiyonluk yaşayabilir mi?
Rus milyarder Abramovich, Göztepe'ye göz dikti! Sizce Göztepe Rus milyardere satılırsa, 3 büyüklerin hegemonyası sona erer mi?
3 büyüklerin hegemonyası zaten bitiyor. Turkiyede her alanda yeni dönem başladığı gibi futbolda da başlayacak. Tabi yeni dönemler doğum gibidir. Sancısını nasıl da çekiyoruz. Çekeceğiz de gerçekten zor. Milletimiz aç kalıyor zorluk çekiyor. Fakat başımızdaki tasmayi yani faizi yenmek için mücadele gerek. Futbola dönecek olursak. Özellikle Anadolu kulüplerinin dirilişi ve Trabzonsporun yeniden yükselişi bu değişimin ilk kıvılcımları. Eğer göztepeye yabancı sermaye gelirse İzmir için de şampiyonluk uzak değil bence.
4 büyükleri almasına alır ama 4 büyüklerde ki problem kulüplerin tüzükleri vesaire! Mesela abramovitch 4 büyükleri alırsa ne divan kurulu olur ne de başka bir şey! Kulübe başkanı bile kendi seçebilir veya seçmez. En güzel örneği fransa'dan marsilya kulübüdür...
Tamam satılabilir ama buna mesela galatasaraylı liseliler ne der? Veya fenerbahçe başkanı egocu ali koç ve diğer yöneticileri razı gelir mi? Aynı şeyler beşiktaş içinde geçerli ama beşiktaş kulübü seviye olarak fenerbahçe ve galatasaray'dan daha iyi en azından egocu başkanları veya yöneticileri yok ama kulüp bir şahısa bağlı olursa kimse eleştiri falan yapamaz, yapsa bile kulübün sahibi kaale bile almaz...
başkan yabancılar bizimkiklerden daha kötü yönetemez ki adam yatırım yaptığı şeyi neden kötü yönetsin akıl var mantık var emin ol keşke hepsi satılsa da ülke futbolu kalkınsa
Ana Sayfa > Spor > Sorular > Rus milyarder Abramovich, Göztepe'ye göz dikti! Sizce Göztepe Rus milyardere satılırsa, 3 büyüklerin hegemonyası sona erer mi?