Rus Oligark'lar yani ülkenin yönetimindeki finansal destekçilerin, son dönemde uygulanan yaptırımlar nedeniyle başta yatları ve uçakları olmak üzere çeşitli mal varlıklarına el konmuştu. Birçok Rus da yaptırımlardan kurtulmak için yatlarını ve uçaklarını farklı yerlere kaçırmıştı. Milyonlarca dolar değerindeki özel yapım yatlar, uçaklar ve evlere ülkelerin tek tek el koymaları Putin üzerinde bir baskı yaratmasına neden olur mu? Yoksa Putin bildiğini mi okur?
Hayır Putin durmayacaktır
Evet Putin üzerinde baskı oluşturur
Diğer (Açıklayınız)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Güncellemeler
+1 yıl
Aynen kesinlikle katılıyorum...
Sağa çek bağlıyoruz! Rus Oligark'ların mülklerine el koymak savaşı durdurmaya yeter mi?
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
1
Cevap
2
Cevap
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Her ülkeyi türkiye gibi zayıf sanmayın. Rusya , abd ve çinden sonra ki en akıllı insanlara ve yönetime sahip ülkelerden. 20 yıl sürse bile rusyanın ayakta kalıcak fazlasıyla gücü var ama dünyanın 20 yıl rusyasız ayakta kalıcak gücü yok! Başka bir şey de türkiye rusyasız yok olucak ülkelerden... Her bk rusyadan ithal ediyor. Dünyada ki tüm ülkelerin türkiyeye ihtiyacı bile yok. Türkiye yanlızca dünyanın çoğu ülkesine hayati ihtiyacı var çünkü herşeyi ithal alıyor. Aynısı senaryo türkiyede olsa 1 hafta dolmadan beyaz bayraklar çekilirdi gazsız yemeksiz silahsız benzinsiz elektiriksiz kalırdı keza. Benzinsiz tank uçak vs. çalışmaz.
Evet bunda haklısın, dünya üzerinde kendi kendine yeten ülke çok az zaten bu yüzden süper güç diye anılıyorlar Allah birde iyi yeraltı kaynakları vermiş daha ne olsun? Petrol, doğalgaz olsun onlar bile başlı başına yeterli...
mesele zaten Rus halkını ve güçlü Rusları Putin e karşı ayaklandırmak.. ve Putine baakı yapmalarını veya onu devirmelerini sağlamak.. ama bir şey atlıyorlar.. Putin devrilirse de ardından sevgi kelebeği birisi gelmeyecek.. benzer amaç ve kaygılar taşıyan bir başkası gelecek.. hatta belki çok daha kötü biri de gelebilir.. gelen gideni aratır bile olabilir yani..
aslında oraya da birileri " getiriliyor " bence. tüm dünyada olduğu gibi. ılıman olan kimdi gorbaçov ve yeltsin.. onları da zaten Sovyetler yıkılsın diye Amerika getirdi.. Amerika yanlıları. hatta yeltsin tam bir alkolik soytarı gibiydi.. şimdi Putin de tam tersi.. aslında objektif baktığımızda putin ülkesi için çok şey yaptı.. ve bu konuda da kendince haklı yanları olsa da.. sivillere zarar vermeye başladığı an tadı kaçtı.. Amerika gaz vermese diplomasi masasında biterdi bı iş en baştan.. şimdi bakalım tabloya. savaş kimin işine geliyor? tabi ki yine Amerikanın. ve dikkat et sürekli ateşliyorlar ortamı.. yine ve yine Amerika.. bu putin ve zelensky de gördüğü halde bunu yine gaza geliyorlar.. putininkisi de şu.. sen yapamazsın dediklerine inadına yapmak gibi bir nevi..
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Her ülkeyi türkiye gibi zayıf sanmayın. Rusya , abd ve çinden sonra ki en akıllı insanlara ve yönetime sahip ülkelerden. 20 yıl sürse bile rusyanın ayakta kalıcak fazlasıyla gücü var ama dünyanın 20 yıl rusyasız ayakta kalıcak gücü yok! Başka bir şey de türkiye rusyasız yok olucak ülkelerden... Her bk rusyadan ithal ediyor. Dünyada ki tüm ülkelerin türkiyeye ihtiyacı bile yok. Türkiye yanlızca dünyanın çoğu ülkesine hayati ihtiyacı var çünkü herşeyi ithal alıyor. Aynısı senaryo türkiyede olsa 1 hafta dolmadan beyaz bayraklar çekilirdi gazsız yemeksiz silahsız benzinsiz elektiriksiz kalırdı keza. Benzinsiz tank uçak vs. çalışmaz.
Evet bunda haklısın, dünya üzerinde kendi kendine yeten ülke çok az zaten bu yüzden süper güç diye anılıyorlar Allah birde iyi yeraltı kaynakları vermiş daha ne olsun? Petrol, doğalgaz olsun onlar bile başlı başına yeterli...
mesele zaten Rus halkını ve güçlü Rusları Putin e karşı ayaklandırmak.. ve Putine baakı yapmalarını veya onu devirmelerini sağlamak.. ama bir şey atlıyorlar.. Putin devrilirse de ardından sevgi kelebeği birisi gelmeyecek.. benzer amaç ve kaygılar taşıyan bir başkası gelecek.. hatta belki çok daha kötü biri de gelebilir.. gelen gideni aratır bile olabilir yani..
Sanırım Rusya'nın kaderi bu, asla ılıman düşünen birinin gelmemesi...
aslında oraya da birileri " getiriliyor " bence. tüm dünyada olduğu gibi. ılıman olan kimdi gorbaçov ve yeltsin.. onları da zaten Sovyetler yıkılsın diye Amerika getirdi.. Amerika yanlıları. hatta yeltsin tam bir alkolik soytarı gibiydi.. şimdi Putin de tam tersi.. aslında objektif baktığımızda putin ülkesi için çok şey yaptı.. ve bu konuda da kendince haklı yanları olsa da.. sivillere zarar vermeye başladığı an tadı kaçtı.. Amerika gaz vermese diplomasi masasında biterdi bı iş en baştan.. şimdi bakalım tabloya. savaş kimin işine geliyor? tabi ki yine Amerikanın. ve dikkat et sürekli ateşliyorlar ortamı.. yine ve yine Amerika.. bu putin ve zelensky de gördüğü halde bunu yine gaza geliyorlar.. putininkisi de şu.. sen yapamazsın dediklerine inadına yapmak gibi bir nevi..
Yetmez
Bence de karşımızda her şeyi göze almış bir Putin var maalesef...
Putin acımaz Ukraynayı alır. Kimse durduramaz zira durdurmaya çalışırlar ise nükleer savaş başlar sonuç 3 milyar ölü
Allah korusun ya...