





Yer yer doğru bulmakla beraber, zamanlama itibari ile doğru bulmuyorum. Turkiyenin en çok gol atan ikinci milli oyuncusu olan Burak Yılmaz'ın bir penaltı yüzünden alacağı tepkiler yüzünden istifa etmesi durumu çok yakışıksız. Bence milli maçlar tamamlanmalıydı. Sonra Burak bir basın toplantısı ile veda etmeliydi. Bizde bir huy var bi insan biz kırk gün sırtında taşısa sonra birgün indirse. Niye indirdi diye kna düşman oluruz.
2-0 ken cengizle dar alanda verkaç yapıp sol ayağıyla kaleciyi mağlup etti iyi hoş 2-1 oldu ama penaltıyı bırak bari Enes kazandı penaltıyı bu atıyor. Kaptanlık her penaltıda frikikte öne atılmak değil işte. Gerçi bırakması iyi oldu milli takımda bu zamana kadar oynadığı maçların ortalamasında vasatın üstü bir performans sergiledi. Bu maçta da ortada yoktu ta ki ilk gole kadar. Maçı izlerken aha atar kesin dedim gitti dışarı attı ne küfürler ettim bir bilsen. Penaltıdan sonra da turun gittiğini anladım kapattım televizyonu. İyi olmuş bıraktığı da, sevindim
Penaltının başına geçtiğinde kesin kaçıracak yandık dedim, çok geç kaldı bırakmakla o golü atsaydı o havayla uzatmalarda maçı alırdık çok yazık oldu çok
Cevap
12Cevap
Ya 2-0 kaybetsek valla bu kadar koymazdı maç öyle böyle gelmiş en azından uzatmaları görseydik dedik adam ufo düşürdü
Kaçıracağını hissettim. Enes atsa keşke dedim. Geçti topun başına. Kaleci kurtaracak diye düşünürken dışarı gönderdi. Bari kaleyi tuttur.
Kurtulduk desenize. bu adamı takıma alan hocayı yollamak lazım. her maçta burak bi hata yapacakmı diye yürek gümbürtüsü ile duruyoruz.
Defolsun gitsin. Futbolu da bıraksa da Beşiktaşa gelme olasılığı ortadan kalksa artık
Sporcu dediğin örnek insan olmalı, bunun yapmadığı emek hırsızlığı sahtekarlık kalmadı
Yine de kanan hakemler var. Herif tam bir hollywood aktörü
iyi yapmış hayırlı olsun artık yeni yüzlere ihtiyaç var
geç bile kaldığını düşünüyorum..
dün akşam enes çok daha başarılı olurdu..
Ben üst mevki biri olsam milli maçı yasaklarim futbolcuların hiç isteği yok hâlsiz bitkin diğer tarafın futbolcularına bakıyosun çok fark var onlara verilen paraya emeğe yazık
Evlat olsa sevilmez bu
Geç bile kaldı. Bu kazmayı topçu yapan kör oldu
Kameralara şov yapıyor
İyi oldu
Çok geç kaldı bile
Evet🙂👍
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?