Türkiye maçı sonrası sosyal medyada Stefan Kuntzistifa tepkileri başladı! Sizce de istifa etmeli mi?

1 - 1 berabere kalınan maç sonrası sosyal medyada #StefanKuntzistifa şeklinde tepkiler başladı.

Türkiye maçı sonrası sosyal medyada Stefan Kuntzistifa tepkileri başladı! Sizce de istifa etmeli mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Teşekkürler ederim @Asuca 🎊
Türkiye maçı sonrası sosyal medyada Stefan Kuntzistifa tepkileri başladı! Sizce de istifa etmeli mi?
Cevapla