Spor yaparken sag diz kapagimda iğne batması gibi ani bir his oluyor. bide bir hafta sporu bırakıp sivi beslenip kilo verip başlasam daha mi mantikli olur
Boyum 170 kilo 58 Düzenli spor yapıyorum ama açıkçası yediklerime dikkat etmediğim için hem yağlı hem kasli gibi hissediyorum kendimi. Bir hafta ara versem bir hafta sonra aynı programa başlayabilir miyim sence? Bir hafta sadece diyete yoğunlaşmak istiyorum kilo vermek amaçlı.. Spor yaptığım dönem kilo hiç veremiyorum
Peki. Bu süre zarfında kilomu düşürmek istiyorum. Çünkü dediğim gibi kasliyim ama briazda yağlı gibiyim. Bu süre zarfında kosu yaparsam ve squat lunge gibi hareketleri zıplamali yaparsam daha mı iyi olur. Yoksa tamamen dinleneyim mi
Hayir bence fazla.55 hedefliyorum. Fakat ağırlıklı spor yaparken hiç kilo veremiyorum çünkü çok fazla acıkıyorum. spora ara verme nedenim vucudun şaşırması. aynu programla devam ettiğimde yag kaybı olmuyor ama kas kazanıyorum. Kosu yapsam direkt tam yakmaya odaklanacak vucut galiba
Umarim başlarsın. Gercekten cok guzel birsey. sporumun olduğu günler hep geriliyorum ama spor bittiğinde dünyanın en mutlu insanıyım. Üşenme bence başlamak için plan yap
Bende basladim da bana haftada bir gun gibi dediler ben de onu bugun yapmak istedim diş islerimi yaptim gitmedim yarin devam edecegim mesela bir hafta kadar sanki biraz uzak gibi ama bunu bence cevreden yapanlardan cok hocana soylemen daha dogru
Merak gidermek adina sorarim sorun degil ama ben geri sana nasil cevap verecegim geri nasil bulurum seni bilemem cok sorulara cevap veriyorum arada kaynar gidersin deyim
Zar zor buldum seni yeni idmandan ciktim hocayla konustum vucudun dinlenmesi icin iyi olur yapsin dedi bana da 2 kuvvet 1 kardiyo onerdi bir gunde dinlenme yap dedi sende belki boyle yapabilirsin bana onerdigi sekilde
Tesekkur ederim bir haftada cok fazla güçten düşer miyim? Bir hafta sonra aynı programdan devam edebilir miyim? Bu süre zarfında kilo vermek istiyorum bir hafta fitnesi birkp sadece kosu yapsam olur mu? Kas kaybı yaşar miyim
Hayır 3 yıldır yapıyorsun :) her yıl böyle ara versen hatta bu bir ay bile olsa çok etkilemiyor hatta aksine vucut toparlanıyor ve şaşırdığından daha çok güzel kasların formu yerine geliyor ilk antremanlarda :) sadece beslenmeye dikkat edilmeli o kadar :)
Peki bir hafta mola verdim sadece kosu yaptim diyelim Yaz tatilinde yeniden bir hafta mola veremem değil mi? Son olarak bir haftalık dinlenme zamanımda kaslarda ve görünüşte bir değişim olur mu
ilk dinlenme sayesinde biraz sert sıkı hissediyorsun :) sonra biraz gevsediğini hissediyorsun :) ama bu kötü bişey değil :) hmm tam 1 ay kadar mola verebilir bunu istediğin gibi yayabilirisn bölerek hiç sorun olmuyor :) için hep rahat olabilir :)
Cok tesekkur ediyorum. Şu an aklıma bisey daha takıldı. Bir haftalık kosunun yanında lunge squat gibi hareketleri agirliksiz ziplamali olarak yapsam vucut yag kaybi yaşar mı Uoksa sadece kosu yapıp eklemleri mı dinlendirmeliyim
elbette :) çünkü sonuçta hem kasların çalışması hem de kalori harcamak ve üstüne nabzın artması çok güzel yağ yaktırır yüksek tekrarlarda da olursa süper olur :) ama benim tavsiyem kaslarını hiç yormadan sadece koşu yapman :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Yani 1 hafta mola verebilirsin ama biraz güçten düşersin
Spor yaparken sag diz kapagimda iğne batması gibi ani bir his oluyor. bide bir hafta sporu bırakıp sivi beslenip kilo verip başlasam daha mi mantikli olur
Hangi hareketi yapıyordun. zorlamış olabilirsin
Tüm bacak hareketleri lunge squat vs hepsini içeren programim var
Squati kaç kilo giriyorsun
20 kg
Bar dahil mi hariç mi
Boyum 170 kilo 58
Düzenli spor yapıyorum ama açıkçası yediklerime dikkat etmediğim için hem yağlı hem kasli gibi hissediyorum kendimi.
Bir hafta ara versem bir hafta sonra aynı programa başlayabilir miyim sence?
Bir hafta sadece diyete yoğunlaşmak istiyorum kilo vermek amaçlı..
Spor yaptığım dönem kilo hiç veremiyorum
Spor programını görmem lazım. Sen bar hariç mi 20 kilo giriyorsun yanlara 10 10 takarak? Ben spora ara verince aynı kiloda bench giremiyordum mesela
Bar ağırlığı yedi kilo. plakalra toplam 20 kg.
Bir kıza göre çok iyi bence 1 haftalık molayı hak ettin
Bu arada haftanın 7 günü de spor yapma. Kasların dinlenmeye ihtiyacı var. Ben haftada 2 gün mola verirdim
Peki. Bu süre zarfında kilomu düşürmek istiyorum. Çünkü dediğim gibi kasliyim ama briazda yağlı gibiyim.
Bu süre zarfında kosu yaparsam ve squat lunge gibi hareketleri zıplamali yaparsam daha mı iyi olur.
Yoksa tamamen dinleneyim mi
Kilon zaten yeterli daha fazla düşme seninki psikolojik. hatta yapabiliyorsan 2 kilo al
Hayir bence fazla.55 hedefliyorum. Fakat ağırlıklı spor yaparken hiç kilo veremiyorum çünkü çok fazla acıkıyorum. spora ara verme nedenim vucudun şaşırması. aynu programla devam ettiğimde yag kaybı olmuyor ama kas kazanıyorum.
Kosu yapsam direkt tam yakmaya odaklanacak vucut galiba
Boyun 170 55 kilo seni zayıf gösterir ve iyi değil. Hem yağ hem kas olarak al.
Peki degerlendirecegim tesekkur ederim
Rica ederim keşke ben de tekrar başlayabilsem gereken aletler var üşeniyorum
Umarim başlarsın. Gercekten cok guzel birsey. sporumun olduğu günler hep geriliyorum ama spor bittiğinde dünyanın en mutlu insanıyım. Üşenme bence başlamak için plan yap
Önceliklerim farklı ya
Çok uzatmadan verebilirsin 1 haftayı geçmemeli sonra yapası gelmiyor insanın.
Bence ara vermeden devam et.. Kısa süre içinde deforme görünümüne düşersin.
Neden vermek idtiyorsun ki
Senede bir hafta ara verenler görüyorum. Ben hiç vermedim. vucudun dinlenmeye ihtiyacı var gibi şeyler duyuyorum
Bende basladim da bana haftada bir gun gibi dediler ben de onu bugun yapmak istedim diş islerimi yaptim gitmedim yarin devam edecegim mesela bir hafta kadar sanki biraz uzak gibi ama bunu bence cevreden yapanlardan cok hocana soylemen daha dogru
Ben evde çalışıyorum sen hocana sorar mısın
Merak gidermek adina sorarim sorun degil ama ben geri sana nasil cevap verecegim geri nasil bulurum seni bilemem cok sorulara cevap veriyorum arada kaynar gidersin deyim
Zar zor buldum seni yeni idmandan ciktim hocayla konustum vucudun dinlenmesi icin iyi olur yapsin dedi bana da 2 kuvvet 1 kardiyo onerdi bir gunde dinlenme yap dedi sende belki boyle yapabilirsin bana onerdigi sekilde
Tesekkur ederim. o zaman ben bir hafta ara vereyim gercekten iyi okur
Olur sonra geri programin icin dedigim sekilde yapabilirsin tabi ki istersen yoksa canin istiyorsa rica ederim bu arada
3 yıl az değil bırakmayın
yok daha en başı hiç verme
Senelik bir hafta mola gibi syler olmuyor mu?
Senelik veya 6 ayda bir normal ama daha en başta kas hafızası oluşmadan olursa çok zorlanırsn
Pardon ya 3 haftadır yapıyorum demişsin sanmıştım :D
3 yıldırmış o zaman rahatça verebilirsin mola
Tesekkur ederim bir haftada cok fazla güçten düşer miyim?
Bir hafta sonra aynı programdan devam edebilir miyim?
Bu süre zarfında kilo vermek istiyorum bir hafta fitnesi birkp sadece kosu yapsam olur mu?
Kas kaybı yaşar miyim
Hayır 3 yıldır yapıyorsun :) her yıl böyle ara versen hatta bu bir ay bile olsa çok etkilemiyor hatta aksine vucut toparlanıyor ve şaşırdığından daha çok güzel kasların formu yerine geliyor ilk antremanlarda :) sadece beslenmeye dikkat edilmeli o kadar :)
Peki kosu yapıyim mi bu süre zarfında?
Sadece yag oranimi düşürüp spora dönmek istiyorum etkili olur mu
Süper olur sadece koşu gibi nabız arttıran egzersizleri yaparsan çok güzel yağ yakmış olursun bi yandan kasları dinlendirirken ;)
Peki bir hafta mola verdim sadece kosu yaptim diyelim
Yaz tatilinde yeniden bir hafta mola veremem değil mi?
Son olarak bir haftalık dinlenme zamanımda kaslarda ve görünüşte bir değişim olur mu
ilk dinlenme sayesinde biraz sert sıkı hissediyorsun :) sonra biraz gevsediğini hissediyorsun :) ama bu kötü bişey değil :) hmm tam 1 ay kadar mola verebilir bunu istediğin gibi yayabilirisn bölerek hiç sorun olmuyor :) için hep rahat olabilir :)
Cok tesekkur ediyorum. Şu an aklıma bisey daha takıldı.
Bir haftalık kosunun yanında lunge squat gibi hareketleri agirliksiz ziplamali olarak yapsam vucut yag kaybi yaşar mı
Uoksa sadece kosu yapıp eklemleri mı dinlendirmeliyim
elbette :) çünkü sonuçta hem kasların çalışması hem de kalori harcamak ve üstüne nabzın artması çok güzel yağ yaktırır yüksek tekrarlarda da olursa süper olur :) ama benim tavsiyem kaslarını hiç yormadan sadece koşu yapman :)
Cok tesekkur ediyorum :)
her zaman sorabilirsin rica ederim :)
Hayır bırakma
Bırakmak istemiyorum. sadece senede bir hafta ara versem daha mı iyi olur
Ara verirsen tekrar başlamak zor olur bence
hiç vermedin mi ki