Bir Galatasaray lı olarak bu çocukla gurur duyuyorum
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Helal olsun Arda Güler'e, Mergim Berisha'ya bile gol attırdı 😅 madem bu takım bu kadar iyi oynayabiliyordu da sezon başından beri neden bizi kanser etti anlamıyorum doğrusu.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Yurt disina satilmasi ya da kerem gibi duzenli oynatilip degerini artirip daha yuksek fiyatla gitmesi gerek yarim yarim olmaz yani
Bence de
Böyle böyle gelişme kaydedecek ve ilerleyen yıllarda onu da yurtdışında oynarken izleyeceğiz
Bir Galatasaray lı olarak bu çocukla gurur duyuyorum
Helal olsun Arda Güler'e, Mergim Berisha'ya bile gol attırdı 😅 madem bu takım bu kadar iyi oynayabiliyordu da sezon başından beri neden bizi kanser etti anlamıyorum doğrusu.
Cidden öyle ya
Maçı izlemedim ama yenmişiz
Eveett. Totem yapalım sen artık izleme hshdhsbdbd
Jddjdjudd ama hiç izlemiyom kii
Nasıl Fenerlisin ya hahsahhw
Fener mi kaldı yaa doğma büyüme kadıköylüyüm ama adamda heyecan bırakmadı bu takım alikoç yüzünde djdjsbsbs
Oo demek Kadıköylusun gelince ariyicam seni hshdhwhdh
Ooo beklerimmm yakın mısın kadıköye dkkddjjj
Eh işte ama ulaşımı kolay olan yerdeyim 😂
Anadoluda mısın bostancı en kolay yer😂
Yok Avrupa da
Beşiktaaşşş
Aga açık adres vermiyim burada hwhshwhs
Olmaz vermen lazım jsjxjjs
Kim bulcak nsksjdkdndj🙄
alovera haklı dmsmdndbs
Yok aga canımı sokakta bulmadım hahshwhsh demem burada
En fazla böbrekler gider🙄
Deme zaten şaka yaptım mjsjxj
Böbrek dediğin nedir ki be taci
Kardes napiyim şimdi kendimi camdan atsam daha iyi hshdhshs
Doğruuu
Nerden baksan 500k bi böbrek xd
Alan kalbimi alsın
Ama kalbin aloveraya ait diil mii
Kalp riskli hacıt olmaz o jsjxjs böbrek iyidir
Bence de iyi alovera da el atar kırısırız
İstanbul'da olsam olurdu da buradan zor ya ejxjsj
Nolcak ya atlar gelirsin işin ucunda para var sjsjsjjss
Vay beee bir böbrek icin beni sattınız ben dertlenmeye gidiyom by
Bizi de götrü
🚬🚬🚬 agacııım
🚬🚬🚬🚬
Taci soru sorda eğlenelim
Soriim da aklıma soru gelmedi :(
Nabere gençlik yaz hwbsbwhs
Ben haklarımı bitirdim yoksa sorardım
Sordum kii dmdmdndnd
Bilmiyom sen beğendiysen bende beğenirim
Aaahh kalbiiimmm
Geleceğin 10 numarası
İzlemedim ama büyük ihtimalle abartılı bir balon.
Kaç aydır fener ilk kez 4-5 gol atabildi woah
Futboldan anlıyor musun?
bulmadım
Neden
şişirilmiş mert hakan var iken mesut varken böyle cocukların önünü açmıyorlar cünki.