Beşiktaş ile Başakşehir, Vodafone Park'ta 2-2 berabere kaldı. Maçın golleri Trezeguet (35'), Güven (41'), Okaka (45+4') ve Kenan Karaman'dan (54') geldi. Böylelikle Başakşehir, Fenerbahçe'yi geride bırakarak ligde üçüncü sıraya yükseldi.
Maçı nasıl buldunuz?
Beşiktaş 2 - 2 Başakşehir: Konuk takım üçüncü sıraya yükseldi! Maçı nasıl buldunuz?
Beşiktaş ta net şekilde bitirici eksikliği var. Kenan in 2 ve Can ın maç başında kaçırdığı 3 net pozisyondan ikisi gol olsa maç kopacakti ama onlar gol olmayıp başakşehir iki kere gelip ikisini de atınca beraberliğe razı olundu.
Önder Karavelli derhal bırakmalı. Takım 10 kişi oyuncu değiştirmeyi ikinci yarıya erteledi o arada gol yedi. Tercihleri yanlış.
Ayrıca hakem Aleksicin kırmızısını es geçti. Eski hakem Seçim Demirel: "Teixeira'nın ayağına yapılan bu müdahalede her ne kadar topla oynama niyeti olsa da güç transferi gerçekleşmiş. O nedenle kırmızı kart."
Seneye takıma kaliteli bir hoca lazım! Ya kariyerli bir yabancı ya da hikmet karaman gibi türkiye ligini iyi tanıyan ve büyük takım çalıştırmayı senelerdir hakeden bir hoca...