Evet arkadaşlar galatasaray deplasmanda 4 penaltının olduğu maçta göztepe'yi 3-2 yenerek çok kritik bir galibiyet aldı! Maçın golleri 3'nelsson 45 ve 70'te penaltıdan ndiaye ve 87 ve 90+7'de penaltıdan gomis attı! Maçı nasıl buldunuz?
Göztepe 2 - 3 Galatasaray: Sarı-kırmızılılar kritik bir galibiyet aldı! GS, küme düşmekten kurtulur mu sizce?
En son şampiyonluğu getiren golü Gomis atmıştı, şimdi ligde tutunmayı sağlayan golleri yine Gomis atıyor. Ulan Gomis'in yokluğunu yine Gomis ile doldurmak gibi böylesine saçma sapan bir iş görmedim. Arap liginde attığı bi ton golleri burada izleyebilirdik. 🤦
2022 yılının 3. Ayına bir hafta kala senenin ilk galibiyetini alan ligde kalma mücadelesi veren Galatasaraylı tarafların sevincini görünce nereden nereye diyorum. Avrupa fatihi denilen takıma bakın şey zoruyla penaltılarla maç kazanıp havalara uçuyor ama kolay değil 14 TE 1 kazanmışlardı bundan önce. Verilen son penalti belki kural olarak doğru olabilir ama bu kuralın değişmesi gerek. Eskiden top ayaktan çıktıktan sonra yapılan müdahaleye penaltı verilmezdi. O top saçma sapan yere gidecekken ayağa basan sol bek ise takımının emeğini yaktı resmen. Sonuç olarak Göztepe mağlubiyeti hak etmedi en kötü ihtimal berabere bitmeliydi. Galatasaray önündeki 3 maçta ezeli rakibi Rize, Konya ve Beşiktaş maçları sonrası küme hattına girecektir. Torrentle olmaz bu iş.
Çok güzel yorumlamışsın... Bende ekliyorum... Galatasaray'lı mal oyuncuların yaptığı penaltılara göztepe'li oyuncularda malca penaltı yaparak karşılık verdi! Yani göztepe maçı kendi eliyle verdi...
GS küme düşme potasında değil ve hiç de girmedi ki "GS küme düşmekten kurtulur mu" denilsin. Son bölüm hariç maçın genelinde kötü oynadı GS maalesef. Morutanin yedeklere bile alınmaması nedeniyle torrent'e bayağı kızdım. bazı oyuncuların neden sonsuz kredisi varken kimileri g0tünü de yırtsa ancak çok harika oynarlarsa kadroya girebiliyolar anlamıyorum. Taylandan berkandan babelden nefret etmiyorum, onlara düşman değilim ama herkese eşit yaklaşılsın. Formsuz olduklarında kötü oynadıklarında oynatılmasınlar. En sinir olduğum konu bu. GS adına maçın en iyileri nelsson ile emre kilincti hakkaten. Takımın çoğu kötü oynadığı için onları tek tek saymaya gerek yok. Keşke GS daha güzel bir oyunla galip gelseydi.
Sezon başından beri Galatasaray'ın hakkı yeniyor bu maçı hakem ile Galatasaray kazandı küme düşmek den kurtuldu diyen ezikler gidin sezon başından beri kaç maç hakkımız yendi görün
Terime yapılanın haksızlık olduğunu düşündüğüm için izlemedim. Fetoya gelince Galatasaray dan çok ülke başındakiler baba oğul gibiydi kimsenin g*tü yiyip onlara bir şey demiyor tek derdiniz Galatasaray olmuş normal canınızı çok yaktık
Bence penaltı ve kararı var verdi... Bütün penaltılar mal futbolcuların yapacağı iş! Ama tartışmalı pozisyonları seyrettikten sonra gerekirse güncelleme yaparım... Ama bana göre bütük penaltılar doğru karardı!
Penaltı 90+6'da verildi... Maç 90+9'a kadar uzadı... Ancak maçın son dakikasında bir penaltı var tartışması daha olduğu için ve ondan sonra'da emre'ye yapılan penaltı kontrolünden dolayı maç baya durdu! 13 dakika normal...
göstepeye 2 penaltı verdi ya ondan gsye verdi gs kzanana kadar penaltı verirler bunlar rizede kayseride ne olduysa o oldu göztepe bugün 3-0 önde olsa maçın bitmesine 1 dk olsa arda kalleşler sahaya indiler maç iptal der alır verir gsye
erman şimdi tabi öyle der eski maçları örnekle aynı pozisyonlara farklı yorum yapıyordu gs ligde tutuldu bugün ama bence gs lig sonunda 16 15 falan bitirir
@minyoncedric10 Erman toroğlu öyle dedi evet ama bana görede bütün penaltılar penaltıydı ama yapan futbolcular aptalca yaptı! Akıllı oyuncular böyle ucuz penaltılar yapmaz...
Galatasaray bu maçı hakemle kazanmadı... Galatasaray'ın küme düşmesini istiyor olabilirsin anlarım ama bu maçın sonucunu aptal oyuncular belirledi! Avrupa'da hiç bir oyuncu bu oyuncular gibi penaltı yapmaz, özellikle var olduğunu bile bile!
şampiyon olrken rize kayseride neler olduysa bugün o oldu adam gibi adamlar futbolu yönetse bugün gs 2-1 kaubederdi gs küme düşmez ama bunun nedeni çok belli
Sana kesinlikle katılmıyorum! Maçta bütün penaltılar doğru karardı... Galatasaray'ın yaptığı iki penaltı mal futbolcuların yapacağı iş, ama sağolsun göztepe'de aynı şekilde iki tane malca penaltı yaparak karşılık verdi! Özellikle göztepe'nin 87'de yaptığı penaltı...
peki hakem efendi bir penaltıyı enrden görüpte adamı atıp sonra kararı geri alıyor? amaç penaltı vermek bugün göztepe son on dkya 2-0 önde girsin maç 2-3 biterdi atınçtın top omzunun bir tık altına geliyo bu tip durumalrda ermen toroglu bile dedi penaltı verilmez diye larinin kadıköyde verilen penaltısı bundan daha netti ki o penaltı degildi arda kardeşler trbzonda oynayan kardeşine güzellik yaptı çünkü trabzonlular gsyi çok sever...
şampiyonluga giderken bu itlere rizede kayseride son 10 dkkada kazanana kadar skoru alana kadar penaltı vermedilerimi fatih terime kendini transfer ettirmek için kıçını yırtan irfan can egirbayat gibi gsli bile çıldırdı bugün galatasaray ülkedeki fransz mason lobisinin takımıdır hiçbir zaman küme düşmez bugün gsnin yerine beşiktaş olsaydı vay haline beşiktaşın
Yahu bırak saçma sapan yorumları! Adamlar mal gibi penaltılar yaparak galatasaray'ın mal gibi penaltı yapan futbolcularına cevap verdi... O iptal edilen penaltıya ben bile penaltı dedim ve göztepe'li oyuncunun iki koluda açık şekildeydi ama oyuncunun şansı top omuzunun yani formanın kol bitişine geldiği için penaltı iptal edildi yani oyuncu şansı ama topa atlıyışı topu engellemek adınaydı ve var'da haklı olarak penaltıyı iptal ettirdi!
hatta ileri gidiyorum amaçları gomise gol attırıp o mal hareketi yaptırmak spikeri görmüyormusun böyle bagırıyo daha topa gelirken goooeemööiis gooeeemöööis
ilk pozisyon net penaltı degil top havadan geliyo havaya yükselmiş adam 2. cisinde hakem nasıl geliyo telaşeli telaşeli iptal ettigi penaltıda bekliyo yani birde hemen kırmızı sadece atınç salgınınki penaltı birde şarj var sen şimdi havadan gelince panaltı faso fiso dicen yok penaltı devam gs küme düşmedigi sürece türk futbolu kurtulmaz
O hava topu penaltı... o topu koluyla kesmese top berkan'a geliyordu! Iptal edilen penaltıda ikinci sarıdan kırmızı verdi ve var'dan dönünce iptal etti kırmızıyı... Son dakikada ki penaltıyı atınç yapmıyor başka bir oyuncu emre'nin bileğine basıyor... Yani bütün penaltılar penaltı! Bugün herkes hakeme yükleniyor ama hekemlik bir şey yok, bence galatasaray bu maçı kaybetse küme düşme tehlikelisini ciddi biçimde hissedecekti ve maçın genelinde maçı göztepe haketti ama o aptal penaltıları yaparsan yenilirsin! Galatasaray zaten bu sene rezil ama bu akşam ki galibiyetle lig'te kalacaklar gibi...
anam penaltı omu tğüh yazıklar olsun daha komik yarın insan hakları mahkemesine ne akdar mahkeme avrsa gitcem şike varhatta avruapya şikayetmi etsem gs şike yaptı diye yok o beşiktaşlıya yakışmaz ülkemin takımı gavura satmak
1. haber bildigin bkog sayfası sıgırcıyım 3 tane beşiktaşlı yazarın kendi düşüncesi niyelere göre karar olmaz ergen eglencesi bunlar ayrıca burdakileri dogru kabul etsek sergen geri dönmüş olsa gsde şikeci oluyor? nr dedin sen şimdi biz gs şikeciyiz ama sizde şikecisinizmi demek bu? la tarihin bir dönemindede bşz temiziz diyemiuorsunuz biz yaptık herkes yapıyo? dediginiz ilerlediginiz tek şey bu
Ayrıca Fenerde 3 yıldızı biz taktik Sezon 2003 -2004 Trabzonspor 11 maçtır kazanıyor Galatasaray lige havlu atmış Avrupa hedefi bile yok , deplasmanda Trabzonspor 4-2 yendik
Son hafta fener ideal 11 Malatya ydnilde Hoijdonk Gol kraligna oynuyordu
Bildigmiz gibi fener o sezon şampiyon olmazdı , çünkü Crustopf Daumla son hafta şampiyon olunmuyor 2006 ve 2010 gibi
Iki pozisyonda penaltı, erman hocayı izledikten sonra gerekirse güncelleme yaparım... Bana taylan'ın gedson'a yapılan faulleri kartsız geçmesi büyük hata! Orada taylan çift sarı alabilirdi... ama penaltı pozisyonları kesinlikle doğru.
Erman toroğlu sahanın en iyisi var hakemiydi dedi! Bende hocaya katılıyorum... Yapılan bütün penaltılar aptal futbolcuların yapacağı şekildeydi, önce galatasaray'lılar sonra'da göztepeliler boş penaltılar yaptı!
Aslında maçın genelinde hakeden göztepe'ydi ama son 10 dakika galatasaray iyi baskı kurdu, özellikle gomis girdikten sonra galatasaray daha etkili oldu... Ama göztepe en kötü 1 puan almalıydı !