Evet arkadaşlar galatasaray Barcelona B takımının kalecisi evet yanlış okumadınız barcelona yedek kalecisi değil, b takımının kalecisi inaki pena'yı sözleşme imzalamak için İstanbul 'a getirdi! Burak elmas o kadar vizyonluymuş ki bırakın barcelona'nın yedek kalecisini adamların b takım kalecisini transfer ederek adeta galatasaray'ın büyüklüğüne gölge düşürmüştür! Bu oyuncu da aynen çakma guardiola olan torrent gibi boş ve kalitesiz bir transferdir! Ne düşünüyorsunuz?
Barcelona B takımı kalecisi İnaki Pena, Galatasaray ile sözleşme imzalamak için İstanbul'da! Bu bir transfer şakası mı?
Sen benim yorumuma vizyonsuz diyeceğine çakma guardiola ile barcelona paf takımı kalecisini transfer eden asıl baş vizyonsuz burak elmas'a laf söyle! 😂 Hadi barcelona yedek kalecisini alsa anlarımda paf takımı kalecisini almak ne ya! Bu adam kaleye ısınana kadar muslera geri gelir ve madem kaleyi 5-6 maçlığına tecrübeli bir isme emanet edemeyeceksen o zaman fatih ve ismail çipe ile devam edilmeliydi!
Ona da sölerim söledm merak etme, yorumunda vizyonsuz, boş yorum ezbere yorum. Neye dayanarak, kimin tavsiyesiyle alındı haberin var mı. Tm bi daha seni dinlerler 😀bilgili şahıs ( Mart civarı dönme ihtimali olan muslera için fatih le devam edilebilirdi tbi).
Sen beni eleştirmeye vizyonsuz demeye devam et takım küme düşünce görürüm seni! Adamlar neredeyse as kadroyla ptt 1. lig takımından 6 gol yedi daha ne anlatıyorsun! 😂 Inaki pena'yı tavsiye edenler çakma guardiola'yı tavsiye eden aynı kişiler olmasın! 😂
Ederim merak etme. hak ediyosun demkki :)) düşünce mi oo😂😂 zoruna gidince müneccim olmuşun eminsin ha. Sen beni göremen hiçbir yerde takım potaya gitmş olabilir düşecek diye bişey yok ordan çıkacak inşallah. Sen ne anlatıyosun daldan dala geçip, hazırlık maçını anlatıp 2-3 yese sorun değildi yani. Nerdeyse as, dünyanın sonu mu daha önce de hazırlık maçında fark yendi fb de fark yedi, kötü bir skor evet aşırı büyütülcek bişey değil senın gibilerin ağzına sakızdur bunlar.. Aynı kişi olmaz:)) ekibinden olmasın, olsa bile öyle ne sebeple önerildiği önemlidir sebep sonuç bilmeden bakmadan konuşmak basitlikdir, boş yapmaktır
Bu sitenin duayen yorumcusu, bilgi ve birikimim ile benim! Bunu herkes söylüyor ama bakıyorum sen doğruları söylüyorum diye beni kıskanıyorsun! 😂 Ne zaman ki galatasaray'ı eleştirsem zoruna gidiyor ama neyse o, bende eyyam olmaz! Artı ben galatasaray'ın başarısızlığını isteyen biri değilim aksine başarılı olsun yarış son haftalara kadar devam etsin derdindeyim ama bunu senin gibi fanatikler anlamaz ve senin gibi düşünen diğer takımın taraftarları da var ve bakıyorum 6-2'lık tuzla yenilgisine bile bahane arıyorsun ama asıl tehlikeyi görmüyorsun! Galatasaray'ın önünde 5 maçlık zorlu seri var ve oradan 9-10 puan çıkartamaz ise kendini çok ciddi biçimde düşme potasının içinde bulur ve belki düşürek tarihe geçer! Eğer isteğin bu rezillik ise sana bir şey diyemem, ama ben sert biçimde eleştirmeye devam ederim! Cicaldau ve morutan'ın toplam bonservis bedeli 10 milyon avro'nun üzerinde ve morutan son 7-8 maçtır devamlı yedek ve siz bu adamlara hala iyi diyorsunuz! 🤣
😦😂😂sen misin o. güzel şaka. bir de herkes diyor ha. neyin kafasını yaşıyon sene bilader yanından geçmezsin, saçma sapan yorumlar cevapların var. Kendini kandırma😂onu diyenler ya kafayı yemiş ya da adamlarındır ,5 kişi çıkmaz öyle diyecek sitede. Duayen 😂😂😂😂bilgi, birikim😂😂hangi doğrular.😂😂seni mi kıskancam.😂😂😂😂😂komiksin cidden bunları düşünüyorsan sorun var snde. ama belli ki şaka yspıyon. Ne zoruma gidecek. Bende eleştir sölerim Dediklerimi anlamıyon ya da anlamak istemiyon zoruna giden sensin ne zaman bişey demek terslemek , sacmalamak. eyyam da vardır snde , uydurma mübalağa v b. Şeyler😉😂 istemeyrbilrsin ama zevk de alıyosun 😂
Galatasaray barcelona'nın paf takımı kalecisini yani as takımın 3 kalecisi olduğunu düşünürsek dördüncü kalecisini transfer ediyor ve sen hayırlı olsun diyorsun! Bu mu senin vizyonun? 🤣 Adam barcelona'nın ikinci kalecisi olsa anlarımda dördüncü kaleci ne demek ya! Bu ne rezillik, bu ne kepazelik! Galatasaray kulübü bu kadar mı düştü? !
O yorumu düzenledinmi yoksa sn :)) O hayırlı olur lafımı anlamadın neyi neden dediğimi anlamadan konuş:)) tam sana göre hareket transferlerin neye neden nasıl yapıldığını bilmeden konuşan biri için normal hareketler bunlar bjk lı
vizyondan anlayacak son kişisin , futbol yorumu yapack da son kişi. evet öyle dedim yine derim. transfer için iyi olur inşallah dedim inşallah tutar dedim anladı 😂anlayacak kapasite yok snde gerçi Duymadığı bilmediği oyuncuya çöp, kötü rezillik v. b. laflar üreten kişiyle fazla diyaloğa girilmemeli
Alınan oyuncularda çöp galatasaray'ın durumuda rezillik! Sen hala galatasaray'ın durumuna kılıf uydurmaya devam et 😂 Ne başkanı başkan, ne de hocası hoca! Al ali'yi vur burak'a, al torrent'i vur ismail'e! Bu arada beşiktaş taraftarı falanda değilim, defalarca söyledim ama bakıyorum galatasaray ve fenerbahçe'yi eleştirince hem beşiktaş'lı ilan ediliyorum 🤣
Yahu ne ucuzu adam barcelona b takımından geliyor! Yani barcelona'nın dördüncü kaleci pozisyonunda! Bu ne rezillik, ne kepazelik! Galatasaray'ın markasını bitirdi burak elmas! Barcelona'nın yedek kalecisi olsa anlardım...
Abi yapma gözünü seveyim. B takımda oynayan herkes çöp olmuyor. Bir çok Avrupa takımı böyle transfer yapıyor zaten. Ben destekliyorum böyle transferleri. Ama Türkiye'ye gelen bir bir genç oyuncunun iyi çıkacağını sanmam kolay kolay.
Barcelona'da yedek kaleci neto o olsa anlardım ve onun arkasında tanımadığım üçüncü bir kaleci daha var ve inaki pena onunda arkasında! Bence bu adam ne fatih öztürk'ten ne de ismail çipe'den daha iyi olmaz, madem ki kaleci alacaktılar o zaman neden okan kocuk gönderildi!
Şimdide 36 yaşında ki gomis kurtarıcı olsun diye transfer ediliyor! Adam giderken demiştik hata olduğunu ve 1 milyon fazla maaş vermemek için bir ton para harcadılar ve yine gomis'e de döndüler ama adam en faydalı olacağı yılları arabistan'da geçirdi!
Abi Avrupa'da bu tarz transferler çokça yapılıyor Bir tek Gs yapmıyor. Messi de Newell's Old Boys takımının Alt yapısından transfer edildi mesela A takımda oynamadan Aldı Barça. Mesela Paul Pogba da Man utd as takımından değil U23 takımından transfer edildi. 4 5 sene sonra 105 milyona geri satıldı. Böyle tonla oyuncu var hemen her şeyi eleştirmeyelim. Adam bir oynasın ondan sonra eleştirelim zaten çok büyük paralara gelmediyse eleştirilecek bir şey yok ben takdir ediyorum tam tersine.
Gazetelerde gomis haberleri çıktı artı sosyal medya hesaplarından galatasaray formasıyla poz verdi! Inaki pena kiralık ama bana göre şu anda galatasaray'ın kalesini koruyacak kapasitede değil! Daha tecrübeli bir kaleci alınmalıydı...
Kiralık ise saçmalık. Oyuncunun potansiyeline güvenip alırsın iyi çıkarsa ne ala ama genç oyuncu kiralık alınmamalı. Alacaksan senin olmalı ya da tecrübeli ama işi bitmemiş birini alacaksın.
Neto olsa olurdu adam 32 yaşında ve kaleci için çok yaşlı sayılmaz! Ama pena kiralık ve büyük ihtimalle 5-6 tane lig maçında oynayacak ve sonra muslera dönüyor... Bana göre pek faydalı olamaz!
Futbol takibi ile alakalı değil her gün maç ve geceleri spor programı izlerim.. Ama barça b takımını nereden bileyim... Fakat izledim gündeme düşünce... Galatasaray hata yapıyor.. Bu adama öyşe böyle opsiyon konmalı muslera sonrası kaleyi devralıp onu aratmaz
@hayatveinsan Adam barcelona'nın dördüncü kaleci pozisyonunda, siz muslera'nın yerine geçer vesaire diyorsunuz! Bu adam kaleye ısınana kadar muslera geri gelir! 5-6 maçlığına yapılan bir transfer ama eli ısınana kadar hatalı goller yer 😂
Galatasaray transferde devrim yaptı be! Artık yedek kaleci değil yedeğin yedeği olan paf takım kalecileri transferi yapıyor! Çakma guardiola'dan sonra çakma ter stegen'i aldılar 😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Yorumun vizyonsuzluğu peki😁
Yorumum : inşallah hayırlı olur
Sen benim yorumuma vizyonsuz diyeceğine çakma guardiola ile barcelona paf takımı kalecisini transfer eden asıl baş vizyonsuz burak elmas'a laf söyle! 😂
Hadi barcelona yedek kalecisini alsa anlarımda paf takımı kalecisini almak ne ya! Bu adam kaleye ısınana kadar muslera geri gelir ve madem kaleyi 5-6 maçlığına tecrübeli bir isme emanet edemeyeceksen o zaman fatih ve ismail çipe ile devam edilmeliydi!
Ona da sölerim söledm merak etme, yorumunda vizyonsuz, boş yorum ezbere yorum. Neye dayanarak, kimin tavsiyesiyle alındı haberin var mı.
Tm bi daha seni dinlerler 😀bilgili şahıs
( Mart civarı dönme ihtimali olan muslera için fatih le devam edilebilirdi tbi).
Sen beni eleştirmeye vizyonsuz demeye devam et takım küme düşünce görürüm seni! Adamlar neredeyse as kadroyla ptt 1. lig takımından 6 gol yedi daha ne anlatıyorsun! 😂 Inaki pena'yı tavsiye edenler çakma guardiola'yı tavsiye eden aynı kişiler olmasın! 😂
Dünya yıldızı adayı diye alınan moRUKhan ile ciBOŞdau ne oldu? !!! 🤣
Ederim merak etme. hak ediyosun demkki :)) düşünce mi oo😂😂 zoruna gidince müneccim olmuşun eminsin ha.
Sen beni göremen hiçbir yerde takım potaya gitmş olabilir düşecek diye bişey yok ordan çıkacak inşallah. Sen ne anlatıyosun daldan dala geçip, hazırlık maçını anlatıp 2-3 yese sorun değildi yani. Nerdeyse as, dünyanın sonu mu daha önce de hazırlık maçında fark yendi fb de fark yedi, kötü bir skor evet aşırı büyütülcek bişey değil senın gibilerin ağzına sakızdur bunlar..
Aynı kişi olmaz:)) ekibinden olmasın, olsa bile öyle ne sebeple önerildiği önemlidir sebep sonuç bilmeden bakmadan konuşmak basitlikdir, boş yapmaktır
Dünya yıldızı , yıldızları diye de alınmadı 😂😂uydur yaz
Bu sitenin duayen yorumcusu, bilgi ve birikimim ile benim! Bunu herkes söylüyor ama bakıyorum sen doğruları söylüyorum diye beni kıskanıyorsun! 😂
Ne zaman ki galatasaray'ı eleştirsem zoruna gidiyor ama neyse o, bende eyyam olmaz! Artı ben galatasaray'ın başarısızlığını isteyen biri değilim aksine başarılı olsun yarış son haftalara kadar devam etsin derdindeyim ama bunu senin gibi fanatikler anlamaz ve senin gibi düşünen diğer takımın taraftarları da var ve bakıyorum 6-2'lık tuzla yenilgisine bile bahane arıyorsun ama asıl tehlikeyi görmüyorsun! Galatasaray'ın önünde 5 maçlık zorlu seri var ve oradan 9-10 puan çıkartamaz ise kendini çok ciddi biçimde düşme potasının içinde bulur ve belki düşürek tarihe geçer! Eğer isteğin bu rezillik ise sana bir şey diyemem, ama ben sert biçimde eleştirmeye devam ederim! Cicaldau ve morutan'ın toplam bonservis bedeli 10 milyon avro'nun üzerinde ve morutan son 7-8 maçtır devamlı yedek ve siz bu adamlara hala iyi diyorsunuz! 🤣
😦😂😂sen misin o. güzel şaka. bir de herkes diyor ha. neyin kafasını yaşıyon sene bilader yanından geçmezsin, saçma sapan yorumlar cevapların var. Kendini kandırma😂onu diyenler ya kafayı yemiş ya da adamlarındır ,5 kişi çıkmaz öyle diyecek sitede. Duayen 😂😂😂😂bilgi, birikim😂😂hangi doğrular.😂😂seni mi kıskancam.😂😂😂😂😂komiksin cidden bunları düşünüyorsan sorun var snde. ama belli ki şaka yspıyon.
Ne zoruma gidecek. Bende eleştir sölerim Dediklerimi anlamıyon ya da anlamak istemiyon zoruna giden sensin ne zaman bişey demek terslemek , sacmalamak. eyyam da vardır snde , uydurma mübalağa v b. Şeyler😉😂 istemeyrbilrsin ama zevk de alıyosun 😂
Galatasaray barcelona'nın paf takımı kalecisini yani as takımın 3 kalecisi olduğunu düşünürsek dördüncü kalecisini transfer ediyor ve sen hayırlı olsun diyorsun! Bu mu senin vizyonun? 🤣 Adam barcelona'nın ikinci kalecisi olsa anlarımda dördüncü kaleci ne demek ya! Bu ne rezillik, bu ne kepazelik! Galatasaray kulübü bu kadar mı düştü? !
Duayen yorumcu 😂 savunsana yorumlarını, duayenliğini.😂ben ne diyorum sen ne. bozuk plak gibi yaz due
O yorumu düzenledinmi yoksa sn :))
O hayırlı olur lafımı anlamadın neyi neden dediğimi anlamadan konuş:)) tam sana göre hareket transferlerin neye neden nasıl yapıldığını bilmeden konuşan biri için normal hareketler bunlar bjk lı
vizyondan anlayacak son kişisin , futbol yorumu yapack da son kişi. evet öyle dedim yine derim. transfer için iyi olur inşallah dedim inşallah tutar dedim anladı 😂anlayacak kapasite yok snde gerçi
Duymadığı bilmediği oyuncuya çöp, kötü rezillik v. b. laflar üreten kişiyle fazla diyaloğa girilmemeli
Gs ın kepazelği sana mı kaldı? Snn gibi birine. sözde yanlış bir isimi transfer etmekle mi rezillik olunuyor😂ligdeki hal rezillik asıl ne konuşyon
Alınan oyuncularda çöp galatasaray'ın durumuda rezillik! Sen hala galatasaray'ın durumuna kılıf uydurmaya devam et 😂 Ne başkanı başkan, ne de hocası hoca! Al ali'yi vur burak'a, al torrent'i vur ismail'e! Bu arada beşiktaş taraftarı falanda değilim, defalarca söyledim ama bakıyorum galatasaray ve fenerbahçe'yi eleştirince hem beşiktaş'lı ilan ediliyorum 🤣
@donjuan1psikopat Bu arada seninde futboldan anladığın falan yok, sadece kendini bir halt sanıyorsun! 😂
O halt sanan ve anlamayanı aynaya bak görürsün 😉😂😂😂
Kılıf değl mantıklı sebepler, boş boş konuşyon. ağzından çıkanı kulağı duymayan şahıs kendin dedın bak fb GS ı eleştiriyom bjk lı oluyom demk ki bjk ı eleştırmıyon, sert eleştirmiyon eleştiremıyon yemiyo
Çöp olan sensin senın yorumlar😂😂oyuncular dan anlamayan yorum yapmasın
Denemek lazım eğer ucuza geldiyse hemen linç etmeyin adamı.
Yahu ne ucuzu adam barcelona b takımından geliyor! Yani barcelona'nın dördüncü kaleci pozisyonunda! Bu ne rezillik, ne kepazelik! Galatasaray'ın markasını bitirdi burak elmas! Barcelona'nın yedek kalecisi olsa anlardım...
Abi yapma gözünü seveyim. B takımda oynayan herkes çöp olmuyor. Bir çok Avrupa takımı böyle transfer yapıyor zaten. Ben destekliyorum böyle transferleri. Ama Türkiye'ye gelen bir bir genç oyuncunun iyi çıkacağını sanmam kolay kolay.
Barcelona'da yedek kaleci neto o olsa anlardım ve onun arkasında tanımadığım üçüncü bir kaleci daha var ve inaki pena onunda arkasında! Bence bu adam ne fatih öztürk'ten ne de ismail çipe'den daha iyi olmaz, madem ki kaleci alacaktılar o zaman neden okan kocuk gönderildi!
Galatasaray tam rezil birtakım olmuş!
Şimdide 36 yaşında ki gomis kurtarıcı olsun diye transfer ediliyor! Adam giderken demiştik hata olduğunu ve 1 milyon fazla maaş vermemek için bir ton para harcadılar ve yine gomis'e de döndüler ama adam en faydalı olacağı yılları arabistan'da geçirdi!
Abi Avrupa'da bu tarz transferler çokça yapılıyor Bir tek Gs yapmıyor. Messi de Newell's Old Boys takımının Alt yapısından transfer edildi mesela A takımda oynamadan Aldı Barça. Mesela Paul Pogba da Man utd as takımından değil U23 takımından transfer edildi. 4 5 sene sonra 105 milyona geri satıldı. Böyle tonla oyuncu var hemen her şeyi eleştirmeyelim. Adam bir oynasın ondan sonra eleştirelim zaten çok büyük paralara gelmediyse eleştirilecek bir şey yok ben takdir ediyorum tam tersine.
@Reykart2
Hayır Gomis yine Arap takımıyla anlaştı. Gs Erick Pulgar'ı kiralamış Fiorentina'dan. Güzel oyuncu bence yeni Gedson etkisi yapar.
Gomis geri gelmiş pardon. Kümede tutmak için alıyorlar sanırım takımı :d
Gazetelerde gomis haberleri çıktı artı sosyal medya hesaplarından galatasaray formasıyla poz verdi! Inaki pena kiralık ama bana göre şu anda galatasaray'ın kalesini koruyacak kapasitede değil! Daha tecrübeli bir kaleci alınmalıydı...
Kiralık ise saçmalık. Oyuncunun potansiyeline güvenip alırsın iyi çıkarsa ne ala ama genç oyuncu kiralık alınmamalı. Alacaksan senin olmalı ya da tecrübeli ama işi bitmemiş birini alacaksın.
Neto olsa olurdu adam 32 yaşında ve kaleci için çok yaşlı sayılmaz! Ama pena kiralık ve büyük ihtimalle 5-6 tane lig maçında oynayacak ve sonra muslera dönüyor... Bana göre pek faydalı olamaz!
Satın alınmayacaksa saçmalık olarak görüyorum.
Kesinlikle saçmalık ve mallık!
Mevzu Futbol değil ya da Taraftar.
Ceplerimizi nasıl dolsururuz
Ama çok iyi bir kaleci … futbolu takip etmeyenler boş konuşur..1-2 sene sonra Barcelona as kalecisi olacaktır
Futbol takibi ile alakalı değil her gün maç ve geceleri spor programı izlerim.. Ama barça b takımını nereden bileyim... Fakat izledim gündeme düşünce... Galatasaray hata yapıyor.. Bu adama öyşe böyle opsiyon konmalı muslera sonrası kaleyi devralıp onu aratmaz
İzleyince görürsün..
@hayatveinsan Adam barcelona'nın dördüncü kaleci pozisyonunda, siz muslera'nın yerine geçer vesaire diyorsunuz! Bu adam kaleye ısınana kadar muslera geri gelir! 5-6 maçlığına yapılan bir transfer ama eli ısınana kadar hatalı goller yer 😂
Maçını izlemedim, karakteri nasıl bilmiyorum, kendini geliştirme potansiyeli ne, ne kadar azimli? Bilmiyorum
Çakma Barcelona olduk
Aynen! 😂
Boş transfer
Galatasaray transferde devrim yaptı be! Artık yedek kaleci değil yedeğin yedeği olan paf takım kalecileri transferi yapıyor! Çakma guardiola'dan sonra çakma ter stegen'i aldılar 😂
Aynen öyle 😄
Belki iyidir adam 😂
Düzgün adam alında fener taş koyup kendi alsın 😉
Galatasaray artık paf takımı oyuncularını transfer edip dünya yıldızı diye bize yutturmaya çalışıyor 😂
Ya secim ya ibra?
Ne Ibrası, pena pena tanımadın mı? ! 😅
Ya mayısta secime gider ya da ibra edilir fazla baskan yapamaz bu kafayla
Ibra'yı Ibrahimoviç diye anladım! 😂 Burak elmas bu takıma gelecek sezonda başkanlık yaparsa takım biter!
Yok yapamaz bu kafayla gidecek zaten.
Bir aylık kaleci aldılar bedavaya hayırlısı olsun
Musleraya ne olduki
Muslera bir ay daha sakat...
Vizyonsuz bu adam ya
Bu adam bu gidişle bu takımı küme düşürerek tarihe geçeçek! 😂
o iş olmaz ama sonu yakın kendisinin
Hayırlısı olsun bro
Bence şans vermeden bilinmez...
Paf takımı kalecisine şans versen ne olacak! Zaten adam 5-6 maçlığına transfer edildi sonra muslera dönüyor...
Bence geleceğe dönük yatırım.
Adam sezon sonuna kadar kiralandı! 😂
Gecmis olsun
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!