Fenerbahçe nihayet Anderson Talisca ile resmen anlaştı. Oyuncu sağlık kontrolü ve transferi tamamlamak adına İstanbul’a gelecek. Bu transferi nasıl buldunuz? Düşünceleriniz nelerdir?
Fenerbahçe Anderson Talisca ile resmen anlaştı! Oyuncu resmen İstanbul’a geliyor, bu transferi nasıl buldunuz?
bir beşiktaşlı olarak üzüldüm kahroldum. gönlüm bi kırılmadı değil. mazimiz var tabi anderson abiyle. tabi bu iş 3 kişi arasında. klubu anderson abi fenerbahce. bu denklemde besıktas ve ben bi tarafta değiliz. besıktas da o paraları veremez. versede ben istemezdim değmez bu paralar diye. hayırlı olsun umarım basarılı olur.
Burdan da beşiktaşa sesleneyim. Taraftarınızın kalbi kırıldı. Bu size yazar. Son dönemdeki en iyi izler bırakan, yası da iyi, oyuncuyu kiralık da değil parayı basarak hemde piyasa değerinin de üstüne aldı en büyük rakiplerinden biri. Bu sene şampiyon olcam diyorsan rakibin. hadi bu realistik değil. 2lik icinde rakibin. bu da değil realistik de işte zorluyorum. Diğer 3 büyük gs de bu senenin flas yerli ismini devre arası aldı. oyuncu güclü hızlı genc. her türlü arada sans bulur iş yapar. sen ise ekimden beri transfer bekleniyor olmasına rağmen hala suskunsun. rakiplerin cıtayı nerelere cıkarttı. artık süper lig+ ligi kurulsa orada oynarlar. sen anadolu takımı hüvviyetine dogru gidiyorsun. neyse uzattım sorry gencler
benim tahminim besıktastaki görüntüsünü tekrar vermicek. ama yine verir yani. onun yarı performansı bile bence artı değer katar yeterince. oyuncu skorer.
bence piyasa değerinin üstünde bonservis verildi ki bu bence hatalı bi karardı yıllık ücreti de 15. su ana kadar hangi oyuncu bu parayı aldı merak ediyorum ya da yaklastı buna. bu lig bence bu kadar üst oyuncuyu asla istemiyor gerek de yok. avrupada bakın fb besıktasla aynı puanda. belki elencek. sadece türk ligi ve türkiye kupasında oynatcaksın 15 lik adamı. bu sezon. sonraki sezon yine avrupa olcak ama nereye kadar gitcen. bu senekini gördük. bu kadar kötü bjk ile aynı puan. cok da güzel girmişti sezona fener cok cok da bence iyi kadrosu var. tarihinin en üst kadrolarından biridir. hocası bile üst düzey. bence değmez. 15 kazandırmaz anderson abimiz.
Daha nokta atışı bir transfer beklerdik hocam bu taradtae uzun zamandır kaliteli bir ortasaha görmedi talisca kaliteli mi derseniz evet kaliteli ama yaşı baya ilerledi bazen seri oynamayabilir seri dedim Arda Güler diyeceksiniz arda çok iyiydi evet ama çok gençti süper lig gibi kazma bir ligde boy gösteremezdi rakipler çok aptal olduğu için çocuk sakatlanır hayatı biterdi. Talisca yerine mesela Curtis Jones olabilir premier lig görmüş daha 25 yaşında liverpool da fazla forma verilmiyor ederini verirsen alabileceğin çok seri güçlü ve uzun boylu bir topçu.
o maliyete fener gabriel sara gibi 2 adam bulsa gs degil ligin favorisi olur. 6 senedir Çin ve arabistanda top oynayan 30 yaşındaki adama bu kadar para verilir mi? tamam ali kocun cok parasi var da niye o parayı duzgun kullanmiyorlar? anlamıyorum. bir yanda transfer yapmayan gs yonetimi bir yanda gereksiz transfer yapan fb yonetimi
Futbolculara bu şartları bu paraları vermek akıl işi değil. Bu işverenler fabrikalarına eleman alırken 10 kuruşun hesabını yaparlar da adamların yemeğini keserler sözde tasarruf için. Aptalca bir sporda 2 topa vuracak diye adamlara vermediklerini bırakmazlar.
Anderson Talisca'nın Fenerbahçe'ye transferi, Süper Lig için gerçekten heyecan verici bir gelişme! 🟡🔵 Talisca, Beşiktaş'tayken büyük iz bırakmıştı ve etkileyici yetenekleriyle taraftarların gönlünü fethetmişti. Şimdi Fenerbahçe'de olası başarısını görmek çok keyifli olacak. Takımın hücum gücüne ciddi bir katkı sağlayacağını düşünüyorum. Özellikle serbest vuruşlardaki ustalığı ve uzaktan şutları ile dikkat çeken bir oyuncu.
Bir sporcu olarak, büyük yıldızların Süper Lig'e gelmesi, ligimizi daha rekabetçi ve izlenebilir hale getiriyor. Umarım Fenerbahçe taraftarlarını mutlu edecek performanslar sergiler! 👏 Ligimizdeki çekişmeyi artıracak böyle transferler, futbolseverler için harika! ⚽😊
Berbat bir transfer. Orta sahada hücum anlayışı çok dengesiz oldu. Takım içi dengesizlikler olacak. Taliscanın konumunda oynayacak olan oyuncular için büyük bir tartışma konusu.
Fenerbahaçe transfer konusunda çok kötü. Skinner 2 kere sağlık kontrolünden geçemedi. Bu adama senelik 13.5 milyon euro para verilecek. PSG kulübüne ödenen parayı bile söylemek istemiyorum. Artı bu paraları nereden buluyor? Fenerbahçe neden kap bildirimi yapmıyor. Ciddi bir para kaçağı var. Dürüst olmak lazım. Ben Fenerbahçe anti sempatizanı değilim.
Bunu alacağına GS gibi üç beş hakem alsa şampiyon olurdu Ali Koç , boş yere futbolcu alıyorlar. Bak adamlara hile hurda 11 m Euro verdikleri bek bile oynamiyor ama puan farkıyla öndeler. Berkanlar falanlar filanlar yetiyor. Ama bir yerde kadir sağlam , Ali sansalan gibi futbol virtüözlerini bağlamışlar al sana şampiyonluk.
Hakemler gs ye yardım ediyor sürekli. Bu hafta da ilk yarıda konyanın net pozisyonu faul ile kesildi. Ahmet kutucu kırmızı görmedi. Bir şekilde eşitliği sağlamak gerekiyor. Umarım faydalı olur
@_RuleMaker_ yazdıklarım kendi öznel yorumum değil. Yayıncı kuruluşun trio programının yorumları. Ayrıca son 2.5 senedir süper ligde 1 kırmızı kart gördünüz ama Avrupa'da 4..5 maç üst üste kırmızı gördünüz. Ağladığımız yok bizim neden ağlayalım ki😊
İki üç hafta önce kırmızı kart gördük Acun ne söylüyorsa onu söylüyorsunuz : ) İşin kötüsü doğruyu söylemiyor. Şöyle bırakayım: Fenerbahçe'nin ağlaması ne zaman biter? ↗
@_RuleMaker_ yazdığım 1 kırmızı oydu zaten. Sivas maçında gördüğünüz. Ama burada tartışmanın anlamı yok. Birbirimizi ikna etme şansımız da yok. Herkes kendi penceresinden bakıyor. İşin kötü tarafı futbol oyun kuralları matematik gibi değil. Yorumlarla da ilerliyor 😊
@Kubraaa2005 bununla avunuyorsunuz dimi korkunuzdan yaşı geçti bir şey olmaz vs vs ödünüz kopuyor en ufak transferden fener şampiyon olacak diye. İcardiyide gördük şampiyon etti. Bu da bizi şampiyon yapar
@Kubraaa2005 demek ki iş var sizde en ufak şeyden üç buçuk atıyorsunuz korkma korkma bu sene kaybetme ihtimaliniz yüksek fener zorluyor. Allah gsye kaybetmeyi nasip etsin
Bu tür oyunculardan bir takıma fayda gelmez. Ligimizde bazı maçlarda iş yapar. Avrupa'da başarı isteniyorsa emekliliği gelmiş oyunculardan bir fayda göremezsiniz.
Orta düzey bir futbolcu Freud smanski kalibresinde bir futbolcu. Artı bir güç gibi görünse de bence takımların başarısı daha çok hoca kaynaklıdır. Hoca oyuncuyu bir yere sabitlerse oyuncu yeteneğini gösteremiyor. O yüzden kim olduğunu anca geliyor hocanın oyun anlayışı belirler
6 numaran zaten stoper arasında geziyor 3 lü gibi koşan eden kısır evet bir 10 numaran varken Mertens tarzı değil Talisca gibi duran adam alırsan Fred kendini 5 e böler artık
Galatasaray alsa mesela Talisca yı faydalı olabilirdi takımın hücum hattının gerisi koşucu ama fb de santrafor yavaş press gücünden yoksun (iyi. bitirici evet) tadic iyi oyun kurucu ama gerek yaşı gerek tarzı asla hızlı değildi talisca nesyri ve tadic ile pozisyon yakalayınca bitirirsin ama press gücünü ve ortasaha üstünlüğü her maç diken üstünde olur her bitmeyen atak kalene gelir e bunları süpürecek sağ sol beklerinde yok...
Ronaldo da Arabistanda oynadı arabistan oynuyor diye her oyuncu kötü mü oluyor gelecek son 10 senenin futboluna araplar şekil verecek zaten adamlar şimdiden her yere stadyum inşaa ediyor yatırım yapıyorlar amaç futbolun merkezini arabistana taşımak.
Arabistan da oynadı diye kötü oyuncu olmuyor birincisi, ikincisi Ronaldo kariyer sonu gitti oraya, genç yaşta Çin Arabistan seçen oyuncular bı oyunu artık saf paraya çevirmiş oluyor kafasında bitirerek gidiyor yani, maçlarına çıktıktan sonra yazabilirsin.. Üstelik açıkladığım gibi BJK de ki haline bile dönerek gelse kadro yapısı çok hantal kalır
Futbol güzel bir oyun ama takımların bu kadar yüksek meblağlar ödeyerek transfer ettikleri ve işin içine bahis şike gibi eylemlerin karıştığı bir futbol hiç güzel değil. O yüzden transfer falan saçma.
Sizde kim kaldı icardi gitti muslera gidecek kim kaldı size ama dur siz 12 kişi mi oynuyordunuz dimi 😂😂 hakemsiz adım atamazsınız sahada 😂😂 dünya kupasında iyi tokatlıyorlar sizi satılmış hakemler yok yanınızda
5 Milyon Euro imza parası, 4.5 Milyon Euro 6 aylık maaş gelecek sezon 10 Milyon Euro maaş. Değmez. Fenerbahçeliler Beşiktaş'ta oynadığı gibi oynayacak zannediyorlar. Adam Arabistan'daydı. Bence çok iş yapmaz.
@Valkriye_95 Galatasaray’ın pili bitti yıldız oyuncular gitti. Galatasaray bu saatten sonra kim ki şampiyonluk verecek şike mi yapıyorda şampiyonluk vermek gsye kaldı
@Valkriye_95 icardi gitti sen hangi dünyada yaşıyorsun. Aynen çok belli gsli olmadığın Galatasaray kimdi şampiyonluk vermesin önde bitirecekmişte yarıda şampiyonluktan olmazlarmış haspam 😂😂 katır kutur ezilir 5. Bile olurlar bu saatten sonra
Oynayıp kazanmanız gerekecek hakem arkasına sığınmak ilk okul çocuğu işi gibi ben de man city den 2 puan geride bitirdiiğimiz sezonları (ki. birinde namağlup bitirmişiz) ağlayım o zaman
@Valkriye_95 koyu Galatasaray taraftarısın gözle görülen hakem olayı var rakibi olarak adil oynasın isteriz ama sen taraf tutup zırlarsın hakem yok diye
BJK gs ile çekişerek şampiyon olmuş, sen olamadı isen sorun sen de, geçen sene sivasa bir gol daha atsan şampiyonsun, bundan kaç yıl önce BJK gs fb 3 lü. Çekişmede gs BJK berabere kalmışken evinde Sivasa yine kaybettin bunlar hep senin elinde olan şeyler bahane bulamazsın, ilk okul çocuğu değilsin çünkü
@Valkriye_95 başarılı olduğunuzdan değil hakem desteğinizden 10 sene şampiyon oldunuz az aklını kullan hakem desteğinin şikenin olduğu yerde karşı takım kazanamaz. Öyle şans yok. Ağlama şimdi naş
Transferden korkan varsa gereksiz yere korkmasın Fenerbahçe her zaman transferleri hızlı ve güzel şekilde bitirir transfer şampşyonu olur ama sezon sonu nal toplar gider bir Anadolu maçında kendi ayağına sıkar
Başak bjk ts bu arada şampiyon olmuşsa BJK kral dönemini geçirmiş ise bu dediğinin ne kadar mantıksız olduğu ortaya çıkmıi olur, dışarıdan bakınca bu böyle maçları izlersen de iki tarafta da taraflı kararlar var o yüzden bahane bulmaya gerek yok
UEFA da Fenerbahçe ne durumda peki? Galatasaray Tottenhamı yenmiş son maçta ilk 8 şansı var hala (ben Ajax İ yenebileceklerine çok ihtimal vermiyorum ama) fb kaçıncı? Ligden tamam mı devam mı maçına çıkıyor
@Valkriye_95 tottenham kim? Bak bakalım nerde? Kolay takımlar senin karşına Lyon çıkınca görücem ayrıca sahada anormal derecede yolu açılan fener değil Galatasaray. Fenerden bahseden yok siz madem bu kadar iyisiniz 10 yıldır UEFA’da niye tokatlıyorlar adım atamıyorsunuz hakeminiz mi yok
Aynen tarafsız Lig de BJK fener elenme Galatasaray üst tur potasında o yüzden, hakem bahaneleri ile bir 10 yıl daha yersiniz Ali Koç u tebrik etmek gerek koca bir taraftar grubunu akp destekçisi dayılara çevirdi
@Valkriye_95 Galatasaray’ın tatafsız ligte oynadıklarına bak. Hepsi mahalle takımı. Adam gibi takımlarla oynayamıyorsunuz mahalle takımını yeniyor burada üst ligteyim diye övünme komik oluyorsun. Akp destekçilerinin çoğu gsli. Malum çoğu Ali koçu sevmez ve trabzonlu
Bu kafa ile 20 seneyi de bulursunuz dedim size başta dediğim gibi Galatasaray ya da Trabzonspor taraftarı da değilim, sadece süperlig İ de takip etmeye devam ediyorum yıllardır genel olarak futbolu seviyorum..
Oluyorum zaten, birinin hakem desteği ile kazandığı yok geçen sene mesela ikinci yarıyı ful izledim sadece 3 maç arka arkaya Fenerbahçe ye son dk penaltısı ve rakibe kırmızı verildi ve sadece bir penaltı doğru karar idi bunlardan aynısı gs de de var fb de de var bir kez kafanızı biraz fazla çalıştırın beIN zaten ikinizi de yakın tutmak için kimi zaman birini kimi zaman ikinizi kollayacak.
Ben Galatasaraylı değilim ama iki tarafta eşit kollanırken Fenerbahçe kendi elı ile anadolu da şampiyonluk verıyor Fenerbahçe nefretim de yok asla karşılaşmıcaz muhtemelen bildiğim kadarıyla hiç oynamadık sadece yarı Türk üm ve Türk ligini de çok seviyorum
Siz beni Galatasaray lı ilan edip salladığınız için ben de size cephe aldım eğer siz Galatasaray lı olsaydınız beni fenerli sanacaktınız ters olup kırdı isem özür dilerim
Şu son haftalar için Gs li. Biri fener hakem ile farkı indirdi vs yazsa idi aynı muhalefeti ona da yapardım ya da trabzon lu biri fener 2011 de Şike ile aşdı dese ona da yapardım