Fatih Terim Galatasaray için "Burası benim evim" diyordu hep fakat an itibariyle 4. Kez görevinden alındı yani kovuldu. Sizce yönetim Fatih Terim'le yolları ayırmakta doğru mu yoksa yanlış mı yaptı? #kafamıngüzelligi
Fatih Terim Galatasaray'dan dördüncü kez kovuldu! Sizce yönetim, Fatih Hoca ile yolları ayırmakta doğru mu yoksa yanlış mı yaptı?
Hiçbir takım kimsenin babasının değildir. Kesinlikle doğru buluyorum. Gsnin adına sevindim, ego dolu bir adamı gönderdiler eski eskide kaldi, onları gösterip terimi tutmak yanlıştı. Tıpkı Beşiktaş'ın sergeni gönderdiği gibi olaylara duygusal bakmamak lazım
Bir Galatasaraylı olarak bir değişim gerekiyordu. Ya teknik direktör ya da futbolcular. Futbolcuların çoğu iyi ama birlikte oynamayı ve gol atmayı öğrenmeleri gerek. Bu yüzden hocanın ayrılması isabet oldu. İnşallah Okan hoca gelir takımın başına.
kesinlikle ve kesinlikle yanlıs yaptılar bu kadro zaten eksik ve cok acemi bir kadroydu belki bizi daha iyi oynatan bir kac fazla mac kazandiran hoca gelebilir ama bu genc yapiya inanmayi guclenmeyi ve basariyi en iyi imparator aktaracakti neysede yolun acik olsun IMPARATOR
Gelir yine 2 3 sene sonra raad olun çok gördük bu yolların ayrılışını biz... Bugün istifa diye tag açanlar yarın İmparator diye de tag açacaklar, bu gözler neler gördü neler...
Ana Sayfa > Spor > Sorular > Fatih Terim Galatasaray'dan dördüncü kez kovuldu! Sizce yönetim, Fatih Hoca ile yolları ayırmakta doğru mu yoksa yanlış mı yaptı?