gelişim güzel maşallah, ama dikkat ettiğim detay skolyoz mu var sizde? Omuz başları arasında fark var çünkü, Eğer skolyoz varsa ona göre idman yapıyor musunuz?
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Evet. Zayıflayınca ağır bir şekilde skolyozum ortaya çıktı. Skolyoz için karın ve omuz hareketlerini daha doğru formda yapmaya çalışıyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Kollarında damarlar daha mı belirgin olmaya başladı
Tabi damarlar belirginleşti biraz.
Skolyozum düzelmeye başladı.
Sırtım azda olsa genişlemiş birazcık..
Bence şu an çok iyi ne abartılı ne salık kaç yaşındasın
26 oldum.. çok geç kaldım
En sevdiğim erkek vücudu böyle insaf ya🤥
Aa gururumu okşadın teşekkür ederim :) 🤗 senin yaş kaç
21 yaşındayım
Al işte geç kalmışım.
Neden ki
Benim yaş grubu aldı başını gitti. Ben geriden gidiyorum
Yok kalmamışsın sen
Peki sana 10 puanlık uzmanlık sorusu.
26 yaş için +- kaç yaş flört olabilir.
Kendinden büyük olmasın ama senden en fazla 6 yaş küçük olabilir
Mantıklı. Peki benimle ilgilenen arkadaşların +27 -21 olmasına kaç puan verirsin 😂
Tam dediğimin zıttı kişiler yani 😂😂
Birde iki grubu yan yana koyunca kesinlikle +27 ler -21 lerden daha küçük duruyor 😂 ya gözüm kör ya da denge kalmamış
Ortası yok mu ya bunun 😂😂😂 küçükler hormonlu artık ya ondandır
Vardır illaki :D zamanla tanışırız elbet fjjfdkks
Hayırlısı bakalım sjfjdjdj
Önümüzdeki ay tekrar paylaşırım. Sakın kaçırma yorumunu beklerim 😂
Burada olursam😂
gelişim güzel maşallah, ama dikkat ettiğim detay skolyoz mu var sizde? Omuz başları arasında fark var çünkü, Eğer skolyoz varsa ona göre idman yapıyor musunuz?
Evet. Zayıflayınca ağır bir şekilde skolyozum ortaya çıktı. Skolyoz için karın ve omuz hareketlerini daha doğru formda yapmaya çalışıyorum
Güzel maşalllah, böyle devam 👊👏
Devam iyi gidiyorsun.
devam daha iyi olacak boy kilo nedir?
Boy 175
Kilo 81
o zaman benimde vaktim gelmiş :D götu gobegi saldık
Senin durumlar nasıl :D boy kilo
ben hiç demeyim valla:)) utandım yemin ediyorum müdür böyle 2 ayda olduysan benim bi an once baslamam gerek
Öncesi var knka 7 8 ay kilo verdim sadece
bende boy 182 kilo 84 oldu kilo vermek degilde bendeki sıkılışması gerek
Senin yolun kısa kolay halledersin
bi başlasam olacakta başlayamadım
Salona yazıl yüklü bir para öde :D sonra bir işe yaramayan suplementlere para yatır. Onların acısıyla seve seve gidiliyor 😂
toza para vermek istemiyorum acıkcası
Gerek yok zaten. zorla motivasyon için ideal :D ben o paranın acısına devam ettim spora. Yoksa 2. Haftada salmıştım
daha önce spor geçmişim 0 sa çok iyi
Sıfır sayılmaz 30 kilo verdim. Önceden çok daha bilinçsiz yapıyordum
kaç ayyaptın
7 ay kadar kardiyo ve salonda makina mastırbastonu yaptım fjdjjsjak. 80li kilolara düştüm. 2 aydırda dikkat ediyorum.
Gayet iyi değişim. Başarılı.
Gayet iyi gidiyorsun
Teşekkürler 🤗
Maşallaah hafta da kaç gün gidiyorsun
4 - 5 gün
1 seneye değişim olur