Üzerinden geçmiş olmasına rağmen samimi fikirlerinizi merak ediyorum detaya bakar mısınız?

geçtiğimiz hafta sonu iki büyük klübün arasında oynanan ve Trabzonsporun 3-1lik üstünlüğü ile sonuçlanan karşılaşmanın hakemi Ali Şansalan'ın yönetimi hakkında ne düşünüyorsunuz
lütfen samimi ve objektif yorumlarınızı yapın.
Üzerinden geçmiş olmasına rağmen samimi fikirlerinizi merak ediyorum detaya bakar mısınız?
Üzerinden geçmiş olmasına rağmen samimi fikirlerinizi merak ediyorum detaya bakar mısınız?
Cevapla