Sizde elalem ne der diye düşünenlerden misiniz? Yoksa düşüncelerinizi alalım bu konuda?

Sizde elalem ne der diye düşünenlerden misiniz? Yoksa düşüncelerinizi alalım bu konuda ...?

Ölmekle de kurtulamıyoruz 😀 Ne yapacağız biz biz olmak dışında?
Güncellemeler
+1 yıl
İnsanlar olarak nankör yaratılmışız. Cennet vaat edilmiş olmasa din olmazdı. Menfaat vaad edilmese insanlar bu kadar çıkarcı olamazlardı. Evet çok defa insanların düşüncelerine saygı göstermekle, onların düşüncelerini yerine getirmek arasındaki incecik çizgide yaşadım hayatımı. Ve sonra aynayı aldım karşıma ve dedim ki kendime ne olursa olsun kimseye benzeme. Hamur gibi şekil vermeye çalışanlar olacaktır. Sen ne onlara izin ver ne bulunduğun hayatın şeklini al. SEN SEN OL. ÖZGÜN OL. RAHAT OL.
Sizde elalem ne der diye düşünenlerden misiniz? Yoksa düşüncelerinizi alalım bu konuda?
Cevapla