Siz ne düşünüyorsunuz bu konu da, düşünceleriniz neler?

"Madem ki insanlar birbirine acı veriyordu, o zaman en güzel şey hayata meydan okumak ve mutlak bir yalnızlık seçmekti…

Az önce okuduğum kitapta denk geldi bu sözün mantığına katılıyor musunuz, ben bazen bu düşeceye giriyorum ve olabilir diyorum

Siz ne düşünüyorsunuz bu konu da, düşünceleriniz neler?
Cevapla