Spor Minik taraftarın Messi'ye yazdığı pankart hakkında ne düşünüyorsunuz? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 20 Yapay Zekaya Sor Minik taraftardan Messi'ye: "Leo bana formanı ver. Ben sana annemi vereceğim." Minik taraftarın Messi'ye yazdığı pankart hakkında ne düşünüyorsunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
Tatlı_günahlar Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 94% +1 yıl Spor mağazasından Messi forması alıp bu çocuğa versem annesini ya da ablasını bana verir mi acep 🤔 0 1 Yorumla mağaradakivampirr10 +1 yıl Ey yarabbim Allah'ım😆😆 Yorumla
eşekcenneti Takip Et Xper 6 Yaş: 28 +1 yıl Kendini de ver güzel kardeşim annene de sanada grup yapsın 0 0 Yorumla
Atarlıı_Şekerpare Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 96% +1 yıl Formaya verdiği değeri anlatmak istemiş. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Anneside yanındaki mi nxhwnxbemf 0 11 Yorumla Gecedekihayaller +1 yıl Evet fiziksel olarak benziyorlar da zaten:d Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Bari verseymiş tişörtü Yorumla Gecedekihayaller +1 yıl Neyin peşindesin...:d bu kadar dikkat çekti ise forma yollarlar zaten sorun değildir o Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Peşinde değilim ayol merak ettim Yorumla Gecedekihayaller +1 yıl Neyi merak ettin:) Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ya verdi mi vermedi mi diye Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Seni soruyu soran kişi zanettim iki saattir onunla konuşuyorum zannediyorum diyorum ne diyor bu Yorumla Gecedekihayaller +1 yıl Twitter'da dönüyor bu görsel zaten, soruyu soran da oradan almıştır, formayı verip vermediği ile ilgili bir bilgi yok:) Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Twitterim yok yavrum Yorumla Gecedekihayaller +1 yıl Olabilir, olay dediğim gibi ekstra bir bilgi yok ama bu kadar dikkat çekti ise gönderilir yani:) Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Olabilirr Yorumla
scorpion026 Takip Et Master Yaş: 40 +1 yıl Spor konusunda 2b cevap paylaştı. irispi çocugu dedikleri bumu 0 0 Yorumla
everkeğii Takip Et Master Yaş: 30 , eic 36% +1 yıl Spor konusunda 665 cevap paylaştı. Bize ters :) 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Spor mağazasından Messi forması alıp bu çocuğa versem annesini ya da ablasını bana verir mi acep 🤔
Ey yarabbim Allah'ım😆😆
Kendini de ver güzel kardeşim annene de sanada grup yapsın
Formaya verdiği değeri anlatmak istemiş.
Annesinin bakışlar "belki kabul eder" jskdjdkdjdo
Anneside yanındaki mi nxhwnxbemf
Evet fiziksel olarak benziyorlar da zaten:d
Bari verseymiş tişörtü
Neyin peşindesin...:d bu kadar dikkat çekti ise forma yollarlar zaten sorun değildir o
Peşinde değilim ayol merak ettim
Neyi merak ettin:)
Ya verdi mi vermedi mi diye
Seni soruyu soran kişi zanettim iki saattir onunla konuşuyorum zannediyorum diyorum ne diyor bu
Twitter'da dönüyor bu görsel zaten, soruyu soran da oradan almıştır, formayı verip vermediği ile ilgili bir bilgi yok:)
Twitterim yok yavrum
Olabilir, olay dediğim gibi ekstra bir bilgi yok ama bu kadar dikkat çekti ise gönderilir yani:)
Olabilirr
irispi çocugu dedikleri bumu
Bize ters :)
Bitik bir nesil
Vay o. rspu çocuğu
Elalemden bizenem yaa
😂trajikomik