Sao Paulo RS oyuncusu William Ribeiro, aleyhine faul çalmasının ardından hakeme saldırdı. Sahaya polis ve sağlık görevlilerinin girmesi ardından maç duraklatıldı. Kafasına tekme yiyip bilincini kaybeden hakem yoğun bakımda hayati tehlikesi sürüyor. Futbolcu ise tutuklandı. Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Brezilya'da futbolcu hakemi öldüresiye dövdü ! Ne düşünüyorsunuz?
Bazıları futbolun aslında kesik kafalarla oynanan bi oyundan geldiğini söylüyordu bu elemanda kafaya o niyetle tekme atmış ellam Hayir sen futbolcusun hakemin kafayı tekmelemek ne sen topu hakemin kafaya caksan adam ölse bile bu kadar sorun yaşamazsın demek ki eleman cinnet geçirmiş
Brazilya için sıradan birgün. Ben brezilyalı hakemin bir taraftarı öldürdüğü ve taraftarın (çetenin) hakemin kafasını kesip korner direğine astığı haberini bile okudum. Çokta şaşırmadım
O futbolcuyu varya ıslatıcaksın plastık sopayla ona öyle vurucaksın ki bayıltana kadar döveceksin şerefsizi… hakemin hatası olmuş olabilir ama bu kin nefret nedir niye? Birine öldüresiye vurmak hem de bir spor için
Fanatik değilsin (!) 1 değil 2 değil 3 değil hep aynı TFF başkanı Nevzat bey bejeye 1959 öncesi 2 şampiyonluk verdi bejekeyi hakemler resmen savunuyor kart vermiyor ama Galatasaraya öylemi ceza üstüne ceza veriyor oyuncumuza bu sezon lisans bile vermediler çok hile var ya bu oyunda anlatsam bitmez
Hile var bunu benimle beraber herkes biliyor… fanatik değilsin demişsin bir Trabzonluya denilmemesi gereken bir laf olarak kabul ediyorum.. ya da fanatik olmak illa asmak, kesmek mi demekdir senin kanaatine göre? Yanlışlar var doğru bunu en iyi bilenlerdenim tuttuğum takımla alakalı olarak. Ama şunu tekrar etmeliyim ki kimsenin yanlışı ölümü gerektirmez