Evet arkadaşlar kimse kusura bakmasın ama şöyle bir istatistiklerine baktım bu alınan oyuncularla büyük hedefleri olan fenerbahçe nereye gidiyor! Size göre bu oyuncularla fenerbahçe başarılı olabilecek mi? Bu arada max meyer almanya'nın köln, mergim berisha ise avustarya'nın salzburg takımdan alında ve bana göre frey'in bir tık üstü bir oyuncu! Arkadaşlar sezona bir şekilde 3'te 3'le başlayan fenerbahçe bu transferlerle başarılı olabilir mi? Benim yorumum ise kimse kusura ama daha kendini ispatlayamamış bu oyuncularla fenerbahçe'nin başarılı olması zor görünüyor! Fenerbahçe'den bu oyuncularla bence bir halt olmaz... Ali koç yine taraftarlarını kandırıyor! Ne düşünüyorsunuz?Habertürk gazetesi ise yıldız başlığı atarak ismi cismi duyulmamış oyuncuları pohpohlayarak göklere çıkartmış! 😂
Mergim berisha ve Max Meyer'i son dakika transfer eden Fenerbahçe nereye gidiyor?
Seni sene sonunda sitede görmek istiyorum. Fenerbahçe en akıllı transferleri yapıyor şu an. Vitor Pereira ya kimi getirirsen getir adam oynatır. Öyle kötü transferde değiller. Ha geçen sene ki Erol Bulut olsa bu kadro yine başarısız olurdu. Hoca en önemli aktörler futbolda. Chelsea de bunun en güzel örneğini görüyoruz. O kadar iyi oyuncu topluluğu Lampard varken doküluyordu, Tuchel geldi takim Avrupa nin en büyüğü oldu.
Tamam seni sonunda görüşürüz! Yanlız tomas tuchel ile vitor pereira'yı aynı kefeye koyma bence... Vitor pereira ikinci kategori Porto dışında avrupa'da büyük bir kulüpte görev almadı... Tuchel ise Dortmund ve PSG'de şampiyonluk ve şampiyonlar liginde final oynadı! Ben fenerbahçe'yi özellikle başkanın yetersizliğinden eleştiriyorum! Geldiği zaman aykut kocaman gibi fenerbahçe'nin fatih terim'ini beğenmeyip vizyondan bahsedip fenerbahçe'yi son 3 senede düşürdüğü duruma baktığın zaman bence ikinci 3 seneyi haketmedi! Devam ediyorum... Aziz yıldırım'ın gönderdiği vitor pereira'yı kurtarıcı diye getirmesi ise acizliğindendir! :D
ikiside çok iyi oyuncular mesela max meyer zamanında çok daha iyiydi ama talihsizlikler yaşadı bayern münihe çok rahat golleri var almanyada oynadı berisha zaten aldığımıza inanamadım çok büyük yetenek salzburg nasıl bıraktı anlamıyorum😂 ve ikiside daha gencecik en önemlisi bu Fenerbahçe böyle giderse çok daha büyük bir takım haline gelicek
Bunların ikiside çok iyi oyuncuysa avrupa futbolunu yakınen takip eden ben neden tanımıyorum bu oyuncuları! :D Bence Fenerbahçe geçen seneki hataları yapıyor... Frey, kemal edemi, samatta... Bunların hepsi gençti ama çöp çıktı! 😂
bunlar kemal ademi freye falan benzemez ama 😂 max meyer alman geleceğin mario götzesi gibi bişeydi ama kendini salmıştı diğeri zaten çok iyi araştırırsan görürsün ki bence en büyük etken yaşları çok genç atikler 😂
Rossi olayı başka bir boyut! Kötü oyuncu olduğunu söylemiyorum ancak geldiği lig mls! Yani ptt 1. lig seviyesi... Iyi adapte olursa sorun yok ancak aksi olursa da şaşırmam! :D
En iyi transferleri beşiktaş yaptı! Sadece stopere üst düzey bir oyuncu alınsaydı baya iyi takım olurlardı... O bölge de alternatif oyuncu eksik, vida sakatlarnırsa beşiktaş biter!
akşam pazarından arta kalanları toplamışlar. her dönem takımı baştan kurmaktansa daha az sayıda ama kaliteli adam alsan ve elindekileri de çöp olarak görmeyip kazanmaya çalışsan daha iyi halbuki.
Hiç bir yere gidemez! 😂 Şampiyon beşiktaş'ımız olacak yine! Pjanic, batshuayi Alex teixeira bazıları için hayal olurken ancak berisha ve max meyer diye adamları yıldız diye taraflarına kakalamaya çalışırlar :D
Yahu özellikle son dönemde beşiktaş'ın yaptığı transferlere bakarsak kim bunlar be!! Birde yıldız futbolcu demişler :D Bunlar yıldızsa beşiktaş'ın aldığı oyuncular ne? ! 😂
Ona takılmamak lazım herkese yıldız muamelesi yapıyor gazeteler. İkisi de kapalı kutu yani %50 şansları var ama Berisha'nın iyi çıkma olasılığı daha fazla istatiskleri iyi adamın ve genç. Max Meyer çok değer kaybetmiş 1.5 milyona düşmüş 20 milyondan
Büyük hedefleri olan bir takım kendini ispatlamış oyuncular alır beşiktaş'ın bu sene yaptığı gibi! Fenerbahçe'nin aldığı oyuncular ya tutarsa iş yapar, ama tutmazsa 1 sene daha çöpe atılmış olur!
Gecen sezonda Kemal Ademi di Meyer Adam olsa Baska takim alirdi Bu oyuncular hepsi Rogon menajerlik sirketine ayit Max Meyer Transfermarkt yaz Gustavo Pelkas gibi BU orgute ayit arkasindada Gulen vardir