
Fenerbahçe'de yine bir orta saha bolluğu var. Bence Zajc güzel istatistikler yapmıştı o dönebilir. Mert Hakan oynamalı mı?

Fenerbahçe'de yine bir orta saha bolluğu var. Bence Zajc güzel istatistikler yapmıştı o dönebilir. Mert Hakan oynamalı mı?
Jorge jesus bunu neden yaptı anlamadım, elindeki iyi futbolcuları kullanmayıp çok daha kötülerine boş paralar harcadı.
İsmail Kartal olsaydı Kiev'i rahat elerdiniz.
Arao , henriqe gibi flamengo'nun en kötü futbolcularını topladı. Flamengo taraftarının mutluluğundan anlaşılıyor.
Transfer politikası çok berbat.
Orta sahayı güzel kuramadığını düşünüyorum ben de. İrfan'ı 11 oynatması da saçma.
Zajc ve crespo ikilisini kesmesi çok saçma oldu, yeni transferlerden daha iyi.
Jesus bir Magnum almak yerine 5 tane ucuz dondurma aldı bence. En iyi anlatan bu..
Cevap
2Cevap
Geri dönmeli
Orta saha okadar kalabalık ki kimi oynatsa diğerleri neden oynamıyor deriZ
Zajcin kilit pasları, teknik frikikleri ve uzaktan şutları çok iyiydi bilemem ama zajci severim
Emre yakışıklı çocuk şahsen benim maç izleme sebeplerimden biri djspmsmslsp
Gayet yahşi
Çok tatlı gülüyo 😭
Zajc bence de dönsün ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?