Fenerbahçe - Helsinki (Perşembe, 21:45)
Fenerbahçe - Antalya (Pazar, 21:45)
yani öyle 30 gol atacak forvet bulmak kolay değil. forvete yeterli top gelmiyor alınsada 15 golü geçeceğini zannetmiyorum yeni oyuncunun. ben daha çok kadro dışı oyuncuları düşünüyorum. eğer para almaya devam edeceklerse kadro dışı kalmaları büyük aptallık. böyle aptal insanlar forvet'de bulamaz.
Şu sıralar bahsi geçen Moussa Dembele'yi aşırı istiyorum umarım o olur.
mussalar iş yapıyor bizde
bknz. mussa şov
gelir mi ya bilmiyorum, sörlotu alsak süper olurdu, gititği ligte yedek oturuyor gelsin burda oynasın kendisini parlatsın haksız mıyım
Sörloth'da performansı ile uyumsuz istenen yüksek transfer bedeli sorunu var, hız açısından Dembele daha iyi ama Sörloth da fena olmazdı elbette.
para anlaşılamıyor..
kimse bu forvet en geç 3. hafta takımda forma giymeli..
dün kazandık değerli bir 3 puan aldık ama ginede eksikler var.
gerçi her takımda var eksikler ama bizi başkası ilgilendirmez artı onlar eksik olsun biz dolu dizgin gidelim tam olup. Bu sezon gelmeli şampiyonluk
Gerçekten gelmeli artık.
Taraftar fazlası ile sabır gösterdi bunca sene
aynen öyle
Cevap
1Cevap
Ben hızlı çabuk bir forvet degilde pivot sırtı dönük oynayabilen, top tutan, pasör bir golcüye ihtiyacımız oldugunu düşünüyorum vedat veya sorloth tarzı çünkü hızlı olarak valencia var ztn aurıca geç kalındıgıda dogru mesela stoperden önce bir golcü alabilirdik kim-min jae iyi futbolcu olabilir ama öncelik o degildi bence
kim i bu hafta izleriz sanırım, bende nasıl bir katkı vereceğini merakla bekliyorum. O transfer birazda uzak asyaya yatırım amaçlı sanırım
Evet yani iyi futbolcu olabilir hatta ihtiyaç vardı stopere bence ama öncelik degildi sayıca stoperimiz var ama kalite sıkıntısı vardı hatta sag ve sol beke de ihtiyacımız var bence ama bunlardan önce ilk olarak santrafor alınmalıydı en azından bu saatten sonra alınacak oyuncu kaliteli olsa bari bizi tayışayacak birisi
doğru diyorsun önceliğimiz başka noktalar aksayan noktalar belli ama yönetim malesef transferde ellerini çabuk tutamıyorlar. Taraftar yoruldu.
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?