Evet arkadaşlar fenerbahçe sırasıyla trabzonspor, alanyaspor ve konyaspor'a yenilerek son 3 maçta puan alamadı! Sizce fenerbahçe hangi bahanelere sığınacak, veya sığınacak bahane kaldı mı? Fenerbahçe nereye gidiyor?
Frankfurt macindan sonra fenerbahce'De oyun gelisimi de oyuncu kazanimi da durdu ne yazik ki. Yillardir fener'in kabusu zaten bu durum. Lige iyi baslayip 9. haftalara dogru oyunda gerileme ve sezon sonuna kadar toplarlanamama süreci var. Bu sezonda ayni seyler yasanmaya baslandi. Hocanin A plani bence cok iyi ama o islemedigi zaman oyununu degistirmek yerine oyuncularin yerlerini degistirip a planini devam ettirmeye calisiyor ve bu da bir etki yaratmiyor. Akan oyunda 3'lü savunma tandemi sayesinde az gol yiyen bir fenerbahce var ama birde su duran toplarda alan savunmasindan vazgecseler daha iyi olacak. 3 tane benzer duran top golü yediler ve hala ise yaramaz alan savunmasinda israrcilar. Son olarak ali koc'un trabzon macindan sonra taraftar icgüdüsüyle megafonla öfke yaratmasi son darbe oldu. Sen futbolcuna hakem bizi dogradi siz iyiydiniz mesaji verirsen adamlar ya cabalamayi birakir bu hakemler bizi sampiyon yapmaz der ya da her kötü sonucta hakemlere sallarlar. Bu öfkede zaten alinan iki kötü sonucla aninda beklenenden daha erkek yönetim istifa seslerine dönüstü. Bakalim fener son 7 yilin benzerini mi yasayacak yoksa degisime mi gidecek görecegiz
Frankfurt macindan sonra fenerbahce'De oyun gelisimi de oyuncu kazanimi da durdu ne yazik ki. Yillardir fener'in kabusu zaten bu durum. Lige iyi baslayip 9. haftalara dogru oyunda gerileme ve sezon sonuna kadar toplarlanamama süreci var. Bu sezonda ayni seyler yasanmaya baslandi. Hocanin A plani bence cok iyi ama o islemedigi zaman oyununu degistirmek yerine oyuncularin yerlerini degistirip a planini devam ettirmeye calisiyor ve bu da bir etki yaratmiyor. Akan oyunda 3'lü savunma tandemi sayesinde az gol yiyen bir fenerbahce var ama birde su duran toplarda alan savunmasindan vazgecseler daha iyi olacak. 3 tane benzer duran top golü yediler ve hala ise yaramaz alan savunmasinda israrcilar. Son olarak ali koc'un trabzon macindan sonra taraftar icgüdüsüyle megafonla öfke yaratmasi son darbe oldu. Sen futbolcuna hakem bizi dogradi siz iyiydiniz mesaji verirsen adamlar ya cabalamayi birakir bu hakemler bizi sampiyon yapmaz der ya da her kötü sonucta hakemlere sallarlar. Bu öfkede zaten alinan iki kötü sonucla aninda beklenenden daha erkek yönetim istifa seslerine dönüstü. Bakalim fener son 7 yilin benzerini mi yasayacak yoksa degisime mi gidecek görecegiz
@_ALCHERA_ Kücümseyici ve futboldan sadece erkekler anlar egonuzu görünce dalga gecmeden duramiyorum. Burada bir düsüncemi belirtiyorsam bu bana aittir birisinden alinti yapiyorsam tirnak icinde kullanirim.
Küçümseyici ifadeler kullanan ya da o gözle bakan biri değilim. Yorumdaki detaylar çok etkileyici ister istemez genelde futbola ilgisi az olan kızlarda bu kadar detaycı ve nokta atışı bilgiler görmek şaşırttı beni.
Bu takım bir kumpasa gitti şampiyon olduğu sene sonra düzelemedi. 😃 O gün bugündür dört yıldızı takamadı. Bu kafayla zor takarlar. Gecen sene son iki haftada elindeki fırsatı kaçırdı. Tahmin ettim ve bildim. Bu takımı yönetimden oyuncusuna kadar değiştirmek lazım.
Yahu yeter arkadaş ya! Bir Galatasaraylı olarak bari bu sene şampiyon ol diye diledim yapacağın işin... Fenerbahçe!! Beni dahi bıktırdınız, gına getirdiniz, ne zaman bitecek, sona erecek bu kulübe ciddi bir süredir yerleşmiş olan vasatlık? Yahu nasıl bir plansızlık söz konusudur ki her sene devre arasına doğru ''gene olmayacak galiba'' hissiyatı oluşturuyor bu takım anlamıyorum! Not: Özledik seni Fenerbahçe , kalk, silkin, kendine gel ve olman gereken pozisyona dön!
Biz burada üçlü savunmayla başarılı olunmayacağını söyledik ama skorlar aldattığı için herkes görmezden geldi! Taaki olympiakos, antwerp ve lig'te başakşehir ve son 3 maça kadar! Fenerbahçe'de vitor pereira denen adam tam bir yıldız düşmanı, en iyi adamı mesut'u oynatmıyor sanki takım topluluğu da mesut'a yer kalmıyor! O nu geçtim geçen senenin yıldızı pelkas'ı da bitiren pereira'dır... Yani bu hocayla bu iş olmaz!
Aslında DİMİTRİOS PELKAS ; Mesut'un gelişi ile birlikte oyun şablonundaki yerinin ve takımdaki değer algısının düştüğü hissiyatıyla, sistem bozukluğunun da getirisiyle kaybedildi gibi geliyor bana. Baba santrafor eksikliği mevcut takımda. Enerjik ve ne yaptığını bilen bir defansif orta saha da lazım gibi. Uçup kaçmayacak , abesle iştigal goller yemeyecek standart performans ve biraz üzerini verebilen bir kaleci fena olmaz sanki. Mesela: VİCENTE GUAİTA. Bir de sağbek takviyesi güzel olur SACHA BOEY tarzı biri
Bir Manchester United taraftarı , takımından dolayı saçının döküldüğünü belirtmiş , Manchester United'i mahkemeye vermiş. Demekki bu adam Fenerli olsaydı tamamen kel kalırdı, kulübün kapatılması için mahkemeye giderdi. 😂😂
Her yenilgiden sonra hakeme sallayarak şampiyon olunamayacağını anlayamıyor Ali Koç. Fener taraftarında yönetimlere biat kültürü var her sene 2 maç kazanınca fenermadrid Kendilerini pohpohlamaktan gerçekleri göremiyorlar bu kadarbaşarısız bir yönetim Galatasaray da olsa 2. Yıl çoktan kovmuşlardı.
Fener camiası kendilerini vasatizme alıştırdılar daha çok yıllar şampiyon olamazlar bu kafayla.
@_ALCHERA_ Benim anlamadığım takımın başkanı ali koç dışında başkası olsaydı daha şampiyon olamadıkları ikinci yılda taraftar yönetimi istifaya zorlardı, ama ali koç'a alanyaspor maçında hariç taraftar hiç bir tepki göstermiyor! Peki ama neden bu kadar tahammül ediliyor bu başkana? Çok zengin olduğu için mi? Eğer öyle olsa bile ali koç zenginliğini fenerbahçe için kullanmıyor ve aldığı tek yıldız 4 yılda bir tek mesut özil, diğer oyuncuların tamamı vasat yabancılar! Mesela aziz yıldırım varken anelka'lar, Roberto carlos'lar, fenerbahçe'de yıldızı parlayan alex de souza, kuyt'lar, van hooijdonk'lar, van persie'ler, başarısız olsa bile santrafora ispanya gol kralı guiza, mateo kezman, simon kjaer gibi yıldızları aziz başkan her sene alıyordu! Kim ne derse desin ali koç aziz yıldırım'ın transferde yanından bile geçemez!
Para güçtür ama doğru değerlendirmeyi bilene her sene sil baştan kadro kuruyorlar Ffp kurallarına da uydukları yok zaten. İrfanı hırs uğruna aldılar dünya paraya bu kafayla batarlar zaten Galatasaray gençlere yatırım yaptı en mantıklısı bu ilerideki yıllarda biz toparlarken diğer kulüpler batacak.
Birde söylemeden edemeyeceğim ama fenerbahçe'nin transfer politakısı galatasaray'a göre yapılıyor! Sırf fatih terim'in galatasaray'a istediği oyuncular alınıyor... mesela geçen sene mert hakan ile irfancan, bu sene savunmaya kim man jae bunların hepsini fatih hoca istiyordu! :D Böyle transfer politikası mı olur!