Merhaba, Bir "Spor" sorusuyla daha sizlerleyim ⚽. PSG, Real Madrid'ten gelen 160 Milyon Euroluk teklifi reddetti. Real, bu yanıt sonucu teklifini 180 Milyon Euroya arttırdı. Sizce oyunculara böyle yüksek bonservis ödenmesi doğru mu? Chelsea, geçtiğimiz günlerde Lukaku'yu 115 Milyon Euroya kadroya katmıştı...#Mario #Mario45 #SüperMario
Yüksek bonservis kulübün durumuna göre verilebilir bir sakıncası yok.
Yüksek bonservis kulübü sıkıntıya sokar bu yüzden verilmemeli
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
PSG, Mbappé için gelen 160 Milyon Euro'yu reddetti! Sizce oyunculara yüksek bonservis verilmesi doğru mu?
Kesinlikle doğru değil! Bu mbappe denen adam ne oynuyorda 180 veya 200 milyon euro kulübü istiyor!! Aslında futbolcu maaşlarına dünya genelinde limit koyulmalı ve atıyorum yıllık 4 milyon euro maksimum olarak belirlenmeli ve bunun üstüne çıkan kulüplere çok yüklü şekilde para cezası verilmeli! Futbolcuların bu kadar para almaları normal değil! Birde bunlar maç sonu çıkıp diyorlar ya "ekmek paramız için oynuyoruz diye" hepsi duygu sömürüsü yapıyor! Aslında denilmesi gereken villa ve ferrari paramız için oynuyoruz !!! 😂
Hani cips alırız ve yarısından çoğu boş olur ama yinede tam paket parası veririz ya hah şimdiki topçular da aynı öyle. Yahu ronaldinholar, fenomen ronaldolar, zidaneler geldi geçti bu paraları anca onlar hak eder. Şimdilerde ise Ronaldo ve Messi anca, digerleri biraz boş