Yıllarca PSG nın şampiyonlar ligi kazanamamasının sebebi Mbappe diyorum. Gittiği her takımı mahvediyor yanlış mı sizce?

Real'i de batırdı herif. Bence ağır abartılmış bir çöp
Yıllarca PSG nın şampiyonlar ligi kazanamamasının sebebi Mbappe diyorum. Gittiği her takımı mahvediyor yanlış mı sizce?
Cevapla