Tokyo 2020 Olimpiyatlarında Kadın Voleybol takımımız gruptaki son maçında Rusya'yı 3-2 mağlup etti. Çeyrek finalde rakibimiz Sırbistan veya Güney Kore olacak.1. SET: 25-21 Rusya lehine 2. SET: 25-23 Türkiye lehine 3. SET: 25-23 Türkiye lehine 4. SET 25-15 Rusya lehine 5. SET: 15-10 Türkiye lehine
Filenin Sultanları Rusya'yı 3-2 mağlup etti. Sizce voleybolda madalya alır mıyız?
Voleybola aşık bir insanım. Takımımız filenin etrafında zıplarken içim içime sığmıyor. Adeta ben de zıplıyorum. Avuçlarımda topu hissediyorum. Kadınlarımız nihai kazanan şampiyonlar olsunlar, amin #FileninSultanları🍀🍀🍀🍀🍀❤️❤️❤️❤️❤️👏👏👏👏👏🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Gönlümüz o yönde umarım gerçekleştiririz. Bizden güçlü rakiplerle de var ama kadınlarımız şunu gösterdi günlerinde olduklarında yenemeyecekleri milli takım yok. Sonuç ne olursa olsun voleybol takımımızla gurur duyacağız hep.
Şimdi gericiler gelir , Mollo Takımo Nodon Oylo Dodon derler :D... Daha ülkelerin katma degerin ne oldugunu bile bilmezler , bide bazıları çatlasınlar demiş pasudhasdhashdhasdhashdah :D ,,, rezil olmuşsunuz haladaha laf ediyorlar , neyse bizi kötü bilsinler ,,, unutmasınlarki eleştirmek bir ülkeyi her alanda ileriye götürür özellikle BİLİMDE , Altyapı spor kültürünü bilmeyen cahiller gelir şimdi
@karzayi_35 Çok dogru dedin , Biz eleştirdik diye bize hemen yobaz demişler :D ,,,,, Bilimde kötüler ilk başta bilimde bir gelişin , Bide yobaz falan demişler :D ,,,,,,, Hayatında kitap okumamış insanlar , Eleştiri kültürü olmadıgı için , sanıyor biz kötü niyetle söylüyoruz işte buda düşük muhakeme yeteneği demek , PISA testlerinde bile çok kötü türkiye , Çünkü muhakeme yeteneği diye birşey yok . BİLİMDE en önemlisi bilim , diğerleri boşver. Bilimde makale üretmiyorlar , 2 3 şeyi başarı diyorlar