



Her iyi futbolcudan iyi teknik direktör olacak diye bir kaide yok. Bence Alex De Souza büyük bir takımı çalıştıracak kapasitedeki bir teknik direktör meziyetlerine sahip bir futbol adamı değil. Bu yüzden gelip, taraftarın kafasındaki o efsane imajını silmemeli. Fenerbahçe camiasını biliyoruz, 4-5 hafta üstüste yenilsin bırak efsaneyi başkanı bile sokağa çıkamayacak hale geliyor.
Batmani Supermani bırakıp da Alex'e döndün ya yüzünü, yazıklar olsun, ne güzel eğleniyorduk 😒
Ama Alex gelmesin. Adam bir kere zor kurtardı kendini buradan, ikincide kesin köprüden atlar :D
İyi bir futbolcu olmak, iyi bir antrenör olunacağı anlamına gelmiyor. Alex de Souza bir Fenerbahçe efsanesidir. Evet ama Fenerbahçemi şampiyon yapabilecekse gelsin. Artık sezonları boş geçmek istemiyorum. Daha fazla hayal kırıklığı yaşamak istemiyorum. Fenerbahçem hak ettiği yerlere gelsin artık. Tahammülüm kalmadı yeter ya. 🤬
Feneri seviyor gelebilir niye olmasın. Tebrik ediyorum bir Galatasaraylı olarak çok saygılı beyefendi birisiydi çirkef değildi severim ben Alex de Souza'yı.
Cevap
37Cevap
Fenerbahçe nankör bir kulüp. önce gelsin gelsin derler sonra 3 maç kaybeder istifa diye ağlarlar. Alexi de pek sevmem gitmese daha iyi tabi kendi bilir ama kovulacağı kesin kovdıkları adamın heykelini yapmayan da zaten..
Adam iyicene gitmiş yaş ilerlemiş sma bu güzel haber sevindirici
Gidişine o kadar çok üzülmüştüm ki,
Alex'i teknik direktör olarak Fenerbahçe'de görmek hayalimdirr.. 🤞
KrAlex bir gün mutlakaa tekrarr Fenerbahçe'yle buluşacak.. 💛💙
Alex'i severim, o takımdan zaten isteyerek gitmedi, tıpkı Sneijder gibi...
Elbet bir gün buluşurlar, bizde buluşacağız..
Alex, "Beni göndermek Aykut Kocaman'ın sabah verdiği bir karardı ve aynı gün öğleden sonra da Aziz Yıldırım tarafından imzalanınca sözleşmem iptal edildi. Açıkça görülüyor ki, teknik direktörle ilişkimde sorunlar yaşadım.
Başka bir takıma gitti, Coritiba Fc olmalı, orada sonlandırdı.
Rica ederim, sende😀
Birgün gelirse o fenerbahce efsane olarak saydiklari adami bile kapi disari ederler kotu sonuclar alirlarsa. Turkiye burasi efsanelik bu kadar gorduk orneklerini Hagi Galatasarayı çalıştırırken.
Arkasindan da bir ton kotu sozler
Alex ne olarak gelirse gelsin başarılı olur, Beşiktaşlı olmama rağmen Hagi, o ve Muslera'nın ben de ayrı bir yerleri var..
Gelmesini isterim ama zamanına biraz daha var sanki en azından ben bastonla gezmeye başlamış olmaliyim
Abartma o kadar da. Hem senden 1 yaş büyük sen baston kullanınca o da kullanmasa bile durağanlaşır 😀
Haklısın ama ne cektiysek tecrubesizler yüzünden çektik abarttım biraz ama en azından büyük 1 kulüp çalıştırması lazım büyük bi teknik direktör yanında çalışması lazım mesela emre gelen iyi biri ise onun yanında olursa geleceğin senolu ya da fatihi olabilir
Şaka maka pro lisanssız Emre Belözoğlu pro lisanslı çok tecrübeli çoğu teknik direktörden iyi yönettğ az daha şampiyon bile oluyorduk. Şu pro lisans tartışmaya açılmalı pro lisansı olanların takıntısı oluyor illa 4-3-1-2 olacak falanca oyuncu şu mevkide oynayamaz, illa şu mevkide oynar vs
Çok yanlış işler var aziz başkan basketbolu istedi alırsa uçurur orayı inancim tam aslında ikisi birlikte yapsalar ne olurdu yani
Teknik direktörlük kolay iş değil. Hagi mesela çok iyi topçu idi ama teknik direktör olarak GS'yi bitirdi 😃
Bir Fenerbahçe taraftarı olarak onu bu külupte teknik direktör olarak görmek isterim bir gün.
Bence futbol tekniğini, antronorlukle çoğunluğa aktarabilecek güzel bir seçim. olur Fenerbahçe için, tabi gelmek isterse ve davet edilirse
Mutlaka gelecek. Belki bizden önce Avrupa'nın önde gelen kulüpleri teklif yapabilir de. Çok başarılı olacağını tahmin ediyor ve umuyorum da.
Galatasaray'ı olmama rağmen Alex'in Fenerbahçe'de teknik direktör olmasını isterim, onu izlemesi de acayip hoşuma gider.
Beşiktaşlı olarak Alex reisin başarılarının devamını diliyorum.
Allahım nasip et. Bu adam Sergen Yalçın gibi hırslı 1 futbolcuydu. Çok katkısı olacağını düşünüyorum peşinden 3 5 Brezilyalı sürükler
İyice pişsin sonra gelsin gönlümün kaptanı. O zaman tadından yenmez işte. :)
Helal sarı kanaryadaşım💙💛
@YayBurcuKötüdür :)
Efsane efsane olarak kalmalı.
Onun için gelmesini istemem
Başarılarının devamını dilerim umarım bir gün Fenerbahçe, de de görürüz
Tabiki isterim. Ama sanmıyorum geleceğini. Hayaller Alex hayatlar lateks.🤷♀️
@Tonilt fanatiğim benim biricik sevgilim ne dersin bu işe 💛💙
Bilmem ama bu adamın mourinho gibi çıkış yapması isterdim
şimdiki yönetim varken gelsin istemem ama başka yönetimlerde mutlaka gelsin isterdim
Alex önce aç karnını doyursun, teknik adamlıkta başarılı olsun da ondan sonra Türkiye'ye gelir..
Türkiye'ye gelirse ben de mutlu olurum bir Galatasaraylı olarak
Aziz yildirimin kovdugu herkesi geri getiren ali koç alexin gelişi yakindir izlenimi veriyor bana
Vallaha süper olur teklif gelirse gelir bence, camia bir odur borçlu kendisine
Akli varsa gelmesin. Turk futbolcularin kaprislerinimi çekecek..
Yorumlardan kızların futbol hakkında hiçbirşey bilmediğini anlamış oldu herkes
Canım yaa! 😍😍 Bir gün gelecek tabi takıma. 😃
Çok sevdikleri eski futbolcu Erol Bulut geldi ondan nefret ettiler.. Emre Belezoğlu geldi onuda gönderdiler şimdi Alex gelirse 2 maç kaybederse onuda gönderirler
Alex'e 5 sene serbest yeter ki küme düşürmesin 😀
İnşallah fbye gelir ya
Kabul etmiyorum kesinlikle bu sitede ki tek ponçik benim😅💅
Öyleyse merhaba canım adaşım🤭💚🌺💠
Merhaba😅🌺
@ponçikkızzzzx 💫💫💫 nasılsın 😂
Aaha olabilebilir iyiyim yaşıyoz daha sen nassın😅
@ponçikkızzzzx bizde yaşıyoruz bakalım ponçik ponçik ne dersin kabul edelim mi bir ponçik daha 😂💫
Ahah yanlız o ponçik falan değil😅
Hı hı hiç sanmıyorum😀
Bak iste ponçikin p si bile yok😂
Allahım 😂😂😂
Çocukluk kahramanım o benim 😍 ama gelirse birgun malum taraftarlarimiz efsanemizi bi gunde kestaneye cevirir malesef herhangi kötü sonuç karşisinda...
Seri a da san Paulo lig sırasına bakın bu sene kesin düşer seri b ye
Elbet bir gün buluşacağız iki gözümün çiçeği. Alex i sevdiğim gibi kimseyi sevmedim bu hayatta. 💙💛
Fenerin o şike yaptığı yıllarda alex de vardı o kirli pis işleri gören adam geri gelmez
Şike falan yapmadık biz biraz araştırın da gelin asabımı bozmayın🙄
Hala şike yaptı diyenlere demek istediğim...
Bence fener bahçeye bir deneyim için gider meraktan yani
Aklı varsa Fenerbahçe'ye gelmez.
Teknik direktör değil başkan olsun. 👍😄
Feneebaçe'nin yaptığı en büyük terbiyesizlik.
Bu rüya bir gün gerçek olacak bence.
O da sizin Sergen'iniz olsun. Darısı başınıza:)
Gelme ihtimali var
Neden olmasın inşallah gelir gelirse mutlu olurum
Gerçekten şarap gibi misiniz
Bunu ne amaçla sorduğuna bağlı
Güzel misiniz manasında sormuştum nick öyle ya
Kendime göre güzelim başkasının görüşü de beni alakadar etmiyor 🙏
Aradığım cevap ömrünüzün sonuna kadar mutlu olmanızı dilerim
Teşekkürler sizde
Rüyamız gerçek olur anca.
💙Inşallah💛
Mutlaka gelir 👍🙏
Gelir
Sir Alex De Souza 😎
çok zor
azizciler istemez onu
aziz varken geri dönebildimi
inşallah gelir ben bir tsli olarak onu türkiyede yeniden görmek isterim
aynen
Gelecek
Başarılı olur ben ce
Gelir
Hayırlı olsun
🖐 başarılı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?