10 yıl önce bugün:Alex, Fenerbahçe'ye veda etti! Alex de Souza'yı seviyor musunuz?
10 yıl önce bugün: Alex, Fenerbahçe'ye veda etti! Alex de Souza'yı seviyor musunuz?
10 yıl önce bugün:Alex, Fenerbahçe'ye veda etti! Alex de Souza'yı seviyor musunuz?
Merhaba,
Bir "Spor" sorusuyla daha sizlerleyim ⚽.
10 yıl önce bugün Fenerbahçe'nin efsanesi olarak kabul edilen Alex de Souza Fenerbahçe kulübüne veda etti. Fenerbahçe formasıyla 344 maç çıkan Alex, 171 gol 145 asist ile oynadı.
Fenerbahçe formasıyla geçirdiği 8 yılda 3 Süper Lig,1 Ziraat Türkiye Kupası ve 2 Türkcell Süper Kupası kazandı. Süper Lig'de 2 kere gol kralı olmasının yanında Şampiyonlar Ligi'nde bir kez asist kralı oldu.
Peki siz Alex'i seviyor musunuz?




#Mario
#Mario45
#SüperMario
#Spor
1 Ekim 2022
Cumartesi 23.23
Gerek karakter olarak gerekse oyunculuk olarak gerçekten formasına yakışır 10 numara adamdı Alex. Keşke göndermeseydik o şekilde... ahhh Aykut Kocaman ahhh...
Sağlam Galatasaraylıyım. Alex i sevmekten öte hayranıydım. Her takım taraftarının hayranlığını kazanabilmek cok cok zordur. Bunu Turkiyede başarmış ender futbolculardan biridir KrAlex :)
Kaptan olduğu zaman ne güzel başarılara imza atmıştı, Alexi seviyorum.
Cevap
16Cevap
Sevdiğim bir futbolcu
2003 konfederasyon kupasında Türkiye’ye gol atınca kıl olmuştum 😃
2 sefer yazdığın halde "10 yıl" diyememissin. Neyse anladık. Alexi severdik
Beşiktaş taraftarıyım ama futbolcu olarak seviyordum neyse Alex de Souza'nın veda ettiği günde Fenerbahçe'yi yeneriz. 😂
Sevilmez mi be sonuna kadar Fenerbahçe'nin efsanesi kalacak
Evet seviyorum 💛💙, hemen hemen taraflı tarafsız herkesin sevdiği bir futbolcu zaten
kanaryamızzzzzzzz allahımızzzzzzzzzzzzzzzzzz
Fenerden kurtulmuş iyi bari 😃
Nötrm.
Futbol sevmiyorum sjsjssj
Dostum sana direk mesaj atamıyorum. Alaca'nın engelini kaldırır mısın?
Bir gs olarak güzel di onu izlemek ama yanlış yaptı fb ona
Alexi taraflı tarafsız seviyoruz görsel atmak isterdim fakat xper seviyesi falan filan işte
Alex gittiğinde barbielerimle oynuyordum ve ağlamıştım...
Öyle bir futbolcu bir daha gelmez.
Sevdiğim ve saygı duyduğum bir futbolcu
Alex ilgm dışnsn
tartışmasız iyi bir futbolcu
tabii ki de çok seviyorum. sevmemek mümkün mü
Ne ara 10 yıl olmuş
Sevilir.
Hatırlamıyorum
Kral adam kanka
Evet
Sevilir Alex
Nötrüm
Sevmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?