Trans kadınların, artık olimpiyatlarda kadınlarla rekabet edebilmesi hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizce adaletli mi?

Ciao🍀🦇
Trans kadınların, biyolojik (doğuştan, tam ifade edecek kelimeyi bulamadım) kadınlarla rekabet etmesinin adil olduğunu düşünmüyorum. Peki ya siz?
Trans kadınların, artık olimpiyatlarda kadınlarla rekabet edebilmesi hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizce adaletli mi?
(Bunu ayrım olarak algılamayın tabii ki trans bireyler toplumumuzun parçası)
#dalinlivodkaa
#adalet
Trans kadınların, artık olimpiyatlarda kadınlarla rekabet edebilmesi hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizce adaletli mi?
Cevapla