AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
146Cevap
Bikere topu Ayağında tutamıyosun. Ortasahayı elini kolunu sallaya sallaya geçiyorlar Pas oyunu oynamak istesen Hakanla Yusuf hariç bu işi yapacak adam yok. Basan pires yapan kimse yok siz söyleyin neyi iyi yaptık.
Hata yapmadık italya çok iyi oynadı yani italya bu oyunla her ülkeye fark atabilir morali biraz bozduk ama genel anlamda hata yapmadık saha oyunumuzu yansıtmama nedeni italya nın çok iyi alan kapatmasıydı
İlk 5. dksında anlamıştım böyle olacağını. Onlar oynadı bizimkiler izledi. Topla oynamaya atak yapmaya izin vermediler nefes dahi aldırmadılar🤷🏼♀️😅
Çıkardığı kadro kötü çünkü bu kadar adamlara top bıraktım defansı orta sahada oynadı hızlı oyuncuların var kullanmıyorsun saçma
Sonradan dahil olan cengiz falan iyiydi ama iş işten geçmişti maalesef
Cengiz ve Keremi kesin almalıydı
Aynen👍🏻
Siirt köy hizmetlerini çıkarsalar daha güzel oynardı.
çok gaza getirildi
erken gazı indi
gibi oldu...
Arçelik boşuna TV bedeli iade edeceğim demiyor çünkü bu ruhsuz takımın finale gidemeyeceğini biliyor
Her zaman oldugu gibi özgüven yok, stres yapiyoruz, akillar duruyor, futbol duruyor, hangimiz hata yapacak diye bekliyoruz.
Italya bizi yenmedi, biz italyaya maci verdik.
Çocuk çoluğu İtalya gibi takımın karşısına çıkararak
Sanki sasirilacak bir şey gibi söylemen yok mu beklenen bir şeydi zaten
Klasik Şenol Güneş takımı korka korka oynatıyor. Onun dısında italyanlar çok motiveydi ve avrupalı topçular çok çalısıyor, bizimkiler dakika 50 de kesiliyor.
Yalnız İtalyanların twitterda bizimle dalga geçmesi 🥺 bugün sinirlerinize hakim olmak için fazla telefona bakmayın gidin yatın
Onlara bakmıyorum
Şenol hoca maçtan önce ne olacağını az çok belli etti.
Hep ağzından İtalya çok sağlam takım yenilsek de sıkıntı yok veya beraberlik de iyi bir sonuç gibi konuştu hani bizden bir şey beklemeyin 0-0 yatacağız kontradan atarsak atarız gibi konuştu ki milli takım da aynı buna göre oynadı.
Yine de onlar hala#Bizimçocuklar
Ilk yari italyanlar pas antremanı yaptı ikinci yarı gol çalışması gayette başarılı oldular bizimkiler sayesinde iyi bir antreman yaptılar 🙃
Kardeş abartma zaten canım sıkkın İtalya da pek ilk yarı etkili değildi
Etkili diye birşey yazmadım zaten pozisyonları bile yoktu italyanların ilk yari sadece paslastilar oyüzden pas antremanı yaptı dedin
Benim çok hasta oldugum bir güne denk geldi hepsi bu😂😂
Hasta mı neyin var
Midemi üşütmüşüm ,, bu defa da ölemedim😂😂
Emin misin mide olduğundan :D
Yoksaaaa başka bir şey miii🤢 bence öyle idii ziraa içerde bir şey durmuyordu😂😂
Adet felandır :D
Yok yokk o öyle yatak döşek yatırmıyor şükür😂😂
sendeki enerji nerden geliyor bende çözemedim hep güleç güleç :D
Doğuştann🙈😂😂
Sevdiğim bir üyesin bu yüzden :D
Tişikkürr ederim effenımm🙈😊😊
Rica ederim
Yeni haberim oluyor benim gibi takmayın sporu daha rahat yaşarsınız 😁
Şanssızdık demek ki bir dahaki sefer biz alırız no problem🇹🇷
O çocuk her kızın altına yazıyor m@lın teki
Bizimkiler yenilmeye gelmiş zaten ne bir hırs vardı ne de agresif bir oyun. Aldıkları maaş haram zıkkım olsun böyle milli takım olmaz biz küçükken bile 10 0 yenilsek de press yapardık abanirdik hırs yapardik habire geriye dönük topu dik bu ne?
İtalyanlar daha özgüvenli daha kondisyonlu ve daha teknik oynadılar ilk yarı nasıl gol yemedik asıl soru bu olmalı
Sahanın diğer tarafına bir geçemedi ki bizimkiler 🤦🏻♀️
İlk yarıdan sonra sıkıldım izlemedim..
Tam kriz geçirmelik bir maçtı...
Maci anlatan kisinin mac sonunda Italya sifir Turkiye 3 demesi. 🙂
Sizinde dikkatinizi cektimi?
Yoop
Evet bende duydum
Twitter da vakit geçirmemek için mükemmel bir gece, girmeyin çıldırmayın.
Sinir hastası ettiler hiç oynamadilar cengiz underi ilk 11 de çıkarmadı Burak hiç yoktu macta orta sahamız perisandi ileri top atamadık kanatlar hiç is görmedi böle olmamalıydı İtalya yi yenecek gücümüz vardı yazık oldu
Defanstan çıkmazsan Burak’ta iş yapamaz
Defans çıkıyor Burak ofsayttan kurtulamadı kendini ayarlamiyor ofsayta hep aynı ofsayta düştü
Ne zaman atağa çıktın kanka bak bir Allah aşkına
Cikamadkki ofsayta dusecz diye kanatlardan topu alipta atağa kaldıracak oyuncumuz yok Burak 1 kaç pozisyona girdi onda da ofsayta düştü
galleri rahat yeneriz isviçreylede kafa kafaya onuda yeneriz 6 puanla ikinci çıkarız ama bu akşam çok kötüydük hatta berbattık
Defans çok hata yaptı zeki adama koşarken mal gibi dikiliyor Merih yere yatmasa kurtaracaktı bizim takımın hız eksiği vardı nedense
Dünyanın en iyi defans hattına sahip ülkeye Letonya muamelesi yaparsan kendi defansına kendi kalesine gol attırırlar !
su kafirlere yenilmeyin be çiçeklerim :(
Adamlar kalite bakımından üstün
Maç başlamadan kazanacagimizi veya puan alacağımızı düşünen varmıydı acaba arada kalite farkı net bi şekilde ortada kedinin fareyle oynadığı gibi oynadılar resmen
Karı kız kovalamakta hata yaptılar o üniformaya layık değiller
O kadar para aliyorsunuz ne hatasi ya. Hata yapma sanslarimi var
top tutabilen adam yok, topla dikine oynayan adam yok, orta saha 0. Burak ileride sadece dursun diye koyulmuş beraberlik için çıkılan bir maç anca bu kadar belli eder kendini.
Pres yapmadık. Motivasyon düşüktü. Bir kaç kere pres yaptığımızda hatalı oynuyorlardı.
Milli duyguları kabartma adına çıkarılan şarkıları dinledilerse çok normal mağlup olmaları.
Ben nerde yanlış yaptım şarkısı gibi İbrahim Tatlıses in... Sonuca bakınız.
3-0 .. Toto ya. Net.
Ben maçı takip etmedim, yanlış anlamayın. Ama bu maçta tahminim kazanacağımız yönündeydi.
2 - 1 çakarlar diye düşünüyordum ama bizimkiler ameliyatlı çıkmış herhalde.
Ne hatası kardeşim. Karşında san marino yok. Borumu İtalya var
Nerede doğru yaptık diye sorsan, daha az madde sıralanırdı delikanlı..
Oyun stratejisi sıfır bu yüzden kaybettik
Aynen öyle
Yenileceğiz gibi gelmişti bana da
Zaten yenilmek önemsiz oynamadan azim hırs olmadan yenilmek kötü
Dünyanın sonu değil hâlâ tam destek bizdenn
Maç 400 ülkede yayınlandı. Tüm dünyaya rezil olduk
Olabilir ya neden rezil olunsun her zaman kazanmak zorunda değiliz
Olduk olduk.. Adamlar bizi sahadan sildi. Her anlamda üstündü. Yenilmek önemli değil.
Sen sanki şahlandırdın mk
Beraberlik için oynarsan ya beraberlik alırsın ya yenilirsin. Bu kadar basit. Galibiyet için oynayan türkiyeyi biliyoruz, o bu değil.
Bence en büyük hata sahaya çıkmamızdı der çekilirim köşeme
Kazanmaya dair beklentin mi vardı :D
Kardeş hiç bir takım yenilmez değildir yenersin yenilirsin ama boş boş oynamazsın
Hayal kırıklığı yaşadım, bu kadar kötü bir futbol beklemiyordum. Kaleci hariç takımdaki herkes kötüydü, özellikle Merih. Geçmiş olsun
Takım çok çok iyidi ben böyle bir sonucu tahmin ediyordum ama bu kadar kötü oyunu tahmin etmiyordum. Nazar olsun çıkıcaz gruptan inşallah
Yenileceğimizi hissetmiştim zaten
Galiba güzel oynamamışlar
Orta sahaya bile taşıyamadık topu
E ne diyelim sağlık olsun
Canım senin ilgili alan cinsellik ya olaya biraz fransız kaldın
Laf mı soktun
Ne haddime tatlım
Evet alanım cinsellik sorun olursa sorularıma beklerim görüşlerinde sorabilirsin cevaplamaya çalışırım😏
Mesaj kapalı
O kapalı sorularıma beklerim demişim😊
Tm fıstık
İyi geceler dilerim size😀
Zihniyet , mental olarak 20 yıl gerideyiz. Gerisi fasa fiso
O değil de Şenol Güneş yılda 32 milyon lira alıyormuş
Oyunun gidişatını italyanın belirlemesine izin vermemeliydik.
Biz defans yapmaya cikmisiz böyle top oynayıp şampiyon olacaksak olmayalım zafen
Tek atak yapan futbolcumuz buraktı oda 3ü ofsayt oldu zaten
Ben Türkiye milli takımı oyuncularınin abartildigini düşünüyorum
İtalya şampiyona öncesl ısınma maçına çıktı BİZİM ÇOCUKLARDA eşlik ettiler
Italyadan barella ne kadar yakışıklıydı ya full onu izledim MDMSJCMCJSK
Sjsjsjsj
Gözün maçta elin barelle ve başka yerde
Ben İtalyan erkeklere bakmamak için maçi izlemedim kaybetmişiz 😂
İşiniz gücünüz fingirdeşmek biliyoruz
bence hic yakisikli degil ya kisa bisy
Ben bakmadım valla bilmiyorum
İzlemediğim her maçta canım ülkem kaybediyor ya
@President-of-Ks izleme zaten bosver oynayamiyolar
@President-of-Ks türk erkegi kalitesi hicbirinde yok , hepsi çirkin 😂 siz boş yapın.
güzellik görecelidir. Tabi erkeklerimizden bazılarının kalitesi tartışılmaz 💥
Ne alaka ya kötü birşey demedim ki turk erkeklerinin de bir çoğunu beğeniyorum yabancılarında nie böyle kötü tepki verdiniz
Rus karılarına gelince ağzınızın suyunu silemiyorsunuz (? Bir çoğunuz)
Erkekler seri gergin 😂😂 bu kadar maça önem vermeyin be
Ben senin görüşüne saygı duyuyorum tavsiyealmakicin bunun için de hain olmazsın tabii ki begenilerin olabilir diyorum ve sohbetten çekiliyorum size başarılar :))
Tamam susun
@Sivridilli1 sakin ol kaybettiysek kaybettik napalim simdi italyanlar cogu cok yakisikliydi kiskanmayin hemen
Üzüldüm tabiki kaybetmemize ama ya kazanıcaktik ya kaybedicektik bunu bile bile girdik bir daha ki sefere diyip avutuyorum napalim
thethingshouldnotbe sana demedim yanlış anlama 😊
Yani bu italya adamı yer bunlar, sen dua et 4-5 olmadı.
Neden mağlup olduk degılde üçüncü şahıs hakkında konuşur gıbı sorun
İtalya koştu Türkiye baktı Daha ne olacak
Hata yapmadık. Türk milleti gazla çalışır bunu unutma :D
Bizden iyi gazı kimse vermiyordur 7/24 reklamdaki aslında böyle yapılınca yeniliyoruz
İşte demek istediğim tam olarak bu.
Sadece ilk yarıyı izledim çok sıkıcı bi maçtı
İtalya böyle bir takım bunaltıyor