İtalya Türkiye maçı 3_0 olunca kapattım. Benim gibi dayanamayıp kapatan var mı?

İtalya Türkiye maçı 3_0 olunca kapattım. Benim gibi dayanamayıp kapatan var mı?
İtalya Türkiye maçı 3_0 olunca kapattım. Benim gibi dayanamayıp kapatan var mı?
Cevapla