Evet arkadaşlar Trabzonspor transferde fırtına gibi esmeye devam ediyor... Gervinho ve Bruno peres'den sonra marek hamsik'te Trabzonspor'a transfer oldu! Sizce yıldız futbolcu trabzon'da başarılı olabilir mi?
Marek Hamsık Trabzonspor'da! Sizce yıldız futbolcu Türkiye'de başarılı olabilir mi?
Ooo Hayırlı olsun Tabzon'a 👏🏻👏🏻👏🏻 vallaha tam da kendine yakışanı almışlar. Hamsi gibi bir yıldızı oltaya getirmek hiç kolay değildir. 🤣 Adebayor ve Etoo gibi tekrar iyi bir form'a yükselirse, ondan önceki transferler ile beraber Trabzonspor yeni sezonda şampiyonluğun adaylarından biri olacaktır fakat hamsi'yi tutmuş olsalarda herhangi bir sakatlık yaşaması durumunda veya beklenini veremezse tıpkı Falcao, Slimani vb. gibi. Ham'ı at geri kalını'nı tutma ihtimalleri de kenarda duruyor. 😂😂
Vaybe şu an öğreniyorum. İtalyanın gelmiş geçmiş en başarılı orta sahalarından biri, ilerlemiş yaşına rağmen bizim lig ortalamamızın çok üzerinde bir performans sergileyeceğinden eminim şimdiden. Hayırlı olsun.
En başta bende öyle dedim bir bjkli olarak. Yok s. ktir git, yok sizin içinizden gececek, yok feneri şampiyon yapacak.1 senedir ayağına top almamış ve yaşı 30un üzerinde tamam efsane bie futbolcuydu ona kimsenin lafı yok ama gereksiz abartıldı. O performansı süper ligde gösteremeyeceği çok belliydi.