Evet arkadaşlar trabzonspor kap açıklaması yaparak en son parma'da oynayan gervinho ile roma forması giyen bruno peres'i transfer etti! Gervinho 1.5 milyon avro'dan iki yıllık artı 1,3 milyon avro imza parası. Bruno peres ise 1.2 milyon avro'dan 3 yıllık anlaşma artı 1.5 milyon avro imza parası karşılığında trabzonspor'a transfer oldu! Sizce bu iki transfer trabzonspor'da başarılı olabilir mi?
Gervinho ve Bruno peres resmen Trabzonspor'da! Sizce bu transferler trabzonspor'da başarılı olur mu?
Trabzonspor ile ilgili soru sordum diye beni hemen taraf ilan ettin! Gerçekten bir alemsin :D Ben her takım ile ilgili soru açarım, bu benim taraflı olduğum anlamına gelmez! :D Çıkart şu at gözlüğünü artık :D
bırak bunları sen Fb gs ile ilgili alehte soru sorarken bjk lehine tatlı su balıı gibisin ne suya ne sabuna ve yumuşak eleştiri çoğu zamanda destekler poziszyondasın... ts lisin belli bunu gizleme ama her tsli gibi şampiyonluk umudu bitince bjk ye yanaşıyorsunuz ama 7-0 bjk nin ts yi papatetes ettiği günü unutma üzme atanı :D destekleyerek
Işte yine taraflı konuşuyorsun :D Yahu sitede herkes özellikle fenerbahçe ve galatasaray yalakası mı olmak zorunda? Fenerbahçe ve galatasaray eleştirilemez diye bir kanun var da haberimiz mi yok? Trabzonspor'un sezon başında çöp newton'u getirdiği zaman bu sitede en çok eleştiren bendim! Beşiktaş'ın sezon başında aboubakar, ghezzal ve josef gelmeden önce bu kadro şampiyon olamaz diyen yine bendim! :D Kabul et artık benim ne kadar objektif ve tarafsız yorumcu olduğumu :D
Bunlar ancak f... u... r... gibi sadece bayanlara bazı sıfatlar veririler! Yakında sitenin önemli bir ismi olursam sonra'dan gelip programda yorumcu olmak istiyorum diye ağlama!!! :D
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Gervinho arsenal'da ki gibi değil baya yaşlandı, bence riskli transferler.
hamsi ağaoğlu varken bi skim olmaz :D
yarım asır yok şampiyonluk size sen bjk yi tut takımını sat :D
Trabzonspor ile ilgili soru sordum diye beni hemen taraf ilan ettin! Gerçekten bir alemsin :D Ben her takım ile ilgili soru açarım, bu benim taraflı olduğum anlamına gelmez! :D Çıkart şu at gözlüğünü artık :D
bırak bunları sen Fb gs ile ilgili alehte soru sorarken bjk lehine tatlı su balıı gibisin ne suya ne sabuna ve yumuşak eleştiri çoğu zamanda destekler poziszyondasın...
ts lisin belli bunu gizleme ama her tsli gibi şampiyonluk umudu bitince bjk ye yanaşıyorsunuz ama 7-0 bjk nin ts yi papatetes ettiği günü unutma üzme atanı :D destekleyerek
Işte yine taraflı konuşuyorsun :D Yahu sitede herkes özellikle fenerbahçe ve galatasaray yalakası mı olmak zorunda? Fenerbahçe ve galatasaray eleştirilemez diye bir kanun var da haberimiz mi yok? Trabzonspor'un sezon başında çöp newton'u getirdiği zaman bu sitede en çok eleştiren bendim! Beşiktaş'ın sezon başında aboubakar, ghezzal ve josef gelmeden önce bu kadro şampiyon olamaz diyen yine bendim! :D Kabul et artık benim ne kadar objektif ve tarafsız yorumcu olduğumu :D
katılmıyorum sana
seneye ne eyyamlar yapacaksın bakalım
Senin katılıp katılmam hiç birşey ifade etmiyor çünkü sen tarafsın! :D Yakında sitede bana özel bir köşe ayırırlarsa hiç şaşırma :D
ne köşesi
ben bir futbol bilginiyim nokta :D
Futbol gündemi diye bir program :D Benim moderatörlüğümde olan sitenin önemli futbol yorumcularıyla beraber :D
kimmiş iş yapar mı söyleyeyim
siteye götürelim projeyi para kıralım :D
Böyle bir köşe kesin bomba gibi olur ama KS soruyor bunun değerini bilemez gibime geliyor :D işleri güçleri alakasız adamlara prim vermek! :D
aynen senin gibi alaksız kişiler prim veriyorlar haklısın :D
Bunlar ancak f... u... r... gibi sadece bayanlara bazı sıfatlar veririler! Yakında sitenin önemli bir ismi olursam sonra'dan gelip programda yorumcu olmak istiyorum diye ağlama!!! :D
ne yalvaracaam :D reytngin rtsın diye bulacağın 2-3 kişiden biryim zatn :D ben programımıa bakıp gün verecem sana :D
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!