AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
200Cevap
Çok üzüntülüyüm ve çok sinirliyim. Şampiyon Fenerbahçem olmalıydı. <3:(
Tüm renklileri üst üste koyarak aldık şampiyonluğu.
tüm kamuoyu bu sene şampiyonluğu beşiktaşin hakettiğinden hemfikir
hal böyleyken süpriz olmadı tebrikler beşiktaş
Gönüllerin şampiyonu olduğumuzu düşünüyorum. Bjk 'liler gibi çirkefleşip hakem sayesinde kazandılar vs.. bahanelerine sığınmayacağız çünkü biz Galatasaray'lıyız 💛❤
Tebrik ediyorum, hakettiler ama bizim Fenere olan bu sevda bitmeyecek💛💙
Helal olsun tebrikler beşiktaş tebrikler sergen hakkettiniz kazandınız👏👏👏
Göztepenin verilmeyen penaltısı, gs maçında üç net kırmızısının verilmemesi. Ne diyelim herşey ortada.👍
He heee
@Osmanlı-Beyefendısı Galatasaray alınca haksız bjk alınca haklı 😅
@Wesley-Sneijder sana da heee sjsnsnsnsns
İşinize geldiği gibi 👍
Hıhım tamam dkdkdksja
Canı sağolsun Galatasarayımın elinden geleni yaptı
Şampiyonlar ligi bizi bekliyor
Tebrik etmesini bilin yahu 😀
Bu kadroyla buralara kadar gelmeniz büyük başarı yine de tebrik ederim ama maçta penaltı verilmedi hala cümlemin arkasındayım
😂😂😂
@milennay yürü bee
beşiktaşın verilmeseydi şampiyonluk gitseydi böyle yazmazlardı
Bazı boş konuşanlara inat kazandık hakkımızla şükürler olsun 🖤🤍🦅
Gönülden tebrik ediyorum şikelere rağmen yine şampiyon.
şerefsiz eski sevgilim ne seviniyodur şimdi şampiyon oldular diye pislik 😒😒😒
😂
Tüm Beşiktaş' lıları bir Galatasaray'lı olarak tebrik ederim hak etmişlerdi
bu şampiyonlukların anlamlı olması için avrupada başarı lazım türk takımları avrupada dökülüyor
Dal kalkar kartal sarkar kartal şampiyon olur aslan 1hafta öncesinden kutlamasını yapar
Yani arefeyi gördü gavatasaraylılar ama bayrama çıkamadılar
😂
https://resimyukle.link/i/HVT62
@umrumdışı_ mükemmel🤣🤣
bizim için sıradan birşey
Fenerliler ne düşünüyor ben onu düşünüyorum 😂😂😂
ya belese sampiyonluk aldiniz averajlarla sampiyonmu olunur sevinin mk
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kutluyorum kendilerini. Rakip takım taraftarı da olsam. Hakaedene hakettiğümi diyeceksin doğru olan bu ve bunu aşmak gerek.
Tabii şimdi sindiremeyen arkadaşlar bir hafta kadar konuşmaya devam edecekler. Tek güzel yanı bu. Konuşun tabii Beşiktaş'ın şampiyonluğu 🤍🖤
Hakeden takım... Galatasaray 3, 4 gol atacakta şampiyon olacak haaaddiii oradan. Sonuna kadar Çarşı hak etti çokta güzel oynadı şimdiye kadar alkış tutulur ayağa kalkılır.
Fenerbahçeli olarak Galatasaray sampiyonluğu kaybetmesine çok sevindim sampiyon fenerbahçe olmuş gibi sevindim emek veren bjk tı
Bir futbol sezonu düşünün ve şampiyonluğa oynayan hiç bir takım şampiyonluğu haketmemiş şekilde oynamış. Rezalet ama Beşiktaş'ı tebrik ederim.
Ne demişti efsane başkan Süleyman Seba; “Saatim değil ancak kalbim durursa Beşiktaşlılığım biter”🖤🖤🖤
Biliyordum inanir mısın?
inanırım canım 😂
Sampiyon olduk bide kutlamasını yapabilseydik var ya üfff
evde zıplamakla yetinelim şimdilik 😂
O zaman ne diyoruz"bir sonrakineee"
Adamlar dışarda kutlama yapıyor siz yasak diye oturun evde 😂
Korona loading
Bizde bireysel şampiyonlarız
Bu dönemde olmasaydı keşke her yer dolup taşardı takım tutmuyorum gerçi ama hoşuma gidiyor kutlamalar 😀
mahallede bağırıyorlar sevinçten dhs
biri ben olabilirim dksdhksjd
qwşldkfm
Çokta umrumda. Hayatım boyunca nefret etmişim spor ve futboldan
Bir Fenerbahçeli olarak Galatasaray olamadığı için mutluyum xd
Beşiktaşlı arkadaşları tebrik ediyorum.
Fenerbahçeli olarak yönetime sövüyorum.
şampiyon beşiktaş ulannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Galatasaray da hak etti Beşiktaş da yapacak bisey yok Beşiktaş i tebrik ederim Gönlümüzün Şampiyonu Galatasaray 🥰💛❤️iyi ki Galatasaray'lıyım
Unutmuştum ne yalan söyliyeyim. Soruyu görünce geldi aklıma 😂
Şinanay şinanay hopa şinanay şina şina şinanay hopa şinanay.. 🦅
Beşiktaşlıyım hak ettiler ve kazandılar çok mutluyum ⚽️❤️
Ne takım tutuyorum ne de futbolla ilgim var o yüzden hiçbir şey.
Çakalların karnı, aslanlar müsaade etmeden doymazmış...
Fanatik biri olmadığım için çok da umrumda değil açıkçası kim şampiyon olmuş kim şampuan olmuş
gönül ister galatasaray olsun ama yapacak bir şey yok
O. cocukları aglaya aglaya aldı ligi he iyi oynadılar ama cok agladılar 1 yaşında bebekten farksız.
O cocuk. derken
Hanimefendi adinj aciklarsan daha Iyi olur
@Gnvnbh O cocuk demedim O. Cocukları dedim
Anneni babani kandira bilirsin Beni degil a. nk
Altyapi macimidi LAN
Kesinlikle Larin e dedin
Rize ve Hatay 4 Gol atdi diye
@Gnvnbh Erzurum da elle atılan gol sivasta cıkan topta atılan gol FENERBAHÇE macında Faulden atılan gol kırmızı ları vs saymıyorum hem ağadınız hem hak yediniz ALLAH ısla etsin.
Mutluyum bir Beşiktaşlı olarak 🎊🎊🎊😊😊😊🦅🦅🦅🎩🎩⚪️⚫️⚪️⚫️⚪️⚫️
hakkımızı yiyenin taa... koyayıö diyorum kanka 10 puan hakem hataları yüzünden gitt yazıklar olsun
Bişey düşünmüyorum banane aw sanki bana kazancı oldu
Şaşırmadım. Zaten önceden tahmin etmiştim. Tebrikler beşiktaş
İçim kan ağlıyo şampiyon galatasaray olmalıydı 😢😢
Hayırlısı olsun bir Galatasaray taraftarı olarak tebrik ederim
Hakettiler. Bir FB li olarak şampiyon Beşiktaş'ı tebrik ediyorum.
Tebrik ederiz İnan hiç istemezdim bunları tebrik etmekte ben gs ye kızıyom
Buralara gelmesi zaten mucizeydi aslında ama averaja kaldı ve biz 2 golle kaybettik
İşte terim de foto atıp şampiyonluk kutlaması falan dedi. İyi oldu
Yanlış biliyonuz aslında fener
Meliih uçuyorsun bak Meliih. :D
Pardon ya 2021 yılındaymışiz, 2022 sandım bian
2022'de MESUT olursunuz umarım. 😂
Ya rabbim duy şu kscanın sesini ndbdn
Ne demek lazım ki. Çok bekledik, çok mutluyuz çok gururluyuz. Büyük iş. Şampiyon BEŞİKTAŞ
Sonuna kadar hak ettik. Her türlü olumsuzluğa rağmen şampiyon olduk. Çok mutluyuz.
Olmasaydı iflas ederdi. En azından önümüzdeki seneyi kurtardı
Fenerbahce sivası yenseydi o kutlamayı biz yapıyorduk şimdi Ne diyelim hayırlısı olsun
Sezon başından son maçına kadar, sahadaki oynanan oyuna kadar sonuna kadar hak edilmiş bir başarı
🖤🤍
Ne düşüneyim hak eti ama bn gslıyım tabıkı kacırdığımıza uzldum:)
Hak ettik ve kazandık
Helal olsun hakkımızdı Söke Söke aldık 🖤🤍
Beşiktaşıııımmmm beniiimmmm biricik sevgilim 🖤
Söyle senden başka kimim var benim
@takıntısızadam seninle ağlayıp seninle gülerim😄
Söyle senden başka kimim var benim.
@takıntısızadam şampiyooooonnnn🖤
Ne yapayım siyah diyince beyaz demiyen sevgiliyi bea hazırsan
Siyah ulan 😂😂
@takıntısızadam beyaz😂
Siyaaaahhh
@takıntısızadam beyaaazzzz 🤍
En büyük
@takıntısızadam BEŞİKTAŞ 🖤 🤍
En büyüüüük
@takıntısızadam la daha yeter😂😂 tamam ŞAMPİYONUZ😂😂
Senin varya allahına kurban
@takıntısızadam eyvallah kral😂
şu an şike bahçe ve salata saraylılar ne yapıyor acaba
@takıntısızadam 😂😂😂aman bize ne elalemden
Gt?
@takıntısızadam?😄
Takip karşılıklo
@takıntısızadam takip etmiyorum😄 kartallar takip etmez edilir😉😂
Benide etmeyen ne bileyim
@takıntısızadam 😂😂😂bakarız duruma göre
Takip isteğini kabul et takip etme vay be kartaliçe kırdın
@takıntısızadam aaaaaa bugün bizim en mutlu günümüz üzülmek yok😄 dik tut başını kartalım tacın düşmesin😂
O tacı kafamdan kimse alamaz
@takıntısızadam 😄😄
Fbli olarak mutlu oldum 😊
Bize de bu yakışır renktaş 💛💙
@Konya_Beyefendisi42 💛💙
Averajla kaybetmek insanı üzüyor, ama bence averajla kazanmakta bir o kadar üzücü. Yinede, Beşiktaş oldukça hakketti, bu kadroyla averajlada olsa şampiyonluk elde edebildi, tebrikler.
Siyah beyaz kapkara. Tiksiniyorum iğrenç bi takim
@Jorranso erkek adam renkli takım tutarmı lan top
Helal olsun kara kartal 🦅