Hellooo, ya ben aslında minyon biriyim ama kalçam hiç yok gibi bir şey.. Kalçamı şekillendirmek istiyorum çünkü dümdüz iskelet gibi duruyorum... :(Kalçayı nasıl şekillendiriyorlar bana bir yardımcı olun be :(
Kalçam dümdüz diye ilgi çekici durmuyorum, kalça nasıl şekillendirilir?
Bu süre 3 ayını alır. En önemli şey ise beslenme protein ağırlıklı gıdalar yemelisin. Squat, kneeling squat, split squat, lunge, deadlift, kick back, hip thrust hareketleri etkili olur
Bazı kızların vücut şekli öyle oluyor merak etme ilgisi seni ceken birini de bulursun. Bazılarının memesi büyük kalçası dümdüz oluyor, bazıların belden aşağısı büyük omuzları dar oluyor, her şeyin orantılısı güzel takma kafana
Sıkılaşmak için spor yapabilirsin ama kalori fazlası da yapman gerekir Buda seni biraz kalınlaştırıp daha sonra zayıflamak veya yağ yakmak için yeniden diyet yapmalısın
Harbidende hee baldırınla kalçan aynı görünüyor yandan, bu işte bi terslik var neden öylesin? Normalde o baldıra lap lup bi kalça olmalıydı ahaahahah 😆😂😂😂
Allah vergisi desek? Ben düz çok seviyorum 40 kilo falandım 17 yaşımda sonra 43 45 oldum şimdi 47yim bir geçen yıl 49 olmuştum şu an 47 ve inan hiçbir şey yapmadım. Ve şu an benden 4 5 yaş biri var stajdan tanıdığım şu an kendisini benim popomu beğeniyormuş. İnanır mısın bilmiyorum ama haberim yok beni işe aldırmış hep yanında olıyım diye. Bende sapık muamelesi yaptım bana diyor ki seni övüyorum. Sevgili de olalım ne istersen yap ama diyor. Sinirden yedi kendini ama istemiyorum. Görüyorsun değil mi bir vücut ölçüsü nelere kadir. Bak yine sinirlerim bozuldu
Sana şu an komik geliyor olabilir. Bana 4 yıl önce bir mesaj attı ben şok. Seni şu an arkadan hayal ediyorum dedi. Oda karanlık kendime gelemedim bir an karanlıkta insan aradım. 2 ay önce daha yeni haberim oldu beni seni aldırdım diye bende ben zaten stajdaydım sonraki yılsa sen aldırdın diye bana nankör köpek dedi. Fakat engelledim ben bunu hala engelli stajda ki diğer abiye arttırıp sordutuyor. Ekibimde mühendis var evlen diye. Yani bir popo neler yaptırıyor. Lise stajımı kendim notlarım yüksek olarak yaptım. Sonra onların da üni stajıydı. Sonra bir şeyler olmuş ona ya onda olayım diye beni işe aldırmış. Benim yine gram haberim yok. Ve bana hiç ama hiç belli etmedi. 2014 stajımdı. Sonra 2 yılda çalıştım. Sırf yanında olıyım diye yemeklere beraber gitmek istedim eve bıraktı. Kredi kartını verdi para çek dedi telefonunu verdi sarja tak dedi çantamdan klavyem al dedi. Düşün daha neler neler. Gram ilgim yok. Sevgili değiliz. Abi diyordum. Sonra beni yanlış anlayıp bana nankör köpek dedi işte şu an da da ulaşamıyor hiçbir şekilde diğer abiden yazdırıyor. Abide diyor ki Ekibimde mühendis var evlen çoluk çocuğa karış.
Dimi bak sende öyle düşünüyorsun ve daha çoğu şeyi anlamadığım halde. Hiç sevgili yapmadım iyi Aile çocuğuyum. Ama onunla konuşunca kafama yatmayan ve içimden huzursuzluk var. Şimdi de her şeyi kabul ediyor baksana. Abiye yazdırdı evlenicek yani benle