
Hemen oradan uzaklaşmalı çünkü hiç şansı yok. :D
Göbekli erkek candır yav, onun göbeğine çay koyulup içilir.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

biz erkekler de karşı cinste balık etli ya da fit vücut tipi gibi farklı farklı şeyleri sevebiliyorken, bütün kadınların kaslı vücut sevdiğini düşünmüyorum. her kadın kası görünce etkilenmez. kimi zayıf sever kimi fit sever kimi hafif yapılı ve şişman gibi sever kimi de kaslı sever.
Merhaba Öncelikle Bu hayatta bana göre insan sporu bir başkası için yapıcaksa hiç yapmasın daha iyi zorla bi ömür spor yapılmaz.
Önce kendin için sağlık vs için spor yapılır. Bir başkasına hava ya da etkilemek maksatlı değil.
Birde şunu eklemek isterim, çoğu sporla ilgilenen kişiler emin olun daha karakterli, mütevazi ve egosuz insanlar oluyor. Bakmayın öyle iri ya da sert durduklarına tabi herkes böyle değil ama ben kendi deneyimlerimden her 5 kişiden en azından 3 ü böyle.
Bence önizleme de önemlidir. Fakat bi insanı tanıdıktan sonra o önizlemeniz hayatı sürdürmez, sizin bakış açınız, karakteriniz, nasıl düşündüğünüz ne biliyim bunun gibi birsürü faktör devreye girer bence vücutla beyine aynı oranda değer vermek gerekir. Eğer beyin vücudun çok gerisindeyse o kişiyle mutluluk çok sürmeyebilir. Söylediğim olay her iki cins içinde aynı oranda etkilidir.😁
Göbekli olmak sıradandır ve sıradanlık çok sıkıcıdır... Kaslı erkekler kas yapmak her yiğidin harcı olmadığı için herkesin içinde farklı görünür ilgi çeker.
Cevap
60Cevap
Fotoğrafını paylaştığın sporcu gibi bir vücudum yok ama olmayacak değil.
https://hizliresim.com/1YnOB1
(Spor yaptığım için söylemiyorum)
Evrensel süreçte kaslı erkek güçlü erkekti ve doğada hayatta kalma şansı yüksek olduğu için kadınlar tarafından tercih edildi. Nedeni ise genetik açıdan da güçlü olup genleri bir sonraki nesle aktarmak için ideal partner olmalarıydı. Günümüzde bu tam olarak devam etmese de California üniversitesinin yaptığı araştırmaya göre kadınlara 2 seçenek sunulmuş;
1-) İyi bir üniversiteden mezun ve iyi bir mesleği olan erkekler
2-) Kaslı erkekler
Kadınların tümü tek gecelik ilişkiler için kaslı erkekleri tercih ederken, uzun ilişki için kadınların bir kısmı (az bir çoğunluk) 1. seçeneği tercih etmiş. 🤷🏽♂️
Zaten bu dediğin doğru bir gerçek
Kaslı erkeğin sapma ihtimali eğer karakterinde bozukluk varsa çok yüksektir. Yeni heyecanlar vs yüzünden ama öyleleride olur ki milyon$ ver adam onuru ve gururu hayatta onun için daha değerlidir. Kadın içinde aynıdır.
Kadınlara seçme fırsatı verdiğinde hepsi kaslı diyebilir. Ama çoğu kadın o kaslı erkeği bir obje olarak görüyor. Ciddi bi ilişkiyi sürdürebileceğine çoğu inanmıyor, kendindeki potansiyeli gördükleri için😁
Bu arada dediğim her iki cins içinde aynıdır. Obje olarak görme kişilik meselesidir. İstisnalar hariç)
Bir hanımefendi söyle demisti bana
-Seninle kisa Sure de mutluluk olur,
uzun sure de mutluluk olmaz.
Bunun düşüncesini bir hanımefendi daha onaylamisti ve belki de bazi hanimlar da (hayatıma giren)
her neyse Bu şekilde düşünmek cok yanlis
kabul etmiyorum.
Senin söylediğine de katilmiyorum.
Bir kadin neden bir ömür icin bizim gibileri tercih etmez?
kendine guveni olmadığı icin ve bazi şeyler.
Artık Kasli, gobekli diye ayirma donemi bitti,
Dönem Parali, parasiz Dönemidir.
eskiden göbeğim vardı hemde koskocaman o halde bile çok ekmek yedim. Şİmdi göbek yok hala yiyorum. Aşağıdaki arkadaşa katılıyorum Türk kızlarındaki bu ego da yani. Sonra yok evde kaldık , erkekler neden yabancı kadınlara gidiyorsunuz gibi başlıklar KS de :)
Böyle ayva göbekli 1 yıl geçirdim ve kendimi kotu hissettim ama bu kadınlar ne düşünür diye değil kendime yakistirmadigim iyi hissetmedigim ve giydikleri mi yakistiramadigim için nasıl sadece paralı erkekten bir halt olmazsa sadece kaslı bir erkekte denli boş ama tabi ki görseli daha iyi olduğu için fiziği iyi olduguixin kaslı erkek seçilir
Göbekli bir erkek olarak tüm bekar hanımefendilere ideallerindeki kaslı erkekle mutlu olmalarını dilerim. 😊 Benim hobilerim arasında sanatla uğraşmak, sokak hayvanlarını beslemek ve kitap okumak var bunlar da bana kas kazandırmıyor. 😊 Huzurlu şekilde yalnız olmak kısmetimde varsa hakkımda hayırlı olan budur demek ki... Kaslılara başarılar, hanımlara kaslı sevdicekler, kendime de hobilerimle huzurlu yalnızlıklar diliyorum. 😊 Herkese hayırlı Ramazanlar...
Kasta sevmiyorum göbekte sevmiyorum normal olsun yani ne çok göbekli ne çok kaslı ortası ideal ben karın kası yapmaya çalışıyorum mesela ama hafif bir kas fazlası iğrenç durur karnım hoş gözüKSün yeter diğerlerindede onu beğeniyorum hafif kas mükemmel bence giydiklerinde hoş duruyor bence herkes böyle düşünüyor
Fizik önemli bir etmen abi kimse buna aldırmam bakmam demesin yalan söylemiş olur. İlk bakışta beğenmediği kimseye kimse bakmaz..
Göbekli erkek ne ya, yıl olmuş 2021 , herkes biraz yemesine , içmesine, sağlığına dikkat etsin, tamam kasta değil ama fitlik şart.
Yilla ne alakasi var döl israfi
@X-riider haklı olduğunu düşünüyorum. Bu tarz bilgi ve imkanın olduğu çağda kendine bakmayıp götü göbeği salan insan geridedir.
Para olduktan sonra kasa bakan kadın pekte görmedim. Kas dediğin işe girdikten sonra yok olan bir şey ilk başta çekicilik katsa da sonra karın doyurmuyorsa mantıken soğuyorsun. :D
Kaslı görsel olarak tabiki göze daha çok hitap ediyorum ama neticede yanında nasıl hissettiğimiz önemli olan. Beni güldürmüyosa napim o herifi?
Yani bu biraz garip gelebilir ama bence göbekliler daha hoş görünüyor. Ha kasta güzel orası ayrı. Ama son 5 yıldır kilolulardan hoşlanıyorum
Bende gobekliykm ya
Bemim timsah sırtı karnımda oldu , ayağımdan rahatsızlandığım dönemde göbeklide oldum pek farkededen birşey yok , yeterki cüzdanın kaslı olsun,"göbeksiz erkek balkonsuz eve benzer".
Bir insanın kalbi kaslı olsun. Üstelik kaslı erkekler bir kadına sabit kalmaz etrafında sürekli alternatifleri olur bunuda unutmayın
Karakterle orantılı bence söylediğin birazda😄 Ama tabi yapanları da vardır.
Manavdan portakal mı alıyorsunuz? sırf bir İnsanla dış görünüşü güzel diye tanımadan etmeden birlikte olunmaz.
Siz de spor yapın o zaman. Göbekli, balık etli olmayın. Adam o vücudu yapmak için yıllarını veriyor, o kadar emekten sonra sıradan bir kıza bakar mı?
sıradan olmayan kızlarda sadece kaslısınız diye size bakmaz :
Kadınlar erkeklerden üstün değil. Şu algınızı yıkın.
Türk toplumunda ki egomuz öyle demiyor maalesef.
Beni bağlamaz kimin ne kadar egosu olduğu.
atarlı ve sinirli erkek hmm sakin ol seni atarlı erkek.
kendimden örnek vermem biraz ego olabilir ama dış görünüşün sadece tanınadığımız kadınlar üzerinde etkisi var. iletişim içine giripte red cevabı aldığım olmadı.
üstelik çok güzel bir göbeğim var 😂
Kas da çok berbat görünüyor ya. Foto hiç ilgi çekici değil. Bu adamı hayatta yanımda istemem tabi göbek de hoş değil tercih etmem. Herkes fit olmaya çalışıp kendi olsun yeter. Ne varsa doğalda var
Kaslı varken göbeklinin şansı 0,0000000000000000000000001
Keşke kızlar birazda beyin kısmıyla, karakter kısmıyla ilgilense
Yoğun kas hiç güzel değil bence hafif göbeği tercih ederim
Aslında olay kas göbek değil, önemli olan insan olmak, kas yığını olucak ama karakter beş para etmez ne işe yarar o kaslar? Kasları mı sevcek onu?
Bende fazlasıyla kas var göbekli birkaç arkadaşım bune be böyle kas yıgını diyor kas dedigin göbektir diyor😀
Yanlış düşünüyor sun herkesin yapısı hissi zevki düşündü ğü farklıdır ben kaslıyım ama göbekli insanlara da böyle deyim kullanma n yakışıksız olur
kızlar ne kadar kaslı da arasa hatta bulsada onlar kadar bizde ilgi göreceğiz bu bi gerçek ama göbekli değilim tabi fit fiziğim var
Ben kendim için yapıyorum zaten. Fark etmez sevilip sevilmediği
Kaslı erkekten ziyade göbekli erkek daha samimi geliyor
göbekli erkek candır yav onun göbeğine kahve koyulup içilir
yok ya düşünmüyorum sönmez bence Türkiye de göbekli erkek seven çok
Günümüz de öyle görünüyor ama kasli olmaya gerek yok fit olsanda yeter.
sabah biber kızartmasının yağına ekmek banan kızlar kaslı erkek istiyor :D
Güzel kızlar varken kaslı erkekler sana bana bakar mı? 😂
Karakterine bakin la 1 2 yilda herkes kasli olur karakteri degismez ama 😉
doğduğunda herkes iyidir ama büyüyünce yarısı kötü yarısı iyi kalır ve eğer birini gerçekten seversen onun için değişmeyi göze alırsın
Hayir sevgi kotu hayati degistirir kotu insani degil
ona bakarsak bende başta iyi biriydim sonradan çok kötü biri oldum acımasız ama sevdiğim kişi için iyi olmaya çalışıyorum
@SosyoPsikopat demek ki cok da iyi biri degilmisin iyilik kotuluk burdan belli olur zaten onemli olan kotu seyler yasasan da iyiligini kaybetmemek ozune donmektir
psikopatlık nasıl oluşur biliyor musun?
@SosyoPsikopat amma uzattin ha dusuncemi paylastim begenmiyorsan begenme tartisamam daha fazla
bende düşüncenin yanlış olduğunu söyledim bu kadar. Biraz araştırsaydın anlardın
spor yapıyorum fazlasıyla kaslıyım ama oyle abartma gerek yook derim.
sevdikten sonra göbekmiş kasmış pek umursamam.
şişko ve sıska olmasın yiter jsjd
Göbekli erkek babadır o saatten sonra evladı eşi memnunsa kime ne😃
Bakımlı erkek. Bakımlı kadın. Bir insan kilo alır verir. Yapısı öyledir. Ama bakın farklı
Şu resimde ikisinden biri demek zorunda olsam göbekliyi seçerim.
Aslanım benim ya 😂
Türk kızları da manken ya ondan böyle egoları
istesek oluruz xd her türlü yöntem var
@SosyoPsikopat bizde istesek kaslı oluruz önemli olan o değil 😃
Hmm benim olduğun yerde her erkeğin şansı balon gibi söner 😎
Cünkü sen bir kızsın
Evt ben bir erkeğim
Erkeğim diyorum zekama laf atıyorsun bak kardeş hadi kibrinle öl
Umarım konuşmayı öğrenirsin ya da öğretirler
O kadar eziksin ki seninle uğraşmıycam
Ne yazarsan yaz umrumda değil
Birgün gelecek sizin göğüsler kalça sarkacak, göt büyüyecek biçimsiz olacak ama ok begenmedigin göbekli erkek manken gibi kızları bulacak ama parası ama havası ile... çokta şey etmeyin
Üzmeyin biz göbeklileri bizler sizlere pasta börek baklava yaparız kaslilar bilmez öyle şeyler
Kredi Kartın Sağlam İse Göbekte Önemli Değil Sixpackde
Kaslı değil göbekli de değil ama yapılı olacak erkek biraz
Şu koyduğun iki fotoğrafa bakıyorum da sağdaki çok itici soldaki daha sempatik
eğer görünüşe bakıp erkek seçsem kesinlikle sağdakini seçerdim
Lan dişiler ağlamayın o zaman "erkekler niye iç güzelliğe önem vermiyor" diye. Adamınız gol diyor.
Her insan fit olmayı ister ama bunun için çaba gösteren çok az sayıda insan vardır.
Yanı kas demeyelim de fıt olan erkekler daha ilgi cekıcı dır hulk gibi sısmenın bir anlamı yok
yani göbek hiç hoş be estetik duran bir şey değil sağlığa da zararlı bence
Göbekli erkek her zaman favorimdir yerim onun gobusunu muck 😘
Kasli erke binde bir var oda slen güzel olan kiza duser yani cogu kizinki hayal olarak kalir
Ben ikisine de girmiyorum. Peki benim durumum ne olur kızların gözünde? 🙄 😂 😂
Kaslı erkek iyi güzel de fazlası aşırı çirkin duruyor
Erkekler de genç kızlardan hoşlanmıyor geneli olgun kadın ☺️
Botokslu kadin ne ise fazla kas yapmis adamda o...
Göbekli daha sevimli ve güvenilir duygusal
Kas < Göbek = para :D
Yoo mis gibi göbek yastık görevi görüyor kdjdndnd
Göbekte yok kasta. Ben böyle iyiyim
Hafif göbeği olabilir 😻
En iyisi Fit Erkek 👍👍👍
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?