Göbek nasıl kaybolur?

ideal kilomun altındayım fakat biraz göbek var nasıl eritebilirim?

Güncellemeler:
ayrıca bacaklarım göbekten daha fazla yağlı bunun için ne yapabilirim?

0|0
94

En İyi Erkek Görüşü

  • Senin durumun garip biraz yabancılar skinny fat (zayıf yağlı) diyolar aslında ideal kilo diye bir şey yok saçmalık bence asıl önemli olan yağ oranıdır senin durumun biraz kötü hem zayıfsın olan kiloda daha çok yağ kasın yok az muhtemelen. Eğer düzgün bir vücut istiyorsan düzenli beslenmeye başla ve kas çalış (genel olarak) hatta önce kas geliştirme konularını biraz araştırıp sonra fitness a yazılırsan çok faydalı olur.
    Özelden yazarsan link atabilirim bu konuyla ilgili.

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 9

  • ne yaparsan yap göbeğini içine çekerek yürü. mekik ve şınav çek gerçekten çok işe yarıyor. yatmadan önce yatakta şınav çekersen 1 ay sonra hiçbişiyin kalmaz. bu ara makarna pilav falan çok yeme özellikle de geceleri. ve bol su iç yani minimum 2 litre:)

    0|0
    0|0
  • Sabaha kadarda mekik çeksen bir faydasını göremezsin. Çünkü bölgesel zayıflama yoktur. Öncelikle beslenme düzenine dıkkat edeceksin protein ağırlıklı besleneceksin tuz un şekerden uzak duracaksın yapabiliyosan günde 45dk kardiyo 45dk yürüyüş.. Göbek dümdüz olur :)

    0|1
    0|0
  • Koşu sadece bacakları çalıştırır göbek eritmez. Göbek eriten hareketler var mekik gibi internettende bakabilirsin düzenli olarak yaparsan zaten bir süre sonra gidicek kas olusucak

    0|0
    0|0
    • Yaktığın kalori aldığın kaloriden fazla olursa yağların erir koşu yaparak kalori verirsin eğer göbek bölgende yağlanma varsa erimeye başlar yani ordaki kası çalıştırınca yağ erimez kalori yakınca yağ erir

  • Spor yap

    0|0
    0|1
  • Bir sağa bir sola at kalçanı.2 de öne göbek at. Ohh hele yavrum maaşaallah

    0|0
    0|0
  • Gobegini iceri cek

    0|0
    0|0
  • Mekik çek , özellikle karın bölgesini sıkılaştıran hareketler yap , yürüyüş ve spor , egzersiz sevmiyosan her sabah camı aç 30 kere karnını şişirerek derin bir nefes al burnundan aldığin nefesi 2_3 saniye tut sonra yavaşça bırak aynı işlemi akşamda tekrarla

    0|0
    0|0
  • geç saatte yeme ve sebze ağırlıklı beslen yoğurdun da işe yaradığını söyleyenler var spor olarak da en iyisi koşu

    0|0
    0|0
  • Mekik cek

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

Yükleniyor... ;