Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Mbappe'nin yeni maaşı 50 milyon euro! Ne düşünüyorsunuz? teşekkürler

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Çocuk oynuyor mu oynuyor, bir dünya yıldızı daha ortaya çıktı bu kadar kazanacak olmasını normal görüyorum.
normal mi? 21 yaşında bir çocuğun 50.000.000 euro kazanması la :D
michael jackson bile okadar kazanmıyodu ve adam dünya starı
Messi ve Ronaldo'nun yaşına ve maaşına bakacak olursan onun genç yaşta böyle bir performans göstermesi değerini daha da arttırıyor
Bu kadar para bence fazla. Manchester City'nin yediği cezanın aynısı yiyebilir PSG'de.
ya aynen bende çok fazla buldum. dünya devlerine bile bu kadar para vermiyorlar.
Jadon Sancho var mesela, Mbappe giderse onun yerini hayli hayli doldurur. İlla bir futbolcuya takılı kalmamak lazım diye düşünüyorum.
Buarada Mbappe "futbolculara ödenen para çok" diye bukadar para ödenmesine karşı çıkmış bir insan.
ama 50 milyon verince adama hemen dediki -tamam kalırım- diye sözleşme imzaladı yani.
Para işte para açmayacağı kapı yok.
Parlayan yıldızlardan birisi. Geçen çağın yıldızları Ronaldo ve Messiy di yeni çağın yıldızlarından biriside Mbappe olacak
reis olsun olmasına da ronaldo ve messi yaklaşık 2024 yılında filan emekli olurlar. yani futbolu bırakırlar.
mbappe bu yıl yani 2020 de 22 yaşına giriyor.
4 yıl beklersek mbappe 26sında falan olacak. yıldız olacağı varsa da adam zaten normal olarak 5-6 yıl top koşturduktan sonra emekli olacak. d
Sence Ronaldo ve Messi formdan düşmezmi?
ronaldonun -araştırmalara göre- beden yaşı 20.
![Mbappe'nin yeni maaşı 50 milyon euro! Ne düşünüyorsunuz?]()
ronaldo hep diyorki, ben zinde kalmalıyım, dahada güçlenmeliyim filan.
bu adamın bacak kaslarına bak
reis bu adamın official youtube kanalından nasıl antreman yaptığını gördüm.
adam 7/24 bacak sporu filan yapıyor.
kendisi bizzat
-benim yaşım 35 ola bilir ama biyoloji yaşım 25-tir- diye bir açıklama yapmıştı
hatta bu adamın insan olmadığını bile söylüyorlardı.
ciddi reis adam efsane yani kolay kolay zinden düşmez.
bide diyolarki -ronaldo yaşlandı- falan filan.
reis adam bu yıl 27 maça çıkıp 22 gol atmayı bide 5 asist yapmayı başardı. genç futbolcular bile bu adamın yaptığını yapamaz yani bence kolay-kolay batmaz, zinden düşmez.
messi, ronaldoya nispeten -belliki- çok daha az antrenman yapıyor.
ama messi çıktığı 800 maçtan 700-ünde gol atmayı başara bilmiş bir efsane.
yani bence kolay kolay zinden düşmezler, batmazlar.
birde reis adam yaşlandı diye abartılıyor.
ibrahimoviç 38-inde ama maşallah döktürüyor sahada.
Biraz aşırıya kaçmışlar
aynen ya. birde mbappe -futbolcular çok para alıyor- diyerek futbolcuların çok kazanmasına karşı çıkmıştı.
şimdi kendisi zlatandan daha çok kazanıyor.
kendi yer talkımı ele verir salkımı durumu
ama çok sinir bozucu değilmi. 21 yaşındaki bir çocuğu tanrı yerine koymalarını anlamıyorum.
birde mbappe tüm futbolculardan daha iyi, ronaldodan daha iyi, messiden daha iyi, neymardan, ibrahimoviçten daha iyi herkesten daha iyi filan diyorlar.
bazıları hatta mbappe dünyadaki gelmiş geçmiş en iyi futbolcudur filan diyor.
fransa maçında hasan ali nin mbapp'ye kanat değiştirtmesinin ardından artık ciddiye alamıyorum
adam iyi ama en iyi değil.
daha çok genç ve en iyi olabilmek için biraz zaman gerek hala erken
çocukkende ronaldo sıkı hayranıymış ronaldoyla falan resimleri var.
ronaldo real madriddeyken bu çocuk real madride gele bilirdi ama gitmedi. galiba para onu kibirlendirmiş. onun yerinde olsam ronaldoyu görmek için giderdim.
Futbol spordan çok bir sanayi , endüstri haline geldi. Bunlar ütopik rakamlar.
Hakediyor uzun seneler rakipsiz tek star olacak
rakipsiz tek star olacak diye 50 milyon euro mu hak ediyor reis?
Diego simione denen adam a. madridden 50 milyon alio bumu haketmio
sende haklısın
bence hakediyo okadar gol atıyo asist yapıyo 2 sene içinde balon dor alır