Özür dilerim içim dışım haber oldu birazını buraya aktarasım geliyor. 😄
Ve ayrıca ronaldo da kendi ıslak imzalı formasını açık arttırmaya çıkarmış gelen geliri türkiyeye bağışlayacakmış.
Dünyaca ünlü futbolcuların bu jestini bekliyor muydunuz?
Özür dilerim içim dışım haber oldu birazını buraya aktarasım geliyor. 😄
Ve ayrıca ronaldo da kendi ıslak imzalı formasını açık arttırmaya çıkarmış gelen geliri türkiyeye bağışlayacakmış.
Dünyaca ünlü futbolcuların bu jestini bekliyor muydunuz?
En sevdiğim ve en başarılı en iyi bulduğum futbolcu zaten. Messi den beklenirdi bu hareket. böyle iyi insanlar iyi ki varlar. yani özellikle zenginlerin yardım yapması daha etkili oluyor çünkü bizden çok daha fazla imkanlara sahipler.
Katılıyorum kral hareket
İnşallah o bağış sadece depremzedeler için kullanılır. 😓 Güvenemiyorum bunca yolsuzluktan sonra. Messi adamdır, çok güzel merhametli bir insan ona laf yok.
Ben de ondan korkuyorum ama umarım depremzedelere ulaşır 🙏
Cevap
7Cevap
Messiden beklerdim ama yapacağı aklımın ucundan geçmezdi, şaşırdım.
Ben de çok şaşırdım ve mutlu oldum
Ronaldodan bekliyordum ama messi aklımdan geçmezdi. Helal olsun valla o7
Niye messi aklından geçmezdi
Niyet önemli tabii ki ikisini de çok severim ben yetenekli ve başarılı oldukları kadar insanlıklarıyla da kalplerde yer edinecekler 😍
Ve böyle konularda çok duygusalım, niye acaba her gün ağlıyorum yaa dokunsalar ağlıyorum okulda evde filan yengeç burcu duygusal derlerdi de inanmazdım
Ama ben kendime bundan sonra sadece soğan doğrarken ağlayacağım diye söz vermiştim ama artık herkes bana ağlak diyo 😢
Birkaç gündür arkadaşlarla koli paketleme işi yapıyoruz zaten göz pınarlarım ağlamaktan kurumasa bile uykusuzluktan kurudu yani artık diyemezler adkdkfj
Mersi 😚😌
Evet bu ikisinden beklerdim, şaşırtmadılar.
Muhteşem ikili 😏
GOATS 🐐🐐 ✨
güzel tutar :D
Dimi 😄
Senin bi gözlerin parladı? 😄
İşte bu harika ya, Ronaldo 🎉
😌🌸
😍😇
baya yüksek bir meblağ
Fazlasıyla
Güzel bir şey
Tabii ki 😌
Helal olsun
Alkışlıyoruz...
Beklemiyordum. Helal olsun 👏🏻
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?