Sizce fitnessa eşofmanla mı gitmeliyim yoksa taytla mı?

Bana kalırsa eşofmanla gitmek daha doğru olur yani sonuçta gideceğim yerde erkekler de var ve bakabilirler. Sizce sizin tercihiniz eşofman mı tayt mı?
Sizce fitnessa eşofmanla mı gitmeliyim yoksa taytla mı?
Cevapla