Hatay iyi takım Başakşehir e de 4 atmışlardı bu sene çok sürpriz var Ümraniye fener ve Trabzon u eledi mesela Hatay başak ı eledi Galatasaray ı da eliyordu ama dışarıdan çevrilen top vs ve gs nin yedek kadro çıktığını unutmamak lazım bu maçın en iyi kazancı Emre Taşdemir oldu süper bir sol bek nagatomo dan formayı alabilir nagatomo sağda emre solda oynayabilir mariano nun ise artık pili bitmiş Arabistan a 5 milyon a satılsa iyidir
maçı izlemedim ama şimdi senin için gole baktım, gol sıkıntılı biraz top ortalanırken çizgiyi geçtimi geçmedimi tartışması var, var golü vermiş, kaleci topu tutarken elinden kaçırıp bacak arasından yemiş golü...
2-0 olunca rehavete girdiler kaleci dün çok kötüydü üstüne iş ciddiye gelince toparladılar ama son 10 dakika da bir gol lazımdı ama pozisyon bile bulamadı Hatay
Bazıları tam tersi diyor hadi onu geçtim demek adamlar hücum etti yalnda olsa penaltı verildi iyi de gs diğer ikisini nasıl yendi hatay iyi direnmiş olmali
Diğer gsliler öyle demiyor da diğer sorularda gs oyuncuları dönüp kendine baksın eleniyorduk dediler zaten senden hakkaniyetli bir görüş gelmez vasıf yok 😊
Valla Berkaycim sen vu adaletsizligi annenden babandan mi öğrendin ya da hocaların dan mi inan senin bu ergen tavırların komedi millet adını ergene çıkardı sitede 😊
En İyi Cevaplar