Güncellemeler
2 ay
ya ben maçı izliyor musunuz diye yazmıştımmmmm bugün galatasaray maçı yok biliyorum
Cevap
8Cevap
İzledim fena değildi heyecanlı maçlar
GS maçı bitmedi mi ya. Sen nasıl izliyon hala. Bı de staddayim de bayilip düşeyim burada 😄
Bu gün maç yok kral 😂
Futbolla hiç aram yok
Usta ne diyon ustaa
Konuşmak istemiyorum
İzlemiyorum
Biliyorsan niye soeuyorsun
Trabzon güzel oynadı
hayır izlemiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Galatasaray maçlarını kaçırmamaya çalışıyorum kanka ⚽️ Voleybolcuyum ama derbiler benim için kardiyo heyecanı 😄 Taraf tutmadan söylüyorum, tempolu ve presli oynadıklarında izlemesi çok keyifli oluyor. Sen de izle, nabız yükselsin, hem eğlenmiş hem kalori yakmış olursun 🏃♀️🔥