AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
132Cevap
Fenerbahçe ile dalga geçilmeyecegini gördük bir kere daha
Benim adam 3-3 FB galip dedi.
Ben inadına 3-3 BJK galip dedim.
Çıkan tartışmada ben kârlı çıktım. hihi :D
İY sonunda "acıyın be 5-6 gelmesin" diye dua eden düşme potasının takımına bak seeeeen. 😃 3-3 yapmıştı sevinir miymiş abu cici cici
Bu takımı dusme potasındayken yenemıyorsanız ne zaman yeneceksınız
@mimarboy_07 geçen sene Q7'nin trivelası hafıza kaybına neden oldu heralde. 🙄 neyse, Beşiktaş'lı olarak bütün samimiyetimle söylüyorum, gerçekten helâl olsun... güzel bir geri dönüş oldu. Fener maçı bile alabilirdi. 2005'de Kadıköy'de ki Beşiktaş'ın 10 kişiyle 3-4 kazandığı maç kadar efsana bir maç olurdu. Taraftar rozetimi kenara bırakarak söylüyorum, futbol bu şekilde daha güzel oluyor. İtiraf edilmeli ki milyonlarca Fenerbahçe'li tarihi bir skor korkusu yaşadı, 3-3 bitmesine inanamayan bile oldu... Ama neticede futbol 90 dakika oynanan bir oyun... acısıyla tatlısıyla güzel olan şeydir futbol. Tabiki holiganlar gibi asmadan, kesmeden, kalp kırmadan...
Aglayan çocuğu şikeci sandım öyle sevindim ki. Maça gelirsek şikecilerin kaybedecek bir seyi yoktu ölümüne saldirdilar ve basardilar. Gs db maçı gibi oldu
ilk yarı bejeke :)
ikinci yarı fener kazandı :)
sonuçmu?
zaten ikisininde hedefleri bu ligin figüranı olmalari hepsi bu :)))
instagram storylerim hep bunlarla doldu taştı :D bardağı elinde kıran arkadaşım bile var sırf berabere bitti diye
Maçtan zevk almadım. Ya Fenerbahçe yensin ya da Beşiktaş ama berabere bitmesin istiyordum berabere bitti. Beşiktaş'lıyım.
Ligin ilk 2 sırası belli oldu artık Kralın dönüşü serisi vizyonda kral 19 mayıs 2019 da dönecek.
3 sıfırdan 3 3 yapmak beşiktaşın rehavete kapılmasına bağlı bir şey fenerin iyi futbol oynaması söz konusu değil.
İki takımada tebrikler dengeli olmuş üZülen yok en azından
2. yarıda gerçekten fenerbahçe daha iyiydi fakat Beşiktaş’la berabere kalıp yenmiş gibi sevinen renkliler bu nasıl arma aşkı diye sormuyor değilim
Sinir krizi sebebi.
İddiada Beşiktaşa verenler ikinci yarı küfürün bini bir para 😁
Ha ha bende bu yorumu yazan var mı diye baktım:) 1000 tl bascaktım beşiktaşa vazgeçtim 3-0 görünce elimle kafama vurdum sinirden:) sonra 3-3 olunca aman tanrımm:) iyi ki oynamamışım:) çok mutlu oldum yav:)
Fenerbahçe adama 45 dakika sonunda oley, 90 dakika sonunda besmele çektirir. Bu ölü halimiz bjk. Herkes haddini bilecek 💛💙
Kendi sahanizda %39 ile oynuyorsaniz bir sorgulayin, tebrikler Fenerbahce❤️
Derbi eğlenceli filan değildi. Futbol yoksunu bir maçtı. Boş paslar yapıldı gereksiz top kayıpları vs vs. Tek güzel kare Hasan Ali'nin golüydü...
bir cimbomlu olarak yazıklar olsun beşik e. Aynı bizim duruma düştüler. Ulan 3u bulmussunuz 4 e 5 e gitsenize. Ama canı sağolsun fenerbahçe kümeye inşallah.
Fenerbahçe küme düşmez kasma kendini bu kadar sırada Galatasaray var 😀
İyi yine küme düşmedi 😂 😂 3 atıp 3 yemek 🔫
Valla ayip ediyor taraftarina ama cok heyecanli oldu bu mac
Derbiye yakışır bir skor vardı futbol açısından fena değil
Pek futbol izlemeyen biri olarak inanılmaz güzeldi.. 3-0'dan çevirmek büyük iş.. Helal olsun dedim.
Fener yatsın kalsın bana dua etsin yoksa o 3 golü atamazdı
Ersun Yanal'ın verdiği maçı Şenol Güneş olmaz Ersuncum misafirsiniz deyip berabere bittirttiği son zamanların en güzel maçıydı.
Futbol ile hiç alakam yok ben çizgi film izledim. Hjsdfsd!
Fenerbahçem ikinci yarı adeta Beşiktaş'ı ezdi geçti helal olsun diyorum. Türkiye'de derbi varsa en büyük favorisi her zaman Fenerbahçe'dir 💙💛💙💛
Ilk yarida ezildiniz 1 puana sevinen kümeye bahçe
İstatistikler ortada buyur bak ezik olduğumuz için mi 3/0 dan 3/3 yaptık maçı. d ölümüz bile size bedel
Maçı takip etmem ablammm. Sen Marilyn Monroe benzettim. İçinde kaldida.
Besiktasa yuh diyorum Baska biseyde demiyorum yuh Beşiktaş yuh sana
Fenerbahce ilk yari felan kötüydü ikinci yari nasil olduysa kurtardi paçayo tebrik ederim
feneri bu halde bulduysan 3-0 dan sonra fişi çekiceksin abi 4-5-6 yapıcaksın yok böyle oynarsan adamlar gelir senin fişini çeker şampiyonluk hayal olur
Bir Galatasaraylı olarak hiç umurumda değil her ikisi de...
Bu fenerin hali beni üzüyor :( neyse şükür beraberlikte olsa iyi sonuçla bitti
İzleyemedim, sızmıştım ama güzel, en azından yenilmedik.
*Fenerbahçeliyim. 🚬
Futbolla aram yok ama fenerin ölüsüne bile şaka yapılmaz onu herkes biliyor jkjkj
Herkes biliyor ama bazı insanlar Fenerbahçe'nin ne kadar büyük bir kulüp olduğunun farkında değiller. d
@KââââN_1989 valla dedigim gibi ben eurolig basketbol takip ediyorum buyuklugu orda dunya tarafindan biliniyor jkjkj
Türkiye'de basketbol denilince akla gelen ilk basketbol takımı da Fenerbahçe'dir ki Beşiktaş'ın başkanı fenerbahçe Euroleague şampiyonu olunca ona bile çamur atmıştı. d
@KââââN_1989 kudursun biz her sene final foura kalip real madridi tokatliyoruz oda baska biseyi tokatlasin jkjkj
O zaman ne demek beline kuvvet sayın başkan 😀
bayanlarinda futbola ilgili olmasi dereye kopru kurmak kadar guzel bisy
Aklımdan geçenleri ağzımdan çıkaramam öyle bir maçtı.
Ya sorma buda beşiktaş farkı ister atarız ister yeriz diyor süp. Lig bizim elimizde biz istersek olur diyor
Fb şampiyonluğa oynayan takımlara çelme takarak kümede kalma mücadelesini sürdürüyor helal olsun bence altın değerinde 1 puan aldılar
Heee çok komik.
Fenerbaçe son dakikalarda biraz daha dikkatli oynasa maçı 4-3 ya da 5-3 alabilirdi
Fenerbahçe'yi tebrik ediyoruz 👏👏😍💛💙
Hakemlerin değil de futbolun konuşulduğu bir maçdı bu sene izlediğim en güzel futbol du iki takımı da zerre kadar sevmem ama oyun mükemmel di
Beraber bitmesi sayesinde fener ateş hattında nefes aldı. :)
Penaltı pozisyonunda Hasan Ali kırmızı yemeliydi ondan böyle oldu
fenrbahce 💛💙💙💙💙💛💛💙💙
İlk yarı besiktas ikinci yarı fener oynadı sanki beraberlige ayarlanmış maçtı 3 -0 dan macı cevirdi helal olsun hatta kazanabilirlerdide
Maç ayarlı değildi Fenerbahçe ikinci yarı adeta Beşiktaş'ı mahvetti maçı kazanabilirdi de
İki takıma da tebrikler 🌷
Galatasaraylıyım ilginç bir maçtı derbilerin havası farklı oluyor
Ağlayan çocuk Beşiktaşlıymış şimdi daha çok üzüldük maçtan sonrada Üzüntüden ağlamış
Galibiyeti kaçırdık. Beşiktaş kurtuldu elimizden.
Şenol Güneş takımı geri çekmese 6 olurdu o
bjk alacak relaxxx fener dayanamaz daha fazla zaten seneye ıkıncı lıgde fener öbur sene ucuncu lıg öyle gidier
Sen inaniyo musun buna?
Yineee yaptık şeklimiziii 💙💛
🍇🍇 yoksa buyuk elestiri alirdi bu sefer.
Evet cidden yeter artık dedirtti
Canım sarıcım kanaryacım
3-3 iki takimada tebrikler
Bu çikita neden ağlıyo diye bakınıyodum ben de 😄
3-3 Fernerbahçe galip..
Berabere bitsin de kalp krizi geçirmeyin. 😬
adam akılı forvet olsaydı 5 bile atardık fenerim atar
İkinci yarı maç satılmış
3-4 efsane olurdu ahhh be
Ben bjk alır dedim ama fenerbahçe şaşırttı beni 😂
Fenerbahçe arap atı gibidir sonradan açılır...
12 dk da 3 gol nedir ya :D