Çok süper soru ve beğeni için teşekkür ederim @Bgyontar
⚽️ Valencia (P) 41'
⚽️ Cenk 58' 62'
⚽️ Redmond 76'
⚽️ Aboubakar 90+1'
⚽️ İrfan Can 90+5'
Tebrikler Beşiktaş'ım 👏👏🥳🥳🥳

Ben Beşiktaş’ın bir sürpriz yapacağını düşünüyorum. Kazanabilir, ams berabere bitme durumu daha yüksek ihtimal geliyor.

01.04.2023 Cumartesi 12.42
Beşiktaşlı olduğum için Beşiktaş kazansın istiyorum. Nokta.
Ben sana kadının dibisin diyorum da inanmıyorsun
Ahahahah😂☺️☺️
😎😎
Beşiktaş alır inşallah
Gerçekten kazanırsak çok güzel olacak
Değerli Yorumun için teşekkür ediyorum
İnstagram kullanmamakla doğru bir karar mı veriyorum? ↗
Rica etsem bu soruya da yorum yazıp oy verebilir misin Fikrini merak ediyorum.
Cevap
29Cevap
Fenerbahçe kazanır dedim. Nedenini bilmiyorum. footballı aşırı severim ve takip ederim ama türk takımlarını daha çok iyi tanımıyorum.
Senin ağzın bal yesin
Değerli Yorumun için teşekkür ediyorum
İnstagram kullanmamakla doğru bir karar mı veriyorum? ↗
Rica etsem bu soruya da yorum yazıp oy verebilir misin Fikrini merak ediyorum.
Hala futbol izleyen var mı? Eski tadı yok, takip etmiyorum artık. Önceden Beşiktaşı tutuyordum, o yüzden Beşiktaş diyeyim bari.
Aslında doğru söylüyorsun futbolun eski tadı kalmadı ama yine de izleniyor Beşiktaş olunca izliyorum
İnstagram kullanmamakla doğru bir karar mı veriyorum? ↗
Rica etsem bu soruya da yorum yazıp oy verebilir misin Fikrini merak ediyorum.
O soruya yorum yaptım. Görmemiş olabilirsin.
Gizli Kullanıcı olarak yorum yapmış olabilir misin üye ismi olarak görmüyorum
Beraberlik veya BJK kazansın derim de Fener alır herhalde Fener kazanamazsa Gs Adana’yı yenerse lig biter
Teşekkür ederim,
İnstagram kullanmamakla doğru bir karar mı veriyorum? ↗
Zahmet olmazsa bu soruya bekliyorum bir de ankete oy verirsen sevinirim.
Fenerbahçe kazanır diyorum. Fenerbahçeli değilim bu arada.
İnstagram kullanmamakla doğru bir karar mı veriyorum? ↗
Zahmet olmazsa bu soruya bekliyorum bir de ankete oy verirsen sevinirim.
Galatasaray lı olarak Beşiktaş beraberliği iyi gider yinede top yuvarlaktır ?
Değerli yorumun için teşekkür ederim
İnstagram kullanmamakla doğru bir karar mı veriyorum? ↗
Zahmet olmazsa bu soruya bekliyorum bir de ankete oy verirsen sevinirim.
Kendi şahsi kararın? bende kullanıyorum Instagram.
Soruda yorum yapıp oy verir mısın
Sekiztaş ve Cimbom çok uçtu havasını almak lazım Fener galip elbette
#Mirliva
İnstagram kullanmamakla doğru bir karar mı veriyorum? ↗
Rica etsem bu soruya da yorum yazıp oy verebilir misin Fikrini merak ediyorum.
Fark etmez sağ salim maç başlasın belli olur her şey
İnstagram kullanmamakla doğru bir karar mı veriyorum? ↗
Zahmet olmazsa bu soruya bekliyorum bir de ankete oy verirsen sevinirim.
kardeşlik en iyisi ne bu futbol sevdası :))
İnstagram kullanmamakla doğru bir karar mı veriyorum? ↗
Zahmet olmazsa bu soruya bekliyorum bir de ankete oy verirsen sevinirim.
Teşekkür ederim 🤣
Bugün Adana gs yi biz de yarın bjk yi yenecez
Güzel ve dostluk içinde bir maç olur inşallah.
İnstagram kullanmamakla doğru bir karar mı veriyorum? ↗
Zahmet olmazsa bu soruya bekliyorum bir de ankete oy verirsen sevinirim.
gsli olarak beşiktaş kazansın istiyorum :) :) tabi hakemler el atmazsa bjk alır maçı
Kesinlikle tabii ki bir çirkeflik olmazsa
İnstagram kullanmamakla doğru bir karar mı veriyorum? ↗
Zahmet olmazsa bu soruya bekliyorum bir de ankete oy verirsen sevinirim.
beşiktaş oyun olarak tempolu bır oyuna geçiş yaptı ama fenerbahçe stadının atmosferı bu dengeyi evsahıbı takım lehıne dönüştürecektır ve fenerbahçe kaybetmeyecektır
teşekkür ederim
İnstagram kullanmamakla doğru bir karar mı veriyorum? ↗
Rica etsem bu soruya da yorum yazıp oy verebilir misin Fikrini merak ediyorum.
Gönlüm Beşiktaş'tan yana ama yine de çok umudum yok
Bir kongre üyesi ve fanatik taraftar olarak elbette ki Fenerbahçe 💛💙🇺🇦
Fenerbahçe muhakkak kazanmak için savaşacak şampiyonluk için önemli maç
Kesinlikle katılıyorum İnstagram kullanmamakla doğru bir karar mı veriyorum? ↗
Zahmet olmazsa bu soruya bekliyorum bir de ankete oy verirsen sevinirim.
Beşiktaş kazanır diye içimden geçti 😂
Senin ağzın bal yesin
Değerli Yorumun için teşekkür ediyorum
İnstagram kullanmamakla doğru bir karar mı veriyorum? ↗
Rica etsem bu soruya da yorum yazıp oy verebilir misin Fikrini merak ediyorum.
kazanmazsak ciddi ağlarım
Değerli Yorumun için teşekkür ediyorum
İnstagram kullanmamakla doğru bir karar mı veriyorum? ↗
Rica etsem bu soruya da yorum yazıp oy verebilir misin Fikrini merak ediyorum.
Gönlümden beraberlik geçiyor💛❤️
Değerli Yorumun için teşekkür ediyorum
İnstagram kullanmamakla doğru bir karar mı veriyorum? ↗
Rica etsem bu soruya da yorum yazıp oy verebilir misin Fikrini merak ediyorum.
Bir CİMBOMLU olarak berabere bitsin
Değerli Yorumun için teşekkür ediyorum
İnstagram kullanmamakla doğru bir karar mı veriyorum? ↗
Rica etsem bu soruya da yorum yazıp oy verebilir misin Fikrini merak ediyorum.
Fenerbahçem alır
Değerli Yorumun için teşekkür ediyorum
İnstagram kullanmamakla doğru bir karar mı veriyorum? ↗
Rica etsem bu soruya da yorum yazıp oy verebilir misin Fikrini merak ediyorum.
Beşiktaş alır inşallah
İnstagram kullanmamakla doğru bir karar mı veriyorum? ↗
Zahmet olmazsa bu soruya bekliyorum bir de ankete oy verirsen sevinirim.
Beşiktaş saplar gibi geliyor bana
İnşallah ❤️❤️❤️
İnstagram kullanmamakla doğru bir karar mı veriyorum? ↗
Zahmet olmazsa bu soruya bekliyorum bir de ankete oy verirsen sevinirim.
Beşiktaş alır kesin 😎
İnstagram kullanmamakla doğru bir karar mı veriyorum? ↗
Zahmet olmazsa bu soruya bekliyorum bir de ankete oy verirsen sevinirim.
Aynen 😎😎
Bilmem ki pek anlamıyorum futboldan🙃
İnstagram kullanmamakla doğru bir karar mı veriyorum? ↗
Zahmet olmazsa bu soruya bekliyorum bir de ankete oy verirsen sevinirim.
İnşallah Beşiktaş alır😄
Sen adamın dibisin 🤣🤣🤣
Eyvallah
Beşiktaşım alır maçı.
Haydi bakalım 💪
İnstagram kullanmamakla doğru bir karar mı veriyorum? ↗
Zahmet olmazsa bu soruya bekliyorum bir de ankete oy verirsen sevinirim.
Fenerbahçe diyorum..
teşekkür ederim İnstagram kullanmamakla doğru bir karar mı veriyorum? ↗
Rica etsem bu soruya da yorum yazıp oy verebilir misin Fikrini merak ediyorum.
En büyük cimbombommmmm
Değerli Yorumun için teşekkür ediyorum
İnstagram kullanmamakla doğru bir karar mı veriyorum? ↗
Rica etsem bu soruya da yorum yazıp oy verebilir misin Fikrini merak ediyorum.
Şampiyon biziz :)
Gönlümüz beşiktaştan yana
Beşiktaş daha ağır. basıyor
Fenerbahçe kazanır.
Fener bu maçı alamazsa gözüme gözükmesin.
Fenerbahçe alacak gibi hissettim
Ölümüne Beşiktaş
2-1 beşiktaş.
Adamın dibisin 😃
İnstagram kullanmamakla doğru bir karar mı veriyorum? ↗
Zahmet olmazsa bu soruya bekliyorum bir de ankete oy verirsen sevinirim.
Fenerliyim bu arada ama yiğidin hakkını vermek gerek
Teşekkür ederim
2-0 fb
Değerli Yorumun için teşekkür ediyorum
İnstagram kullanmamakla doğru bir karar mı veriyorum? ↗
Rica etsem bu soruya da yorum yazıp oy verebilir misin Fikrini merak ediyorum.
Beşiktaş
İnstagram kullanmamakla doğru bir karar mı veriyorum? ↗
Rica etsem bu soruya da yorum yazıp oy verebilir misin Fikrini merak ediyorum.
Bilmiyorum
İnstagram kullanmamakla doğru bir karar mı veriyorum? ↗
Rica etsem bu soruya da yorum yazıp oy verebilir misin Fikrini merak ediyorum.
Beşiktaş alır 3-2 ya da 2-1
İnstagram kullanmamakla doğru bir karar mı veriyorum? ↗
Rica etsem bu soruya da yorum yazıp oy verebilir misin Fikrini merak ediyorum.
Beşiktaş alır gibi
İnstagram kullanmamakla doğru bir karar mı veriyorum? ↗
Zahmet olmazsa bu soruya bekliyorum bir de ankete oy verirsen sevinirim.
Hiç anlamam 🤣
İnstagram kullanmamakla doğru bir karar mı veriyorum? ↗
Zahmet olmazsa bu soruya bekliyorum bir de ankete oy verirsen sevinirim.
Fenerbahçe alır bence
Fenerbahçe alır.
İnstagram kullanmamakla doğru bir karar mı veriyorum? ↗
Zahmet olmazsa bu soruya bekliyorum bir de ankete oy verirsen sevinirim.
Beşiktaş
İnstagram kullanmamakla doğru bir karar mı veriyorum? ↗
Zahmet olmazsa bu soruya bekliyorum bir de ankete oy verirsen sevinirim.
FB galibiyeti ile 😉
fener alsın
Beraberlik
İnstagram kullanmamakla doğru bir karar mı veriyorum? ↗
Rica etsem bu soruya da yorum yazıp oy verebilir misin Fikrini merak ediyorum.
🖤🤍
İnstagram kullanmamakla doğru bir karar mı veriyorum? ↗
Rica etsem bu soruya da yorum yazıp oy verebilir misin Fikrini merak ediyorum.
Gerçekten fikrimi merak ettiğiniz için mi🙃
Tamam yaparım 👍
evet kardeşim :)
Peki kardeşim yaptım
Takip ettiğin için teşekkürler ☺️
Rica ederim dostum ne demek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?