Merhabalar öncelikle. Daha önceden doktora da gittim bu şikayetle normal hayatımda da oldu ama sadece d vitamini eksikliği çıktı. Özellikle spor yaparken bileklerim/ kollarım zor dayanıyor aşırı zayıf ya da kilolu birisi değilim. Aranızda benzer sorunu yaşayan var mı?
Spor yaparken kollarım çok ağrıyor, bu sorunu yaşayan var mı?
Kaslar alıştıklarından fazla yüke maruz kalırlarsa, kas yapısında mikro yırtıklar oluşur ağrıya sebep olan bu yırtıklardır. Kasın gelişimi isteniyorsa bu iyi bir şeydir çünkü kas kendini onararak daha kuvvetli hale gelir ve kas yüke maruz bırakıldıkça bu süreç böyle devam eder. Hızlıca bu durumdan kurtulmak isteniyorsa, kas gevşeticiler iş görebilir ama tavsiye edilmez pek dinlenerek geçmesini beklemek daha iyi :)
Aslinda soruyu biraz yanlis sormusum, agri degil ama dayanikliligim cok az. En basit seylerde bile "yorulur" desem daha dogru tabir. Kaslarım mı emin degilim, bir ara kemik agrisi da cekiyordum😂Tesekkur ederim
En İyi Cevaplar