Bence beslenme daha önemli
Egzersiz
Beslenme
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İkısı de onemli ama egzersiz yuzde 40, beslenme yuzde 60 onemde bence. Yan iyi beslenen biri pazara gidip poset taşısa, bir de gunluk 30 şınav cekse bile iyi bir kas yapabilir. Ama haftada 3 gun fitness salonuna gidip iyi beslenmeyen biri o kadar iyi vucut yapamaz. Ama o fitnesse a giden bir de iyi beslenirse daha iyi fizik yapar.
Beslenme çok çok önemli.
Sadece egzersiz ile Atrofi olur yani kas kütlesi küçülür. Asıl iş beslenmede bitiyor.
Beslenmenin önemi daha büyük
Beslenme
Eig için teşekkürler.
Cevap
12Cevap
Amaç vücut geliştirmek ise beslenme bu işin %50 si olsun hatta %90 ı olsun antreman etmeden vücudun gelişebileceğine inanan var mı, 4 yıldır fitness yapıyorum yoğunluktan dolayı uyku ve beslenme düzenim yok ama bir çok kişinin sahip olmak istediği vücuda sahibim beslenme tabiki çok büyük rol oynuyor ama antreman ile kıyaslanamaz
ikisi de birbirini tamamlayan şeyler. egzersiz yapmaz iyi beslenirsen sadece sağlıklı ve belki de fit olursun ama vücut gelişmez. egzersiz yapar ama iyi beslenemezsen kaslar beslenemediği için gelişemez.
2si bir arada olmadiktan sonra digeri pek bir ise yaramiyorki
Spor yapmasan bile beslenmeni duzenledigin taktirde vucut daha dinc olmaya basliyor. O yuzden beslenme diyorum 👍
Öncelikle vücut geliştirme sporcusuyum ve sporda beslenmenin önemi % 70
eğer sağlıklı beslenmezsen zaten spor bile yapsan vücudun gelişmez
Beslenme vücut yapmanın %80i antreman %20si.
beslenmeeee cok daha önemlidirrr
Beslenme daha onemli ama 2si bir olmali
Her ikiside önemli ama egzersiz mutlak şart
Biri Eksikse olmaz ikisi de önemli.
beslenme %60 spor %40 önemli
İkiside desem
Beslenme
ikisi de önemli.
egzersiz
İkiside önemli
Beslenme
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar