Kas çalışmasında hangi bölgeyi ne zaman çalışmalı?

Bölgeleri ayrı ayrı çalışıyorum. Örneğin 1.gün omuz, 2.gün, göğüs, 3.gün önkol-arkakol. Son zamanlrada omuz çalıştığım güne 3 setlik sırt çalışması da ekledim. Doğru mu yapıyorum? Bazı yerlerde göğüs-sırt, önkol-arkakol, omuz-bacak şeklinde çalışma yapılmasının daha iyi olduğunu okudum. Siz ne deersiniz? Bu şekilde devam mı edeyim yoksa programı değiştireyim mi?
Kas çalışmasında hangi bölgeyi ne zaman çalışmalı?
Cevapla