Öncelikle zaten iyisin güzelsin minvalinde yapılan yorumları dikkate almayacak kadar bilinçli birine benziyorsun, gelelim önerilere; karın düzleştirmek için birçok hareket var ama en etkilisi plank duruşudur, süreyi her antrenmanda artırarak yapmalısın başlangıç için sadece o uygundur bir de şekerden uzak dur onu söylememe gerek yok zaten
Beslenme en çok etkili olan şeydir yağ karında göbek olarak kendini belli etmese bile fazlaca depolanabilir bir alandır karbonhidratı az tüketmeye çalış ve youtube tan ün kazanmış belli kanallardan yardim alabilirsin. Protein ağırlıklı beslenmeye özen göster ama proteinin de ipini kaçırma fazlası zarar
Fotoğraftaki kişiii karın kası yaparak ne yapmaak ve nereye varmak istemektedir! Karın kası için beslenmenin önemini bilmemekte midir? Yoksa nutellanın şer güçlerinin etkisi altında mıdır? Kendisine tavsiyem yere sırt üstü uzanıp dizlerini karnına hatta göğsüne kadar çekmesidir. Aksi halde asla bir asena olamayacak ve ülkemizin beka sorununa katkısı olmayacaktır
Ben spor konusunda iyi derecede bilgili biri olarak, karın kasının en kolay yapılan kas grubu olduğunu söylüyorum 1 haftada çıkartabilirsin bazı kısayol hareketler var, mekik falan çok zaman alan ve yaptığınız sayıya değmeyen harekettir. Ayakta iken yapılabilecek hareketler var karın kası için.
Öncelikle şekeri komple bırakmalısın, tuzu kesme vücudun iyon dengesi bozulur. Diyetle birlikte spor yapabilirsin, mesela ben intermittend fasting yapıyorum ve hızlı kilo veriyorum yaz dönemi. Karın ezgersizleri, kasları geliştirir ama göstermez, görmek için yağ oranının %10 larda olması lazım. Squat iyi kalori yaktırır bu nedenle squatı es geçme kesinlikle. Akşam 7 den sonra birşey yeme sadece kalorisiz şeyler içebilirsin. Asitli içecekler tüketme.
fitness antrenörlüğü yapıyorum göbek de göbek kası da mutfakta olur yağ oranını 10 ile 12 arasına kadar düşürmen gerekiyor fiziğin de bir kusur yok sadece kardiyo kısmına biraz ağırlık vermeli ve şeker yağ karbonhidrat dan bir süre uzak kalmalısın
Bölgesel erime diye birşey yok, önce öyle bir hayalin varsa unut Sonra özellikle göbekte yağlanma yapan o kaçamaklarını araştır kaldır Yağ bütün vücut içinde parça parça tüketilir Zor olucak.. yinede kas yap yağ gidince ortaya çıkar 😄
Keskin six packlere sahip olmak istiyorsan, mutfağa girmekten başka çaren yok. %70 Beslenme , %30 spor. Çok sıkı bir yağ yakma, ödem atma diyeti ve ardından gelen düzenli bir kardiyo ile bu işi yaparsın.
Birincisi dengeli beslenme , ögün kacirma ya da fazlasi olabilir ama gün icinde yaktigin bir kalori hesabi yap önce , yani kinetik enerji alip ne kadarini harciyorsun onu bul sonrasi basit :/
Diyetsiz spor, sporsuz diyet olmaz. Diyet yapmalısın, ekmeği hayatından çıkarmalısın. Daha sonra mekik hareketleri ile ve tempolu yürüyüş ve koşularla diyetini desteklemelisin.
En İyi Cevaplar