Dün sevgililer gününde sevgilim bana hediye almadı. Sizce bu yaptığı doğru mu?

Lütfen sonuna kadar okuyun 🙏🏻Rica ediyorum...6 aylık ilişkimiz var ve geçirdiğimiz ilk sevgililer günü. Dün bana buluşalım dedi ben ona bileklik almıştım geçen hafta çünkü çalışıyoruz ikimizde ve dün buluşacağımızı bilmiyordum. Dün buluştuk ve bana hiçbir hediye almadı. Sadece arabayla gezdik sokakları. Başka da hiçbir şeyy... Eğer fakir olsaydı istemezdim asla ama zengin biri sadece bir küçük kek bile almamıştı... Ben mi abartıyorum diye düşünmüyor değilim hani. Sizce abartıyor muyum? Kendisine bir şey söylemedim ama etrafımda tüm kız arkadaşlarıma hediyeler verildi. Biraz üzüldüm açıkcası... İlişkide tartışma çıkaran biride değilim... Yaşlarımız benim 22, onun 26

Dün sevgililer gününde sevgilim bana hediye almadı. Sizce bu yaptığı doğru mu?
Cevapla