Sevgilimin yarın doğum günü, benim doğum günümde o bana hediye almamıştı. Benim almam gerekir mi?

sevgilim, benim doğum günümde bana hediye almadı , uzun bi mesaj yazdı pasta falanda yok yarın onun doğum günü benim hediye almam gerekiyormu ve pasta kesmek falan

Sevgilimin yarın doğum günü, benim doğum günümde o bana hediye almamıştı. Benim almam gerekir mi?
Cevapla