Selamlar! Sağlıklı beslenmek sizin için hayatınızın merkezinde mi yer alır yoksa bir hobi veya yeni alışkanlık gibi üzerine düşünce mi düzenli hal alır?
Diyet diye tanımladığımız aslında sağlıklı beslenme. Diyet gözüyle bakınca insan korkuyor korkunç gelen şeyler ise yarı yolda bırakıyor. Sağlıklı beslenme olarak bakınca insan doğru yolda olduğunu, kendi bedenine değer verdiğini ve doğru yolda ilerlediğine emin oluyor. Sağlıklı beslenmek en güzeli tam merkezi😌
Hayatımı sağlıklı ve mutlu yaşamak istiyorum. Zaten kısacık bir ömrüm var. Onu da kalp krizi, kanser gibi saçma sapan nedenlerle feda edemem. Karşılaştığım insanın da sağlığına önem vermesini isterim. Kendisine dikkat etmeyen biriyle bunun cezasını beraber çekmek istemiyorum. Eşini sevdiğini kaybeden çok insan tanıdım. Korkunç bir şey. Mutlu olmak istiyorum. Sağlığına önem vermeyenle asla iki adım daha yürümeye cesaret edemem.